Gå til innhold

Hvor drar du når du er på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke steder pleier du å dra på? Hvordan type bar/pub er det? (tenker musikktype, stemning osv.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg 28åring fra rogaland..... drar ofte på steder hvor man kan sitte ned og snakke, gjerne med litt country i bakgrunnen. Her finnes mange fine steder hvor det er matservering i en etasje og mer disco i en annen etasje.

Sånnt liker jeg.....

En karokebar, gjerne en time eller to hender det også jeg er innom....

Gjest Daniella_
Skrevet

Kommer helt ann på.

Men når jeg går ut her i Oslo drar vi enten på Woodstock, Strawinsky eller Harrys.

Men der drar vi mer for å feste ordentlig å danse.

Hvis vi bare skal ha en slappe-av-kveld på byen er det egentlig det samme... En eller annen pub :)

Skrevet

Jeg foretrekker steder hvor musikken ikke er overdøvende, hvor man kan sitte og prate ha det hyggelig. Drar ikke på dansesteder. Jeg savner England, er mer et pub-menneske enn et club-menneske, og det er vanskelig å finne gode steder i Oslo.

Skrevet

De gangene jeg er i Oslo går jeg på The Dubliner. Det er et sted som passer meg fint.

Gjest Anonymous
Skrevet

Onkel Donald: helt ok innimellom, men er altfor mange mennesker der!

Skrevet

Jeg foretrekker steder hvor man kan få en god drink og/eller der sannsynligheten for å treffe venner og bekjente er stor. Det blir som regel på Parkteateret siden jeg bor rett i nærheten, men liker også godt Internasjonalen og Gloria Flames.

Ellers liker jeg godt steder der man kan spise først og bli sittende ut i de små timer og nyte en drink eller tre etterpå. Har i det siste fått øynene opp for Bølgen & Moi på Briskeby - enormt koseligt sted.

Gjest Spidey I.I.
Skrevet

Går på Midnight i kristiansand, savner litt mer tjohei-musikk der da, men det er blitt et stamsted siden alle jeg kjenner og liker går der og jeg liker meg masse der :) Bortsett fra på doen der det utrolig nok ALLTID er ei eller anna som sitter med diare der! Fysj!

Gjest kenneth
Skrevet
Hvilke steder pleier du å dra på? Hvordan type bar/pub er det? (tenker musikktype, stemning osv.)

På et sted som ikke er for overfylt, ikke spiller for høyt, ikke fjortissted, ikke altfor dyr øl. M.a.o. er de fleste sjappene på Karl Johan utelukket. (Men det skal litt til å få klaff på alle kriteriene). Andy's og Rock In er vel mest besøkt kanskje.

Skrevet

liker litt rolige steder der man kan snakke med folk

Skrevet
De gangene jeg er i Oslo går jeg på The Dubliner. Det er et sted som passer meg fint.

Mee tooo :)

Gjest Seleena
Skrevet

Er ofte mykje prating på vorspiel og vi er ofte mange saman, så når vi skal gå ut så går vi på plassar der vi kan danse!

Skrevet
liker litt rolige steder der man kan snakke med folk

Samme her..

Gjest seroxata
Skrevet

Jeg henger på Midnight i Kr.sand så og si daglig... er blitt stamsted, med medlemskap og rabatter;D I ukedagene pleier jeg å spise verdens beste lasagne der! finnes ikke bedre mat noe sted i byen...

Og så har de slik flott ordning med spritsalg til de over 20, samtidig som de har 18 års grense! Genialt!

musikken går mye i f.eks Kiss, Queen, Aerosmith, Def Leppard og slikt, noe som er kult:) Men de skulle kunn hatt litt annet utvalg også..

Skrevet
OLYMPEN/LOMPA :hoho::hoho:

Artig sted, det! Fint interiør og det eneste stedet jeg har opplevd å bli invitert på nachspiel kl ett på dagen!

Gjest StoreSky
Skrevet

Er også mer pub-menneske. Liker IKKE steder med høy techno/mtv musikk..

Nylon, Elm Street, Teddys er vel mest besøkt her i Oslo av meg...

Gjest Valhalla
Skrevet

Prøver å unngå "yo steder". Dansested, klientell viktigere enn pris.

Skrevet

jeg er så og si aldri på byen, men når jeg går dit. Foretrekker jeg en skikkelig pub Ihvertfall ikke diskotek. Tiger tiger = pyton!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...