AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #21 Skrevet 17. februar 2018 Herregud. Hvordan overlevde folk før i tida... Anonymkode: ffc86...3dd 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #22 Skrevet 18. februar 2018 Min expartner var helt hysterisk på dette, til slutt var det knapt bra nok om jeg stanset innom kjøkkenet for å drikke vann rett etter dusjen før jeg var "udusjet" og hun ikke ville suge meg. Resultatet av dette er jo at jeg nå har store komplekser og ikke kan ha sex uten å være helt, helt nydusjet med rene klær. Det er jo nesten litt upraktisk det også. Anonymkode: 419a4...fa6 2
Pearl2.0 Skrevet 18. februar 2018 #23 Skrevet 18. februar 2018 Altså, han er jo ikke uhygienisk per definisjon. Men i forhold til dine preferanser hva penis og blowjob angår. Hadde bare sagt det jeg, at du foretrekker ren penis når du skal gå ned på han👍
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #24 Skrevet 18. februar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, er dette så prippent da? Hvis han dusjer kl 06 på morgenen og vi møtes kø 18.00 så blir det jo noen timer i mellom? Eller det faktisk veldig hysterisk av meg? Anonymkode: 1f03b...e18 Hvis han verken lukter vondt eller er skitten på noe vis så tenker jeg at du er hysterisk ja. Men ift blowjob så er jeg enig i at det er best at han er nyvasket... Anonymkode: 26754...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #25 Skrevet 18. februar 2018 Synes at når man er "sammen" Trenger man ikke være så prippen. Anonymkode: 49b51...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #26 Skrevet 18. februar 2018 Du høres jo veldig prippen ut! Jeg kan helt fint suge mannen min på kvelden selv om han ikke hadde dusjet siden morgenen. Ærlig talt. Anonymkode: f2962...240 2
Hr. Aktiv Skrevet 18. februar 2018 #27 Skrevet 18. februar 2018 Her i huset er det ingen penis i munnen før den er vasket. Etter en dag på jobb er det helt sikkert ting på den som dama ikke trenger å få med på kjøpet. Det samme gjelder andre veien også. 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #28 Skrevet 18. februar 2018 Altså...han pusset tennene da han kom hjem til deg. Han pusset også tennene neste morgen. Men du synes det er ekkelt at han ikke pusset tennene også før han la seg, selv om dette ikke hadde noen påvirkning på deg? Det virker som om bare tanken gjør deg ukomfortabel, selv om han ikke lukter vondt? Om en partner lukter vondt er det et problem, men hvis det plager deg selv om det ikke lukter, så er dette ditt problem, ikke hans. Og ja, du er prippen. Anonymkode: 37472...698 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #29 Skrevet 18. februar 2018 Jeg syns ikke du er hysterisk. Hadde det likt med en som jeg datet. Endte opp med å slå opp med han og én av grunnene(ikke den viktigste) var at han var uhygenisk. Nå er jeg ganske nøye på det da. Spesielt det med blowjob forstår jeg! Sliter med den selv. Anonymkode: cdbb8...745
Era Vulgaris Skrevet 18. februar 2018 #30 Skrevet 18. februar 2018 Men er det virkelig nødvendig med full kroppsvask før dere kan suge han? Det burde holde i lange baner at han vasker penis først, så lenge han allerede har dusja en gang den dagen? 1
Gjest Alterego666 Skrevet 19. februar 2018 #31 Skrevet 19. februar 2018 Ut fra hva du selv skriver, har mannen helt vanlig hygiene. Han er nok ganske på normalen. Du er nok litt obsessive på kroppsvask. Helt OK det dersom dere er på bølgelengde der.
femme_folle Skrevet 19. februar 2018 #32 Skrevet 19. februar 2018 (endret) På 17.2.2018 den 21.55, AnonymBruker skrev: Det å få han til å dusje flere ganger om dagen er hysterisk. Folk kan ha sex, men å snakke sammen DET er farlig det. Hva med å bare be han finne seg en klut på badet og vaske seg kjapt når han kommer hjem fra jobb? Anonymkode: 08094...4a5 Enig! Helt absurd at slike folk tør å ha sex. Tenker jeg hver gang jeg hører om voldtekter. Endret 19. februar 2018 av femme_folle
Eikenøtt Skrevet 19. februar 2018 #33 Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 15.56, AnonymBruker skrev: Jeg dater en mann for tiden, og vi møtes innimellom når han er ferdig på jobb, dvs at vi ofte ikke møtes før rundt 17-18 de dagene. Jeg vet at han dusjer hver morgen, men allikevel kunne jeg godt tenke meg at han dusjer når han kommer til meg, av den grunn at vi alltid har sex når vi møtes og jeg liker å gi ham blowjob,men tenker kanskje det er litt ekkelt når det har gått såpass med timer siden han dusjet.. Hva tenker dere om dette? La merke til at han ikke pusset tenner forrige gang han var hos meg også!! Altså før vi gikk å la oss. Han pusset riktignok med en gang han kom til meg da, fordi han var redd for dårlig ånde..og morgenen etter. Kanskje han bare glemte det på kvelden? Uansett, hvordan skal jeg få sagt fra om dette med dusjing? Jeg ga han blowjob etter at han kom til meg sist, og det var nesten så jeg syns det var ekkelt.Ikke fordi det luktet noe voldsomt, men når jeg vet at han ikke har dusjet siden tidlig om morgenen.. 🤢Syns det er merkelig at han ikke tenker over dette selv.. Anonymkode: 1f03b...e18 Han luktet ikke stygt og smakte ikke stygt - men du blir nesten kvalm fordi du vet det er... 10 timer siden han dusja sist? Herre... 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2018 #34 Skrevet 19. februar 2018 Slutt å suge han, problem solved. Begynner han å mase om bj så si at han får dusje først fordi kukken hans smaker ekkelt Anonymkode: 2864d...05b 1
Katten.2.0 Skrevet 19. februar 2018 #35 Skrevet 19. februar 2018 Om det ikke er noe vond smak eller lukt... hva er problemet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå