AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Jeg har aldri vært flink med tall, og har alltid hatt en samboer som har tatt seg av regnskap og utfylling av selvangivelse. Nå er jeg blitt singel, og jeg lurer på om det finnes gode dataprogrammer man kan bruke til regnskap og hjelp til selvangivelse. Helst noe som er meget enkel å forstå. Jeg må ha det inn med teskje. Anonymkode: cad75...08b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Er du selvstendig næringsdrivende siden du ønsker å føre regnskap? Anonymkode: e79b9...076
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du selvstendig næringsdrivende siden du ønsker å føre regnskap? Anonymkode: e79b9...076 Ja, jeg er det. Anonymkode: cad75...08b
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 Hvis du ikke skjønner dette og ikke er flink med tall og sånt ville jeg kontaktet en regnskapsfører som kan gjøre det for deg. Det er kompliserte greier og du tjener mer penger på å jobbe med det du jobber med enn å klø deg i hodet over regnskap. All tiden du bruker på det er tid du kunne brukt på å tjene penger. Anonymkode: f7d53...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå