Gå til innhold

Hvilken hudpleieserie anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 32 år. Brukt Excuviance de siste årene, men lyst å prøve noe nytt. Har normal/tørr hud uten noen problemer.

Anonymkode: b60c1...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Dermalogica i mange år nå. Stort sett normalserien, men med innslag av age-smart produktene. Har også normalhud uten problemer overhodet, 35 år.  

Anonymkode: 35d35...931

Skrevet

Zo skin. Helt fantastisk merke. Verdt hver krone.

Anonymkode: 9528b...25e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært veldig fornøyd med Dermalogica i mange år nå. Stort sett normalserien, men med innslag av age-smart produktene. Har også normalhud uten problemer overhodet, 35 år.  

Trekke kremene godt inn? En av grunnene til at jeg ønsker å bytte serie er fordi jeg synes at noen av de kremene legger seg litt som en hinne og preller av. Vanskelig å bruke sminke på.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man kjøpt den på nett? Eller må man i butikk, ikke så mange salonger der jeg bor :( 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trekke kremene godt inn? En av grunnene til at jeg ønsker å bytte serie er fordi jeg synes at noen av de kremene legger seg litt som en hinne og preller av. Vanskelig å bruke sminke på.

Jeg bruker Dermalogica Age Smart Dynamic Skin Recovery om vinteren, deretter full pakke med sminke. For min del blir den litt for tung om sommeren, da sjeldent aldri har tørr hud. 

En favoritt hos meg er Dermalogica Skin Smoothing Cream. Denne gir godt med fukt, og trekker rett inn i huden. Det er denne jeg bruker når jeg har vasket av sminken om ettermiddagen, eller ønsker en lett nattkrem. Ingen lukt, rask å få på, virker godt, ikke noe kliss. Den er nok også god under sminke, uten at jeg bruker den på denne måten. 

Jeg venter alltid minst 5 minutter mellom krem og sminke. Deretter primer. Det gir alltid et bedre resultat at fuktighetskremen har trukket godt inn i huden. Men jeg merker på resultatet om jeg har brukt en for tung eller for lett krem, gitt sesong og hvordan huden har det. Derfor vanskelig å gi tips, da jeg varierer mellom 4-5 ulike kremer avhengig av hudens tilstand, og vær/temperatur. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Får man kjøpt den på nett? Eller må man i butikk, ikke så mange salonger der jeg bor :( 

Vet ikke, tror kanskje man må i butikk.. hmm, er du sikker på det? Bor du i en by?

Skrevet

Zo skin selges bare på klinikker, ikke i vanlige salonger og ikke i butikk. 

Anonymkode: aee0a...672

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Matis :)

Anonymkode: c77cd...444

• Liker 1
Skrevet

Er 43. Bruker Elizabeth Ardens Provage. Helt utrolig bra produkter som lukter deilig. Har merkbart strammere, glattere hud. Mer klar, strålende og fine linjer er redusert betraktelig. Bruker daglig Provage sin dagkrem med solfaktor 50. Det gjør susen mot rynkene. 

Anonymkode: 9a336...2f7

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er 37 og har aldri opplevd noen som gir så synlige resultater så raskt som elixir cosmoceuticals. Jeg er helt frelst. Dyre men veldig drøye. Verdt hver krone. Jeg bruker gentle cleanser, niactil serum, acticlear serum, øyekrem,  dagkremen med solfaktor og så svovelkremen hvis jeg får antydning til utbrudd av perioral dermatitt. 

Anonymkode: 46b32...2ff

• Liker 2
Skrevet
På 17.2.2018 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Matis :)

Jeg også 😊

AnonymBruker
Skrevet

Clinique! Enkle og milde produkter som gjør det de skal på min hud. Er 29 år. Får aldri utbrudd eller andre overraskelser, så jeg holder meg til de produktene I alt av rens og fukt til ansiktet.

Bruker øyekrem, sminkefjerner, bodylotion osv fra andre merker, da jeg har noen enkeltprodukter fra andre merker som er favoritter til det.

Anonymkode: 9ac4f...8f3

AnonymBruker
Skrevet
On 17/02/2018 at 12:49 PM, AnonymBruker said:

Hva konkret er det som er så fantastisk, hvor gammel er du og hvor lenge har du brukt zo? Mange spørsmål, men jeg kunne tenke meg å prøve. 

On 02/03/2018 at 11:15 AM, AnonymBruker said:

Er 37 og har aldri opplevd noen som gir så synlige resultater så raskt som elixir cosmoceuticals. Jeg er helt frelst. Dyre men veldig drøye. Verdt hver krone. Jeg bruker gentle cleanser, niactil serum, acticlear serum, øyekrem,  dagkremen med solfaktor og så svovelkremen hvis jeg får antydning til utbrudd av perioral dermatitt. 

Anonymkode: 46b32...2ff

Hva gjør niactil-serumet for din hud? 
Har kikket på det før med tanke på rødhet, men med en gang det står % ditt og % datt innbiller jeg meg at det er kjempesterkt (uten at egentlig jeg har belegg for å tro det). 

Anonymkode: e9176...a16

AnonymBruker
Skrevet

Dermalogica og Matis 👌🏻Decleor ble for sterk for min hud. Ole Henriksen følte jeg ikke gjorde noe spesielt.. 

Skrevet

Jeg er veldig glad i Origins sine produkter, har også brukt endel fra Dermalogica. 

De siste ukene har jeg brukt endel produkter fra Kiehls, veldig fornøyd så langt. 

Bruker et fuktserum+dagkrem, samt en øyekrem om morgenen. Om kvelden etter rens så bruker jeg et nattserum fra kiehls + nattkrem med masse fukt fra Origins. Jeg renser huden med en oljerens. 

Jeg har fuktfattig og sensitiv hud, ingen urenheter. 

Skrevet

Jeg liker best rensekrem framfor skum, olje og gel men finner aldri en som fjerner ansiktsminke bra.  Må over over med rensekrem to ganger og ansiktsvann to ganger før det blir sminkefritt.  Irriterende.  Bruker rens og toner fra Decleor nå.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...