Gå til innhold

Mye rennende utflod rett etter mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) 

Hadde siste menstruasjonsdag på mandag, og har fra tirsdag til i dag hatt mye rennende utflod. Den er hvit eller gjennomsiktig. Det er ikke slimete, mer «vannete», hvis noen forstår hva jeg mener.

Jeg slutta på p-piller ved nyttår, og hadde det slik rett etter mensen forrige gang også. Det gikk 32 dager fra første menstruasjonsdag januar og til jeg fikk den igjen. Så hvis syklusen min er på 32 dager, kan jeg vel ikke ha eggløsning de første dagene etter mensen? 

Er det normalt med mye rennende utflod den første uken etter menstruasjon?

Føler meg helt ny på området og at jeg må bli kjent med kroppen på ny, nå etter at jeg slutta på p-piller...

Anonymkode: 89735...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er normalt. Men ikke ønskelig. ;) 

Du har en helt normal ubalanse i skjeden. Skyldes enten blodet (det får du ikke gjort så mye med) eller tampongene. Så jeg ville byttet til tamponger som er av de beste på markedet (innholdsmessig) eller til menskopp og sett om det funker. Sånn i forhold til utflod og mensen så funket det aldri for meg om jeg ikke skylte med saltvann noen dager etter mensen. Men så får jeg ubalanse av blod (jeg får også utslett om jeg bruker bind). Prøv en av to. Eller helst begge.

Anonymkode: 4f1d6...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...