Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er veldig interessert i sport og andre gutteting (hva det enn måtte være). Jeg synes han er litt lite interessert i meg og mine interesser. Vi kan godt diskutere musikk, liker mye av det samme der. Men skulle hatt litt mer å snakke om. Vi har ikke kjent hverandre så lenge,og derfor lurer jeg på om han ikke er interessert i å vite litt mer om meg?? Jeg mener ikke han skal vite når mine søsken er født og sånnt, men kansje litt om min fortid o.l.

Noen som har hatt sånne relasjoner, til kansje litt uinteressante typer??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kvinner er programert til å søke etter detailer. For menn er detaljer irrelevante. Prøv å se etter andre tegn enn det kommunikative som kan type på at han er interessert (kroppsspråk og handlinger).

Skrevet

Trenger ikke bety at han ikke er interessert i deg, selv om han ikke spør så mye om personlige ting. Gutter/menn er ofte skrudd sammen på en litt annen måte enn det vi er. For de fleste av dem er det enklere å snakke om upersonlige ting og det vil ofte ikke falle dem inn å spørre om personlige ting. I deres verden er det slik at det er noe som du må velge å snakke om for det er ikke noe "de har noe med".

Ble litt rotete, dette her.... :-?

Skrevet

Ja, det er ikke altid like enkelt å skjønne seg på gutta, like kronglete som det er for dem å skjønne oss :roll:

Må bli flinere til å oppfatte ting sånn som de mener det, kansje til og med si at jeg kansje misforstår, og ønsker å finne ut.

Takk for fine svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...