AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Jeg bor i et leilighetskompleks hvor jeg har leiligheter både over meg og ved siden av meg. Jeg lurer på om det er ok å støvsuge på en søndag når man bor slik? Det er ikke lytt her jeg bor, og jeg hører aldri støvsuging, musikk, prating, gåing eller TV fra noen av de andre leilighetene. Men nå bor jeg i første etasje, og jeg vet ikke om lyder høres bedre oppover? At de som bor over kan høre når jeg støvsuger selv om jeg ikke hører dem? Hva tenker dere? Det er selvsagt snakk om å støvsuge dagtid, verken tidlig morgen eller sent kveld. Anonymkode: cf018...bfe
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Så lenge det er på dagtid og ikke varer altfor lenge (trenger kanskje ikke ta hele vårrengjøringen på en søndag) så ser jeg ikke problemet. Anonymkode: 10864...684 2
Gjest 123Sol Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 Helt greit. Får være måte på til følsomme folk.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #5 Skrevet 17. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i et leilighetskompleks hvor jeg har leiligheter både over meg og ved siden av meg. Jeg lurer på om det er ok å støvsuge på en søndag når man bor slik? Det er ikke lytt her jeg bor, og jeg hører aldri støvsuging, musikk, prating, gåing eller TV fra noen av de andre leilighetene. Men nå bor jeg i første etasje, og jeg vet ikke om lyder høres bedre oppover? At de som bor over kan høre når jeg støvsuger selv om jeg ikke hører dem? Hva tenker dere? Det er selvsagt snakk om å støvsuge dagtid, verken tidlig morgen eller sent kveld. Anonymkode: cf018...bfe Lydene går for det meste nedover. Jeg hører aldri naboen under meg. Kun de over meg eller på skrå over meg. Og når det ikke er lytt der du bor kan du trygt støvsuge. Anonymkode: ee386...d6b 3
applestories Skrevet 17. februar 2018 #6 Skrevet 17. februar 2018 Det høres ut som at du tar så mye hensyn til naboene noen kan forvente. Støvsug i vei 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #7 Skrevet 17. februar 2018 TS her. Takk for svar. Da tar jeg en kjapp støvsug i morgen. Var bare litt usikker på hvordan lydene bærer og dette med søndagsro. Anonymkode: cf018...bfe 1
NewInTown Skrevet 17. februar 2018 #8 Skrevet 17. februar 2018 Ja, herregud. Støvsug i vei. Men ikke før klokka 8 eller etter klokka 23.
Gjest O.G. Skrevet 17. februar 2018 #9 Skrevet 17. februar 2018 Må man støvsuge søndag, så må man gjøre den dagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå