AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Hei! Jeg vet at dette muligens ikke er så mye å gå etter, men jeg leter etter 2 sanger fra en artist/et band. Jeg klarer ikke huske hverken tekst eller artist. Men.. Det var typisk reaggelåter med litt fart og jeg husker at det var trommer. Såg alltid for meg at det er to mørkhudete menn som spiller på afrikanske trommer. Dette er bare noe jeg såg for meg da jeg hørte sangene så om det er slik det vet jeg ikke. Kan være bare en mann som synger også, men jeg såg alltod for meg at det var 2. Og definitivt menn. Jeg fant sangene rundt 2006-2007 var da jeg hørte på dem. Det nærmeste jeg kommer er matisjahu med king without a crown, men det er ikke denne. Jeg mente å huske at tittelen på den ene sangen inneholdt "crown". Mulig også at de ikke synger på engelsk, men et annet språk eller en blanding av 2 språk. Det er ikke fra de aller mest kjente artistene innenfor reagge som bob marley osv. Men igjen, jeg har ikke peiling, så alt er jo mulig. Men det er ikke Bob Marley hvertfall. Det irriterer skikkelig at jeg ikke klarer finne igjen sangene! Håper noen kan hjelpe meg. Eller har tid til å høre på reagge sammen med meg :D Anonymkode: 47603...7d0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Noen av disse? Anonymkode: c81c4...010
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 Tusen takk for forslag, men ingen av disse. Den nederste lignet mest, men mer fart i sangene. Anonymkode: 47603...7d0
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 (Det heter reggae.) Anonymkode: adba4...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå