AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #1 Skrevet 17. februar 2018 Etter mye om og men med samboer har vi for første gang satt oss ned å snakket om (først og fremst) hva han faktisk tenner på og ønsker i sex-livet. Vi har alltid hatt god sex, men så viser det seg at han selv har har et maktbehov litt utenom det vanlige og ønsker å teste ut mer rundt dette. Jeg selv stiller meg noe kritisk til å skulle «underkaste» meg han på den måten, men tenker som så at jeg ønsker både å oppfordre han til å utforske dette mer for sin egen del og teste det ut med han selv. Enda viktigere blir det da jeg ser så godt hvor mye han slet med å fortelle meg det og at han selv ser på seg selv som et «missfoster» (hans ord) fordi han har interesser innenfor BDSM/SM og føler det maktbehovet i sengen. Jeg ønsker jo at han skal føle og vite at det for det første er relativt normalt og at jeg synes det er helt OK. Jeg elsker han jo ikke mindre av den grunn, jeg ønsker bare å vite hvordan jeg kan stimulere han best mulig. Derfor lurer jeg i hovedsak på om andre har erfaring med dette? Jeg interesserer meg på en måte ikke for det selv, så trenger tips til å vite hvordan å ta tak i det, hva vi kan teste ut, eventuelle «regler» som har fungert for dere, noen leketøy? Finner ut så lite uten å måtte gå inn og bli en del av et samfunn. Dette er heller ikke noe han selv har turt å utforske noengang, så føler også at han sliter med å tilpasse seg og «tørre» å snakke om og teste ut sine egne fantasier. Tips taes i mot med stor takk! Anonymkode: 1de00...ea6
SlemUlv Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Fetlife.com anonymt nettsted. Ja man må bli medlem, men er enkelt å slette seg, så fort man har lest det man vil
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 Det viktigste er kommunikasjon! Sett klare grenser før dere starter (for dere begge!). Kanskje du kan forestille deg hva du liker og hva du kunne tenke deg å prøve. Anonymkode: 3e001...077
Katten.2.0 Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 Uansett hva dere skal gi dere i gang med, så er det viktig at dere begynner rolig. Jeg er dominant og har et relativt ekstremt sexliv. Når jeg møter nye partnere så begynner jeg alltid rolig, bare hiver litt på jenta, småbiter, småspanker osv. Alltid rolig, prøvende mens jeg følger med på kroppsspråket hennes. Det viktigste er at det er en gjensidig tillit mellom dere. At du kan føle deg trygg, for om du får en ubehagelig opplevelse når dere tester noe nytt, så kan den nye greia være fullstendig ødelagt for deg selv om du kanskje ville elsket det om det ble gjort på riktig måte. Personlig ser jeg på det som svært enkelt å innføre enkle grep som gir en litt BDSM-feeling. Alt kommer jo an på hva han tenner på. Noen vil ha fullstendig mental makt over motparten, noen liker å påføre smerte, andre liker å bruke kroppen og slenge litt rundt. Det virker som han kanskje ikke har så mye kunnskap rundt hva han selv vil? Som tidligere nevnt er fetlife et greit sted for å lære om ting, men husk at det er mye merkelige folk der inne og mange som tar ting for gitt. Begynn rolig, kommuniser og nyt det. Klarer man å slappe av, kan man utforske mye av det seksuelle på et herlig vis.
Thyra Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 På 17.2.2018 den 2.03, AnonymBruker skrev: Etter mye om og men med samboer har vi for første gang satt oss ned å snakket om (først og fremst) hva han faktisk tenner på og ønsker i sex-livet. Vi har alltid hatt god sex, men så viser det seg at han selv har har et maktbehov litt utenom det vanlige og ønsker å teste ut mer rundt dette. Jeg selv stiller meg noe kritisk til å skulle «underkaste» meg han på den måten, men tenker som så at jeg ønsker både å oppfordre han til å utforske dette mer for sin egen del og teste det ut med han selv. Enda viktigere blir det da jeg ser så godt hvor mye han slet med å fortelle meg det og at han selv ser på seg selv som et «missfoster» (hans ord) fordi han har interesser innenfor BDSM/SM og føler det maktbehovet i sengen. Jeg ønsker jo at han skal føle og vite at det for det første er relativt normalt og at jeg synes det er helt OK. Jeg elsker han jo ikke mindre av den grunn, jeg ønsker bare å vite hvordan jeg kan stimulere han best mulig. Derfor lurer jeg i hovedsak på om andre har erfaring med dette? Jeg interesserer meg på en måte ikke for det selv, så trenger tips til å vite hvordan å ta tak i det, hva vi kan teste ut, eventuelle «regler» som har fungert for dere, noen leketøy? Finner ut så lite uten å måtte gå inn og bli en del av et samfunn. Dette er heller ikke noe han selv har turt å utforske noengang, så føler også at han sliter med å tilpasse seg og «tørre» å snakke om og teste ut sine egne fantasier. Tips taes i mot med stor takk! Anonymkode: 1de00...ea6 Hva konkret liker han? Hva fantaserer han om? Har dere snakket om det, eller kun om at han tenner på å dominere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå