Ciara Skrevet 12. februar 2005 #1 Skrevet 12. februar 2005 Har sett to episoder av denne serien, og herregud så mange håpløse foreldre og uoppdragne barn det fins :o Forrige episode var omtrent et prevensjonsmiddel! Men underholdende også, da :oops:
-Fisken- Skrevet 12. februar 2005 #2 Skrevet 12. februar 2005 Morsomt program det der Tenk at det er mulig å ødelegge barna sine på den måten! Men må si at jeg synes det virker rart at de klarer å forandre og forbedre så mye i løpet av en uke. Vet ikke helt om jeg tror på det.
Andie Skrevet 12. februar 2005 #3 Skrevet 12. februar 2005 Mannen og jeg ser på dette programmet, og det er et godt prevensjonsmiddel! Må forøvrig si meg enig i det Aniola-Fisken skriver. Synes det virker veldig rart at det går an å forandre så mye på oppførselen til barna på så kort tid.. Merkelig. Tror nok kanskje at klippinga lurer oss litt.
lizzy x Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Mannen og jeg ser på dette programmet' date=' og det er et godt prevensjonsmiddel! Må forøvrig si meg enig i det Aniola-Fisken skriver. Synes det virker veldig rart at det går an å forandre så mye på oppførselen til barna på så kort tid.. Merkelig. Tror nok kanskje at klippinga lurer oss litt.[/quote'] enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå