Gjest TomKrus Skrevet 18. februar 2005 #61 Skrevet 18. februar 2005 Du har sikkert rett litt, men jeg vil tro jeg har litt rett også. Det har du. Selvfølgelig liker menn quickies som mange kvinner gjør, og selvfølgelig kan det skje at det går fort for mannen hvis han er veldig tent.
Gjest TomKrus Skrevet 18. februar 2005 #62 Skrevet 18. februar 2005 Du ser fortsatt ikke ulikheten her? Kvinnen får ingenting ut av det, mannen en utløsning og sannsynligvis en orgasme, han har uansett fått tømt seg, og slukket lysten for en stund. Ved dårlig sex får kvinne like mye ut av det som mannen. Han fikk tømt seg, og dermed overført sin sperm, og kvinnen fikk spermen hun var ute etter. Ingen av dem fikk en stor opplevelse utover dette, men de begge spilte sin biologiske rolle til ståkarakter. Vi har forskjellig syn på sex. For deg er det tydligvis utløsningen eller orgasmen som gjelder. For meg er det mer ved sex enn det. Vi få godta at folk er forskjellige.
Gjest TomKrus Skrevet 18. februar 2005 #63 Skrevet 18. februar 2005 Tror det er komplett umulig for de fleste jenter å få utløsning i en slik situasjon... urettferdig, gitt Det urettferdige må jo da heller være intensiteten i orgasmen. Meg bekjent når dere andre dimensjoner av nytelse når det kommer til en orgasme enn oss. Det er ikke akkurat fyrverkeri som går av hvis du ikke er fryktelig tent. Snarere en bitteliten kinaputt.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2005 #64 Skrevet 18. februar 2005 Er du biolog eller? Man tenker da ikke sånn når man er sex, om man ikke er en elg eller noe? Klart sex er mer enn bare orgasme, men det er da ikke tema her, faking som var tema her.
Gjest Rundbrenner Skrevet 18. februar 2005 #65 Skrevet 18. februar 2005 Denne tråden inspirerer meg til å tenke på meg selv neste gang jeg har en ONS. Tror jeg skal ta en tøm og røm bare. Til nå har jeg vært litt for opptatt av dama. Skal ikke skryte på meg å være spesielt god i senga, de fleste ONS jeg har hatt har nok endt opp uten at hun har fått orgasme, men jeg har noen fjær jeg kan putte i hatten også. Blant annet så har jeg framkalt sprutorgasme hos ei og orgasme hos ei på nesten 30 som aldri hadde hatt det før. Men nå skal jeg jaggu gi faen en gang også og bare tenke på meg selv. Blir en ny erfaring å ta med seg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #66 Skrevet 22. februar 2005 Til martin20: Ikke bekymre deg.. Det er litt sånn at hvis du er 20, og dama du møter er rundt 20 så er dere ikke"sååå" erfarne, men når dere blir litt eldre så blir det lettere.. Hvis det er en trøst så får damene letter orgasme når de er eldre å vet hva de liker og hvordan de liker det. hvis du prøver å gjøre det godt for jenta så skal du ikke se bort i fra at du får kreditt for det.. ;-) Lykke til! Hilsen Ståle 28...
Gjest *Fiona* Skrevet 22. februar 2005 #67 Skrevet 22. februar 2005 Man tenker da ikke sånn når man har sex, om man ikke er en elg eller noe? :o Vanskelig å si, vel...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå