AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Jeg dater en mann for tiden, og vi møtes innimellom når han er ferdig på jobb, dvs at vi ofte ikke møtes før rundt 17-18 de dagene. Jeg vet at han dusjer hver morgen, men allikevel kunne jeg godt tenke meg at han dusjer når han kommer til meg, av den grunn at vi alltid har sex når vi møtes og jeg liker å gi ham blowjob,men tenker kanskje det er litt ekkelt når det har gått såpass med timer siden han dusjet.. Hva tenker dere om dette? La merke til at han ikke pusset tenner forrige gang han var hos meg også!! Altså før vi gikk å la oss. Han pusset riktignok med en gang han kom til meg da, fordi han var redd for dårlig ånde..og morgenen etter. Kanskje han bare glemte det på kvelden? Uansett, hvordan skal jeg få sagt fra om dette med dusjing? Jeg ga han blowjob etter at han kom til meg sist, og det var nesten så jeg syns det var ekkelt.Ikke fordi det luktet noe voldsomt, men når jeg vet at han ikke har dusjet siden tidlig om morgenen.. 🤢Syns det er merkelig at han ikke tenker over dette selv.. Anonymkode: 1f03b...e18 2
Occulta Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Kan dere ikke ta en dusj sammen før dere hopper til sengs? Si at du liker å dusje på kvelden og at du vil ha han med deg i dusjen. Eller si at du foretrekker å være nydusja når du vet at du skal ha sex.. så kanskje han tar hintet og tenker at du da selvfølgelig foretrekker at han også er nydusja. 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 Herregud så prippen du er! Det er ikke han som er uhygienisk, det er du som er HYSTERISK Anonymkode: ae058...535 31
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 52 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg dater en mann for tiden, og vi møtes innimellom når han er ferdig på jobb, dvs at vi ofte ikke møtes før rundt 17-18 de dagene. Jeg vet at han dusjer hver morgen, men allikevel kunne jeg godt tenke meg at han dusjer når han kommer til meg, av den grunn at vi alltid har sex når vi møtes og jeg liker å gi ham blowjob,men tenker kanskje det er litt ekkelt når det har gått såpass med timer siden han dusjet.. Hva tenker dere om dette? La merke til at han ikke pusset tenner forrige gang han var hos meg også!! Altså før vi gikk å la oss. Han pusset riktignok med en gang han kom til meg da, fordi han var redd for dårlig ånde..og morgenen etter. Kanskje han bare glemte det på kvelden? Uansett, hvordan skal jeg få sagt fra om dette med dusjing? Jeg ga han blowjob etter at han kom til meg sist, og det var nesten så jeg syns det var ekkelt.Ikke fordi det luktet noe voldsomt, men når jeg vet at han ikke har dusjet siden tidlig om morgenen.. 🤢Syns det er merkelig at han ikke tenker over dette selv.. Anonymkode: 1f03b...e18 Hvor mange ganger pr dag pusser du selv tenner og dusjer? Anonymkode: e0476...32b 8
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #5 Skrevet 17. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud så prippen du er! Det er ikke han som er uhygienisk, det er du som er HYSTERISK Anonymkode: ae058...535 Hm, er dette så prippent da? Hvis han dusjer kl 06 på morgenen og vi møtes kø 18.00 så blir det jo noen timer i mellom? Eller det faktisk veldig hysterisk av meg? Anonymkode: 1f03b...e18 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #6 Skrevet 17. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange ganger pr dag pusser du selv tenner og dusjer? Anonymkode: e0476...32b Jeg er alltid nydusjet når han kommer til meg. Om vi har sex med en gang han kommer til meg dusjer jeg alltid igjen før vi legger oss. Vi har jo innimellom en runde til på kvelden og kanskje morgenen etter igjen.. Anonymkode: 1f03b...e18
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #7 Skrevet 17. februar 2018 51 minutter siden, Occulta skrev: Kan dere ikke ta en dusj sammen før dere hopper til sengs? Si at du liker å dusje på kvelden og at du vil ha han med deg i dusjen. Eller si at du foretrekker å være nydusja når du vet at du skal ha sex.. så kanskje han tar hintet og tenker at du da selvfølgelig foretrekker at han også er nydusja. Det var en god ide. Jeg har faktisk spurt om han vil dusje før vi har lagt oss, ettersom vi ofte har sex en gang før vi legger oss, og kanskje en gang til da vi har lagt oss for kvelden.. Og jeg suger rett og slett ikke om han ikke har dusjet da.. Anonymkode: 1f03b...e18
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #8 Skrevet 17. februar 2018 Nå er det faktisk sånn at det er veldig lett for menn å vaske penisen sin i vasken på badet. De bare slenger den ut og skyller den. Kan være han gjør det for å friske opp litt. Anonymkode: 3896b...066 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #9 Skrevet 17. februar 2018 Og jeg som trodde det var snakk om en som stinket fordi han dusjet en gang hver 14. dag... Anonymkode: b7b2a...f53 24
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #10 Skrevet 17. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, er dette så prippent da? Hvis han dusjer kl 06 på morgenen og vi møtes kø 18.00 så blir det jo noen timer i mellom? Eller det faktisk veldig hysterisk av meg? Anonymkode: 1f03b...e18 Ikke hysterisk. Min samboer dusjer vanligvis annenhver dag, men vasker seg kjapt nedentil flere ganger om dagen i tilfelle det blir noe på ham Synes det er hyggelig gjort av han. Er heller ikke noe problem for meg å be han stikke på badet og fikse det om han mot formodning ikke har gjort det nylig. Anonymkode: f76bc...187 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #11 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke hysterisk. Min samboer dusjer vanligvis annenhver dag, men vasker seg kjapt nedentil flere ganger om dagen i tilfelle det blir noe på ham Synes det er hyggelig gjort av han. Er heller ikke noe problem for meg å be han stikke på badet og fikse det om han mot formodning ikke har gjort det nylig. Anonymkode: f76bc...187 Ja, det har jo liksom litt med respekt for partner å gjøre. I motsatt tilfelle ville jeg ikke latt han gå ned på meg om det var jeg som ikke dusjet på så mange timer.. Anonymkode: 1f03b...e18 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #12 Skrevet 17. februar 2018 Gir kjæresten min blowjob selv om han har dusja eller ikke! Han skal ikke trenge å dusje bare for blowjob? Heller vask pikken med vann. Du overdriver så mye Anonymkode: 0b31d...8e1 1
Era Vulgaris Skrevet 17. februar 2018 #13 Skrevet 17. februar 2018 Så nå må man dusje flere ganger om dagen for at sex skal være aktuelt? Det er jo helt hinsides. Med mindre man har en veldig fysisk anstrengende jobb (og da dusjer man vel heller etter jobb i stedet for før), er det null problem, så lenge man har dusjet i løpet av dagen. En del innser nok ikke at det er de som har et hysterisk forhold til hygiene, og vasker seg alt for mye. Det er ikke bra for verken hud eller hår å dusje flere ganger om dagen. 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #14 Skrevet 17. februar 2018 Jeg synes du er hysterisk. Anonymkode: e1e38...118 7
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #15 Skrevet 17. februar 2018 Jeg syns ikke du er hysterisk 😊 Kjæresten min dusjer før sex. Anonymkode: 672b5...fa7 2
Snadder Skrevet 17. februar 2018 #16 Skrevet 17. februar 2018 Selv er jeg ikke noe glad i å gi blowjobs, men de gangene det blir gjort sender jeg alltid mannen i dusjen først. Han har ingenting i mot det. Kanskje du bare skal foreslå det å forklar at du hadde syntes det var fint om han dusjet før du gikk ned på han ?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #17 Skrevet 17. februar 2018 Det å få han til å dusje flere ganger om dagen er hysterisk. Folk kan ha sex, men å snakke sammen DET er farlig det. Hva med å bare be han finne seg en klut på badet og vaske seg kjapt når han kommer hjem fra jobb? Anonymkode: 08094...4a5 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #18 Skrevet 17. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, er dette så prippent da? Hvis han dusjer kl 06 på morgenen og vi møtes kø 18.00 så blir det jo noen timer i mellom? Eller det faktisk veldig hysterisk av meg? Anonymkode: 1f03b...e18 Skjønner heller ikke hva som er hysterisk med det når man faktisk skal ha kjønnsorganet til den andre i munnen..? Hvis jeg skal møte partneren min klokka 17 og jeg dusjer før jobb klokka 07, dusjer jeg fortsatt klokka 16 igjen. Blir jo lukt og bakterier etter en dag på jobb. (Og ja, jeg kan lett gå flere dager mellom hver dusj, men ikke når noen skal være så tett innpå meg!) Anonymkode: 0b516...6ed 5
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #19 Skrevet 17. februar 2018 Hva i alle dager jobber han med da? Ned mindre han tar av seg buksa og går naken rundt i skitne omgivelser eller har en veldig fysisk aktiv jobb skjønner jeg ikke helt at han skal måtte dusje både morgen og kveld.. Anonymkode: 72364...686
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #20 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner heller ikke hva som er hysterisk med det når man faktisk skal ha kjønnsorganet til den andre i munnen..? Hvis jeg skal møte partneren min klokka 17 og jeg dusjer før jobb klokka 07, dusjer jeg fortsatt klokka 16 igjen. Blir jo lukt og bakterier etter en dag på jobb. (Og ja, jeg kan lett gå flere dager mellom hver dusj, men ikke når noen skal være så tett innpå meg!) Anonymkode: 0b516...6ed Enig med deg. Jeg ville følt det veldig ukomfortabelt selv, om jeg ikke hadde dusjet på alle de timene og han skulle gått ned på meg. Hadde ikke latt han gjøre det.. Det blir jo lukt, bakterier og risk ila en dag sånn, uansett hva slags jobb man har. Anonymkode: 1f03b...e18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå