Gå til innhold

Kompis dater venninne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.2.2018 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Skal jeg tippe så sier jeg at hun kommer til å bryte med han. 

Anonymkode: d2660...fa7

Derja, så hele intensjonen din var åpenbart å ødelegge for de to! Voks opp! Du eier hun ikke bare fordi dere har en gnist når dere ser på hverandre og dere har pult for mange år siden! Livet går videre! "Kul" kompis du er som kommer å saboterer når kompisen din endelig har funnet ei dame han er betatt av. Jævla ego idiot

Anonymkode: a2d49...2d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Derja, så hele intensjonen din var åpenbart å ødelegge for de to! Voks opp! Du eier hun ikke bare fordi dere har en gnist når dere ser på hverandre og dere har pult for mange år siden! Livet går videre! "Kul" kompis du er som kommer å saboterer når kompisen din endelig har funnet ei dame han er betatt av. Jævla ego idiot

Så hva skulle jeg ha gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva skulle jeg ha gjort?

Latt fortid være fortid og latt de kose seg og bli kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Latt fortid være fortid og latt de kose seg og bli kjent.

De har de fortsatt full anledning til hvis de er interessert i hverandre. Men selvfølgelig angrer jeg på at jeg sa noe etter reaksjonen hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun påstår at hun heller ikke er interessert på den måten, men at vi har et spesielt bånd som hun mener jeg driter i hvis jeg aksepterer at hun dater en god kompis av meg. Får ikke helt tak på hva hun mener det spesielle båndet skal innebære av forpliktelser...

Hun juger vel for å ikke tape ansikt, siden du sier du ikke er interessert i henne. Ikke morro for kompis, den røra her.

Anonymkode: 27b13...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har de fortsatt full anledning til hvis de er interessert i hverandre. Men selvfølgelig angrer jeg på at jeg sa noe etter reaksjonen hennes.

Ja for det er jo kjempe kult å være han og holde på med henne når en drittsekk som deg kommer i mellom å skal skryte av at du har bænga hun og snakker dritt om hun som er helt urelevant for dem to sin relasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for det er jo kjempe kult å være han og holde på med henne når en drittsekk som deg kommer i mellom å skal skryte av at du har bænga hun og snakker dritt om hun som er helt urelevant for dem to sin relasjon.

Hva snakker du om? Når skrøt jeg og når snakket jeg dritt om henne? Du vet tydeligvis mer om dette enn meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Undres på hva du har opplevd før når reagerer så sterkt som du gjør her og videre i tråden.

TS gjør det eneste riktige ved å fortelle til kompisen. Dama virker ikke god pga utroskapen og det spillet hun driver.

Hun bruker kameraten til TS i et spill for at TS skal steppe opp pga det spesielle båndet hun mener det er mellom henne og TS. Hun er ikke forelsket i kameraten. Hun ønsker at TS skal feie kameraten av banen, og ta henne med storm for å skrive det på en klisjefylt måte. 

Det er nok hun som er en "jævla ego idiot" for å bruke ditt språk. Når hun driver med slikt spill.

Endret av Tba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er noe å stikke kjepper i hjulene for her nei. Så lenge du fint kan takle å se din kompis og henne sammen, så ikke si noe om at du har pult hun. 

Det er da helt unaturlig å holde kjeft om. Så om de blir sammen skal de alle omgås uten at kameraten vet at hans gode venn pleide å ha sex med kjæresten hans?
Slikt skal man opplyse om. Av respekt til venner. 

Og nei, det er ikke alle som knuller rundt i samme vennekrets. Jeg holder meg bevisst unna venninners tidligere sexpartnere. I små bygder kanskje, men selv da er det da noe man sier.

Anonymkode: 99af3...189

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at et forhold mellom dem i utgangspunktet var dødfødt med en slik situasjon hvor dama har spesiell seksuell kjemi med en god kompis. Jeg som dame hadde aldri taklet om venninna mi hadde spesiell seksuell kjemi med mannen jeg dater. Det er bare et marerittscenario som alle ville ønske seg ut av.

Anonymkode: 9e79f...71c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...