Gå til innhold

Ereksjonsproblem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. forrige uke så var dama mi bortreist en ukes tid, og da runket jeg kjempe mye. på søndag forrige uke så fikk jeg omgangssyken og kasta og hadde veldig vondt i magen. oppkasten gikk over på tirsdag denne uka, men har forsatt litt smerter i magen. problemet mitt er at jeg ikke får ereksjon lenger. på Valentines dagen skulle jeg og dama mi kose oss, men jeg fikk den bare ikke opp. kan årsaken være at jeg har virus i kroppen etter omgangssyken og smerter i magen at jeg ikke får ereksjon?

er skikkelig stressa nå

Anonymkode: d4f6e...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen din er nok sliten, etter en uke med masse runking og omgangssyken etter det. La kroppen få litt hvile så skal du se at det går seg til :) 

Anonymkode: 727b3...89a

• Liker 2
Skrevet

Jeg er bare så sinnsykt redd. jeg får ereksjon når jeg koser med meg selv( tar lang tid) men når dama skal kose blir den ikke hard :( 

Anonymkode: d4f6e...575

Skrevet

Kan ha noe med at du runket mye ja. Spørs hvor mye du runket da:P(en gang om dagen er ikke mye)

Anonymkode: d032d...1d1

Skrevet

det var vel mellom 5-7 ganger om dagen nesten :P

Skrevet

Hva i alle dager er poenget med å runke så mye bare fordi kjæresten din var bortreist??!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er poenget med å runke så mye bare fordi kjæresten din var bortreist??!

Hvordan er det relevant for tråden?

_____

TS; Ta et par dager pause og prøv på nytt. Fungerer det ikke da, finner du sikkert svaret på Google : )

Skrevet

Du vet sikkert at psyken spiller kraftig inn her. Jo større vekt du legger på dette, jo større kan problemet bli. Det er ingenting unormalt ved å ikke få ereksjon i blant. Mye onani har ingenting med saken å gjøre, for man kan ikke bruke opp sex. Så slapp av du, ha tillit til at problemet er forbigående - så er det sannsynligvis det :)

Anonymkode: 76658...57d

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 timer siden, Tibbie skrev:

Hvordan er det relevant for tråden?

_____

TS; Ta et par dager pause og prøv på nytt. Fungerer det ikke da, finner du sikkert svaret på Google : )

Jeg tror det er veldig relevant for tråden.

Det er ikke normalt å runke 5-7 ganger om dagen fordi kjæresten er borte. Det er grunn til at TS får et behov for å onanere så mye. Jeg tipper at det er stress av en eller annen grunn, hvorfor TS er så stresset er bare han som svare på. Men at er redd for at hun skal være utro er nærliggende å tro. Hvis det er grunnen er nok det også grunnen til at han får ereksjonssvikt nå.

Anonymkode: cf991...0f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...