Gå til innhold

Er lange intervjuer et god eller dårlig tegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp på et 2 timer langt intervju.

I utgangspunktet skulle man jo tro at lange intervjuer var et positivt tegn, men sist gang jeg var på et 2 timers intervju, fikk jeg ikke jobben.

Hva er deres erfaring?

Anonymkode: b0941...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjemien er alfa omega, går flyten i samtalen lett? 

Aldri vært på intervju som varer mer enn 30 min, men heller aldri fått avslage etter intervju. Det kommer nok først og fremst av at jeg har lett for å snakke med de aller fleste.

Anonymkode: 98565...1b7

Skrevet

Må vel være et godt tegn, hadde de visst at du ikke var aktuell så hadde de vel ikke brukt så mye tid på det.

Mulig at det var sterk konkurranse sist og at du var på pallen der, så de brukte ekstra lang tid på deg og din(e) konkurrent(er) og at du ble slått på målstreken.

• Liker 1
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Var på intervju i 3,5 time  og fikk jobben :)

Skrevet

Jeg syntes flyten i samtalen gikk lett og vi fikk bra kontakt og jeg fikk inntrykk av at de likte meg som person, men så stoppet det liksom opp i alle fall for meg selv.... ( jeg sliter litt med virus på balansenerven akkurat nå, så jeg var ikke i toppform på intervjuet, men de var veldig gira på å gjennomføre dette intervjuet så fort som mulig, ellers hadde jeg nok prøvd å fått utsatt det. Så ble det til at jeg ikke nevnte akkurat dette også, ville ikke virke som en som var syke hele tiden.. )

De Spurte ikke etter referanser og de sa ingenting om videre i prosessen, men de viste meg rundt i hele lokale, fortalte hvor alle satt, om personalgoder, lønnspolitikk etc.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes flyten i samtalen gikk lett og vi fikk bra kontakt og jeg fikk inntrykk av at de likte meg som person, men så stoppet det liksom opp i alle fall for meg selv.... ( jeg sliter litt med virus på balansenerven akkurat nå, så jeg var ikke i toppform på intervjuet, men de var veldig gira på å gjennomføre dette intervjuet så fort som mulig, ellers hadde jeg nok prøvd å fått utsatt det. Så ble det til at jeg ikke nevnte akkurat dette også, ville ikke virke som en som var syke hele tiden.. )

De Spurte ikke etter referanser og de sa ingenting om videre i prosessen, men de viste meg rundt i hele lokale, fortalte hvor alle satt, om personalgoder, lønnspolitikk etc.

Jeg hostet meg gjennom et intervju en gang mens jeg satt og sa at jeg nesten aldri er syk. Fikk ikke jobben, men de ringte meg et halvt år senere da det kom opp en ny ledig stilling og tilbød meg den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...