AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Det er overalt i mediene. Hva er det som er så interessant egentlig? En ting er tv2 som må reklamere for egne programmer siden de er desperate , men hvorfor vg og andre aviser. Er det virkelig så mange som har sett på det? Anonymkode: 6dc18...f73 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Nettavisene skriver vel om ting de håper at leserne kommer til å klikke på. Dessverre er folk flest veldig interessert i reality shows, latterlige rosabloggere, og halv-kjente "kjendiser" Kardashian-folkene og lignende snørr. Derfor får slike saker alt for ofte oppmerksomhet Anonymkode: 872e5...13c
Minitroll Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 Tror aviser og TV2 har et samarbeid om å hjelpe hverandre litt med duste-saker. Jeg boikotter fortsatt TV2 etter sportsredasjons-skandalen.
Gjest middagshøyden Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden
Gjest NotNaomi Skrevet 17. februar 2018 #5 Skrevet 17. februar 2018 Så på det iblant her.Har ikke tv hjemme,og det er ikke noe jeg savner.Er hos ei venninne nå,og har sett sammen med henne.Farmen var dørgende kjedelig,og jeg håpet Aune Sand,Jegertvillingene og Erlend Elias ble der litt lenger så det ble noe å se på ihvertfall.Etter at de røk ut og dro så var det er gedigent gjesp.Og han teite håndballspilleren som åt som en gris var bare så flau å se på.Greit at folk er store i kjeften når de kan stå for det de sier,men han var bare så fake.Teite greier,og jeg tipper faktisk de fleste syns det.Og aviser ol liknende skriver om det uten at folk gidder å bry seg.Syns det er pinlig.Ikke misforstå,for det var ok folk flere av de,men hallo:god sovemedisin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå