Gå til innhold

idrettsutøvere som er blitt anklaget for voldtekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært en del idrettsutøvere som er blitt anklaget for voldtekt gjennom årenes gang. Men hvor mange av disse anklagelsene tror du faktisk har vært voldtekter? Skal jeg være ærlig så vil jeg anta at mindre enn 5% har vært reelle anklagelser.

Ofte så holdes identiteten til den anklaget idrettsutøveren anonymt, Men det er også mange eksempler hvor identiteten har vært offentlig.

Her er noen eksempler av idrettsutøvere som er blitt anklaget for voldtekter på senere år

Frank Lampard, Fotballspiller

Robin Van Persie, Fotballspiller

Cristiano Ronaldo, Fotballspiller

Mike Tyson, Bokser

Lleyton Hewitt, Tennis spiller

Mike Comrie, Ishockey spiller

Men alle ble frikjent etter en kort etterforsking, Personlig så tror jeg at disse damene som ble "voldtatt" var bare ute etter oppmerksomhet. Hva er din mening?

Anonymkode: 1d9d2...652

Videoannonse
Annonse
Gjest Reputation
Skrevet

Hvorfor er dette under seksualitetsforumet? Voldtekt har ingenting med seksualitet å gjøre. 

Skrevet
6 minutter siden, Reputation skrev:

Hvorfor er dette under seksualitetsforumet? Voldtekt har ingenting med seksualitet å gjøre. 

Vel, Voldtekt er jo et seksuelt overgrep. Så på sett og vis så har det med seksualitet å gjøre.

Anonymkode: 1d9d2...652

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror nok at kjente personer har noe større sjanse for å bli uskyldig anklaget for voldtekt en "vanlige" menn. Men at så mange som 95% av anmeldelsene er falske, det har jeg vondt for å tro.

Faktisk tror jeg også at en del kjendismenn vil være mer tilbøyelige til å begå voldtekt enn mange "vanlige" menn. Mange av dem har nok et stort ego og er vant til å få det som de vil. De tar kanskje ikke et "nei" for et "nei".

Endret av Thyra
  • Liker 2
Skrevet

Mike Tyson har vel blitt dømt skyldig og sonet fengselsstraff for voldtekt ? 

Anonymkode: 91f7f...8fc

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...