AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Her en dag var jeg ute en tur med noen venner også kommer det en fyr og hilser. En jeg ikke aner hvem er. Og dette gjør han flere ganger ved at han skal komme i prat med meg/oss men vi avviste vedkommende flere ganger. Det kunne aldri ha falt meg inn å gå bort til en fremmed gang på gang på gang. Men sånn holdt denne personen på og hvem gjør sånn egentlig? Er det ikke vanlig folkeskikk å prate med folk man kjenner og ikke fremmede? Og hva har gått galt når man må avvise et menneske «hundre ganger» uten at personen tar et hint liksom? Guri så slitsomt. Flere som har opplevd det og hva gjorde dere med det? Anonymkode: 2b8ad...0d1
Gjest Mass Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Noen mennesker har jo bare veldig lett for å ta kontakt med alle rundt seg. Prøver denne personen bare å starte en samtale?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, Mass skrev: Noen mennesker har jo bare veldig lett for å ta kontakt med alle rundt seg. Prøver denne personen bare å starte en samtale? Nja... vet ikke helt hva jeg skal kalle det men det virker sånn. Går rundt med «forskjellige unnskyldninger» for å kontakte fremmede. Det må jo være det når fremmede stopper gang på gang for å prate med fremmede? Anonymkode: 2b8ad...0d1
Hårstrikk79 Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 Hvor foregikk dette hen? På et utested?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #5 Skrevet 17. februar 2018 Akkurat nå, Hårstrikk79 skrev: Hvor foregikk dette hen? På et utested? Nei. Det er en noen gutter som bare går bort til flere jenter og skal prate med dem, og ingen av oss kjenner dem. Hva får fremmede folk til å kontakte fremmede? Anonymkode: 2b8ad...0d1
Gjest Mass Skrevet 17. februar 2018 #6 Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja... vet ikke helt hva jeg skal kalle det men det virker sånn. Går rundt med «forskjellige unnskyldninger» for å kontakte fremmede. Det må jo være det når fremmede stopper gang på gang for å prate med fremmede? Anonymkode: 2b8ad...0d1 Opplever ofte at noen har veldig lett for å bare komme bort på gaten og snakke til meg som om vi var "gamle kjente". Men jeg snakker med dem og synes det er koselig at noen har så lett for å slå av en prat. Kanskje de er ensomme eller at det er noe annet.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #7 Skrevet 17. februar 2018 Og hvis man ikke svarer de guttene så blir disse guttene enda mer slitsomme og surere og surere. Skal ikke jenter få gå i fred eller? Anonymkode: 2b8ad...0d1
Hårstrikk79 Skrevet 17. februar 2018 #8 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er en noen gutter som bare går bort til flere jenter og skal prate med dem, og ingen av oss kjenner dem. Hva får fremmede folk til å kontakte fremmede? Anonymkode: 2b8ad...0d1 De syns vel dere var søte da. Og ville bli kjent:)
Gjest Mass Skrevet 17. februar 2018 #9 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Det er en noen gutter som bare går bort til flere jenter og skal prate med dem, og ingen av oss kjenner dem. Hva får fremmede folk til å kontakte fremmede? Anonymkode: 2b8ad...0d1 Vi tenker sikkert på forskjellige settinger. Tenåringsgutter?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #10 Skrevet 17. februar 2018 1 minutt siden, Mass skrev: Opplever ofte at noen har veldig lett for å bare komme bort på gaten og snakke til meg som om vi var "gamle kjente". Men jeg snakker med dem og synes det er koselig at noen har så lett for å slå av en prat. Kanskje de er ensomme eller at det er noe annet. Mulig det. Men når vi sier det som er: er opptatt, kan ikke nå og sånn så er det ganske slitsomt at de ikke lar folk være i fred!! Anonymkode: 2b8ad...0d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #11 Skrevet 17. februar 2018 2 minutter siden, Hårstrikk79 skrev: De syns vel dere var søte da. Og ville bli kjent:) Men folk kan ikke sette jobb, venner, det vanlige livet og alt på hold pga det når noen er så innpåslitne! Det skal ikke være sånn liksom. Anonymkode: 2b8ad...0d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #12 Skrevet 17. februar 2018 3 minutter siden, Mass skrev: Vi tenker sikkert på forskjellige settinger. Tenåringsgutter? Nei. Det er voksne menn som er så innpåslitne. Mange som er lei nå liksom. Folk har et liv. Anonymkode: 2b8ad...0d1
Gjest Mass Skrevet 17. februar 2018 #13 Skrevet 17. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Det er voksne menn som er så innpåslitne. Mange som er lei nå liksom. Folk har et liv. Anonymkode: 2b8ad...0d1 Hm, dette høres merkelig ut. Da tror jeg at jeg bare hadde ignorert dem helt.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #14 Skrevet 17. februar 2018 Akkurat nå, Mass skrev: Hm, dette høres merkelig ut. Da tror jeg at jeg bare hadde ignorert dem helt. Rart dem ikke tar et hint liksom. Man får vel bare gjøre det ja. Anonymkode: 2b8ad...0d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #15 Skrevet 17. februar 2018 Her er et eksempel: du du du, kan jeg få prate med deg, hallo du du du? Hundrede gangen denne fremmede spør. Anonymkode: 2b8ad...0d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #16 Skrevet 17. februar 2018 Håper bare ikke noen blir dyttet ned i en elv eller utfor et fjell eller noe sånn. Anonymkode: 2b8ad...0d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #17 Skrevet 17. februar 2018 Jeg gleder meg til flere gode råd om dette, for jeg er ikke den eneste jenta eller den eneste gutten som har opplevd innpåslitne folk og som er lei av det. På forhånd takk. Anonymkode: 2b8ad...0d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #18 Skrevet 17. februar 2018 1 time siden, Mass skrev: Noen mennesker har jo bare veldig lett for å ta kontakt med alle rundt seg. Får en litt sånn hemma feeling hvis fremmede bare kontakter fremmede for å mase på dem. Som i vårt tilfelle så gjorde noen av disse guttene alt for å ta kontakt med kvinner og mange ble så lei, spesielt jeg som virkelig ikke takler innpåslitne folk som «sitter oppå meg». Hvis et menneske er innpåslitent så burde de skjønne sine begrensninger rett og slett. Ingen som orker innpåslitne folk... Skjønner ikke noen mannfolk at dem er innpåslitne? Når folk bare går sin vei så er det et tydelig nok hint. Anonymkode: 2b8ad...0d1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #19 Skrevet 17. februar 2018 Er man på tur i skogen eller på fjellet eller sjøen, er det helt normalt å hilse på ukjente folk og gjerne også veksle noen ord i forbifarten. Å late som en ikke ser noen, er påfallende og uhøflig. Anonymkode: 99005...e14 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #20 Skrevet 17. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man på tur i skogen eller på fjellet eller sjøen, er det helt normalt å hilse på ukjente folk og gjerne også veksle noen ord i forbifarten. Å late som en ikke ser noen, er påfallende og uhøflig. Anonymkode: 99005...e14 Da er det vanlig å hilse på fremmede ja. Anonymkode: 2b8ad...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå