Basementart Skrevet 12. februar 2005 #1 Skrevet 12. februar 2005 Noen som har prøvd sukkerkalkulatoren til forbrukerrådet? Man finner den her. Prøvde den akkurat selv om kan stolt si at jeg ligger langt under maksimalgrensen. Men har en og annen ting å utsette på den.. Er en god del produkter jeg savner. Feks brød og bakervarer. De kunne også eksempelvis tatt med litt godteri og snacks, slik at folk kan se hvor utrolig store mengder sukker det er i begge deler!
Gjest gjesta Skrevet 12. februar 2005 #3 Skrevet 12. februar 2005 For at dette skal være noen vits, må jeg regne ut sukkerforbruk i en gjennomsnittsuke. Med så få varer å velge mellom blir ikke dette realistisk for meg ihvertfall.
Gjest Ninakanin Skrevet 12. februar 2005 #4 Skrevet 12. februar 2005 De utbedrer den nok med flere varer etterhvert
Basementart Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2005 Håper det. Syns også det var for lite varer.. mye som manglet.
Gjest Catwoman Skrevet 12. februar 2005 #6 Skrevet 12. februar 2005 utifra den kalkulatoren har jeg et sukkerfobruk på null. Fordi det er ingen av varene der jeg spiser, så synes det mangler litt for mange produkter der til at testen blir riktig.
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2005 #7 Skrevet 12. februar 2005 Jeg spiser heller ikkeno av det der så det ble jo helt feil.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå