Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg studerer en bachelor i interkulturelle studier. Jeg er ferdig nå i vår og skal ta PPU etterpå. Dette kvalifiserer jo at man har to fag man kan undervise i. Dette er jeg usikker på, siden jeg kan ha samfunnsfag og sosialantropologi(VGS). Dessuten har jeg tatt en del pedagogikk som del av bacheloren med informasjon om norskopplæring. Noen som vet om jeg kvalifiserer?

Jeg har planer om å ta det i Volda og er usikker på retning. Enten samfunnsfag eller norsk fagdidaktikk. Har sendt melding til opptaksansvarlig og rådgiver på min egen skole. 

Dette med politiattest, skal det ettersendes? Politiattesten ber om dokument men siden jeg ikke har søkt ennå har jeg jo ikke det. 

Jeg er 22, så jeg er redd jeg kommer med en del eldre mennesker som jeg ikke trives med. Noen som har erfaringer på den fronten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, rundtfingern skrev:

Hei

Jeg studerer en bachelor i interkulturelle studier. Jeg er ferdig nå i vår og skal ta PPU etterpå. Dette kvalifiserer jo at man har to fag man kan undervise i. Dette er jeg usikker på, siden jeg kan ha samfunnsfag og sosialantropologi(VGS). Dessuten har jeg tatt en del pedagogikk som del av bacheloren med informasjon om norskopplæring. Noen som vet om jeg kvalifiserer?

Jeg har planer om å ta det i Volda og er usikker på retning. Enten samfunnsfag eller norsk fagdidaktikk. Har sendt melding til opptaksansvarlig og rådgiver på min egen skole. 

Dette med politiattest, skal det ettersendes? Politiattesten ber om dokument men siden jeg ikke har søkt ennå har jeg jo ikke det. 

Jeg er 22, så jeg er redd jeg kommer med en del eldre mennesker som jeg ikke trives med. Noen som har erfaringer på den fronten?

Nå er det lenge siden jeg gikk PPU, men det var endel godt voksne folk på studiet. Hvorfor skulle du ikke trives med dem?

Anonymkode: 915b9...26a

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev: