Gå til innhold

Hvorfor er det bare" idrettsmenn og utlendinger" på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt overdrevet, men det kryr av de. Hvor er den normale, allsidige "mannen i gata"?

Anonymkode: e0c3a...7d8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi mannen i gata blir lei av å sveipe dag inn og dag ut, og kun få 3-5 matcher totalt. For så å oppleve å bli unmatchet fordi de ikke klarer å skape spenning etter å ha skrevet med en kvinne i 10 minutter.

Det er bortkastet tid. De gutta som er på tinder er der for sexens skyld. Vise kropp og så kan kvinner gå på vindusshopping. Den vanlige mann i gata som kanskje vil ha noe mer prøer bare på andre arenaer, eller så gir de bare opp og bygger sitt eget liv alene.

• Liker 10
Skrevet

Slettet Tinder da det bare var bortkastet tidsfordriv. Det er veldig godt å være ferdig med det tullet, og fokusere på andre ting. Så får kvinnfolk, sjekking og dating seile sin egen sjø.

• Liker 8
Skrevet

Fordi folk (både kvinner og menn) av en eller annen grunn liker å skryte på seg at de trener. (Det er ikke direkte løgn, de var jo med i gymtimene på videregående)

Anonymkode: a4d14...e05

• Liker 3
Skrevet

Det å trene og være aktiv er tydeligvis det tydeligste tegnet på at man er et vellykket menneske på Tinder. Ja, det kan virke sånn siden folk som går på fjelltur en gang i året fremstiller det som at det er noe de gjør hver dag.

Ikke det at det er noe galt i å være aktiv, men man kan bli litt lei av at "alle" skal fremstille seg som perfekt.

Anonymkode: 38782...fd7

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg har et treningsbilde på min profil selv om jeg ikke er særlig aktiv på tinder nå. Jeg vet at flere ikke liker det, men til gjengjeld så blir jeg likt av damer som også er opptatt av trening :) Så for meg er det en win-win ting å gjøre. Grensen for meg er et bilde i baris. Da er jeg redd for at jeg hadde skremt vekk noen av de seriøse damene. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Hadde et eller et par bilder av meg på og i forbindelse med sykkel på Tinder. Men det er jo fordi det var og er en del av min identitet og som jeg bruker mye tid på ( > 15000 km i løpet av fjoråret, eks).

Skrevet
1 time siden, sjonkelrolf skrev:

Slettet Tinder da det bare var bortkastet tidsfordriv. Det er veldig godt å være ferdig med det tullet, og fokusere på andre ting. Så får kvinnfolk, sjekking og dating seile sin egen sjø.

3 timer siden, CannibalLektor skrev:

Fordi mannen i gata blir lei av å sveipe dag inn og dag ut, og kun få 3-5 matcher totalt. For så å oppleve å bli unmatchet fordi de ikke klarer å skape spenning etter å ha skrevet med en kvinne i 10 minutter.

Det er bortkastet tid. De gutta som er på tinder er der for sexens skyld. Vise kropp og så kan kvinner gå på vindusshopping. Den vanlige mann i gata som kanskje vil ha noe mer prøer bare på andre arenaer, eller så gir de bare opp og bygger sitt eget liv alene.

Tja, når jeg tar kontakt med menn der så svarer dem ikke, og de som skriver er veldig useriøse og slutter å svare plutselig, backer ut når vi skal treffes. Ellers er de useriøse lyver og kun er ute etter en ting.

Anonymkode: 871fb...7ef

• Liker 2
Skrevet

Evolusjon. Det er det som gir suksess på tinder. Alle vil ha det aller beste som er å få, ingen vil ha det gjennomsnittlige. Da må mennene bli det beste som er å få eller bli sveipet videre. Mennene har lært seg.

Anonymkode: 8cac9...868

Skrevet

Fordi vi har funnet den rette :)

Anonymkode: 1d079...623

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, når jeg tar kontakt med menn der så svarer dem ikke, og de som skriver er veldig useriøse og slutter å svare plutselig, backer ut når vi skal treffes. Ellers er de useriøse lyver og kun er ute etter en ting.

Vel, det gjorde som regel ikke kvinnfolka heller, de fleste av de man faktisk fikk match med en sjelden gang. Dessuten, en del av de jeg pratet med sluttet også å svare plutselig. Ikke at det brydde meg så mye, for hvis dør samtalen ut er det ikke liv laga uansett. Stort sett alle jeg til syvende og sist traff, ble det bare 1 eller to treff med. På kafé, gåtur, museum eller restaurant. Lite til ingen kjemi. Så nei, til slutt fikk jeg nok og droppet hele Tinder. Dating-steder ble sagt opp for flere år siden.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Vel, det gjorde som regel ikke kvinnfolka heller, de fleste av de man faktisk fikk match med en sjelden gang. Dessuten, en del av de jeg pratet med sluttet også å svare plutselig. Ikke at det brydde meg så mye, for hvis dør samtalen ut er det ikke liv laga uansett. Stort sett alle jeg til syvende og sist traff, ble det bare 1 eller to treff med. På kafé, gåtur, museum eller restaurant. Lite til ingen kjemi. Så nei, til slutt fikk jeg nok og droppet hele Tinder. Dating-steder ble sagt opp for flere år siden.

Da ble det jo flere dates på deg. At det ikke var kjemi der kan man jo ikke skylde på dama for :) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da ble det jo flere dates på deg. At det ikke var kjemi der kan man jo ikke skylde på dama for :) 

1-2 i året, ja. Men flesteparten av de jeg pratet med traff jeg aldri, ble bare meldinger frem og tilbake. Mest pga at samtalen døde ut, og det var den enkelte dama som sluttet å svare.

• Liker 2
Skrevet

Menn slutter å svare like ofte er min erfaring, virker som mange menn tror datingmarkedet er så tøft kun for dem, men slik er det for oss damer også.

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Velkommen til tinderopplevelsen til absolutt alle menn der ute. 

Men igjen, det er som en kompis sier:

Hvis menn sliter på dating fronten så er det menns feil. Hvis kvinner sliter på dating fronten er det menns feil. Alt er menns feil 😂

• Liker 2
Skrevet

Hva mener du med utlendinger?

Skrevet
Akkurat nå, Ramona skrev:

Svensker.

Anonymkode: 8cac9...868

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Ramona skrev:

Tyrkere, baltikumere, noen indere, flyktninger fra syria

Anonymkode: 248af...533

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn slutter å svare like ofte er min erfaring, virker som mange menn tror datingmarkedet er så tøft kun for dem, men slik er det for oss damer også.

Tipper disse mennene er de som ser mest attraktive ut? 

Anonymkode: 8ef7a...8e6

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt overdrevet, men det kryr av de. Hvor er den normale, allsidige "mannen i gata"?

Anonymkode: e0c3a...7d8

Jeg er der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...