Rainbowdash Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 (endret) Nå har vi innsett at dette ikke går. Er sykepleierstudent i permisjon. Har derfor ikke foreldrepenger. Vi har ikke nok til mat når regningene er betalt. Jeg er nødt til å tjene noen tusen ekstra. Spørsmålet er hva kan man gjøre med en baby i permisjon? Jeg er ferdig utdannet massasjeterapeut i april så jeg kan også tilby massasje. Men jeg har ikke noe studio eller massasjebenk enda. Jeg er spesialisert i gravidmassasje og da tilbyr vi ofte å komme hjem og massere i dobbeltsengen. Men det er ikke flust av gravide og jeg ønsker nå å massere alle og enhver. Men jeg føler det blir litt intimt å gjøre det hjemme hos folk. Er redd mange menn vil misforstå og tro det handler om noe helt annet. Setter vanvittig stor pris på hjelp! Må være enten jobber jeg kan ha babyen med på eller små jobber på maks 3 timer inkl reise på grunn av amming av liten baby, og som da ikke er lusebetalt. Dette fordi det må lønne seg også. Er derimot villig til å få betalt 10 000 (absolutt lav timeslønn) for en 100 % jobb jeg kan ha med babyen på. Har laget profiler som dagmamma og betalt på den ene siden for å få sendt meldinger til flere aktuelle familier. Skal sette opp lapper om dyrepass/tur. Andre ting man kan tilby og tjene litt på? Altså alle monner drar for dette er krise!! Endret 17. februar 2018 av Rainbowdash
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Har du ikke foreldrepenger fra Lånekassen? Engangsstønad fra nav? Hva med en ekstrajobb f.eks på kveldene eller i helgene når pappaen er til stede? Dere får se mindre til hverandre, men alt går i en slik periode. Man tjener over 10000 på bare 9-10 vakter i mnd. Anonymkode: b766d...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå