Gå til innhold

Orgasme og one night stands

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Feil uke av måneden her skjønner jeg Fiona... *oppgitt over hva kvinnfolk klarer å tolke ut av et innlegg*

(skriver dette fordi jeg håper du biter på og blir provosert)

1. Sikter ikke til at DU personlig ikke har opplevd en 100% orgasme. Mente "du" som i "man", "en", "noen" osv. Point taken?

2. 10% av en anstendig orgasme er bedre enn ingen orgame MED EN JENTE!

3. JA, jeg trenger mer enn et hull å stikke kjeppen i for å bli TILFREDSstilt!

4. Hvorfor blander du inn onanering i dette? Onanere kan jeg gjøre NÅR SOM HELST, det er en tilleggsaktivitet, ikke en erstatning!

5. Grunnen til at det ikke er 100% tilfredsstillende er at jenta ikke kan sine saker. Sier ikke at det gjelder ALLE jenter. De fleste kommer faktisk bedre ut enn "10%", men som regel langt unna 100%. Da trenger man fast partner som man kjenner godt.

6. Hvor god jenta er vet jeg jo ikke FØR jeg har hatt sex med henne. Skal jeg spørre om det først kanskje? Spørre om referanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis det er direkte avtennende, hvordan greier dere å komme da? Kjøper ikke den der teorien jeg altså at om gutten kommer fort ved ONS så er det fordi han faker og ikk eholder igjen...hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annen gjest
Hvis det er direkte avtennende, hvordan greier dere å komme da?

Kanskje fordi du heller lukker øynene og fantaserer om den deilige sexen du hadde med en annen dame.

Som gutt kan du faktisk stikke pikken i et hull i madrassen og få utløsning...tenk litt over det.

Kjøper ikke den der teorien jeg altså at om gutten kommer fort ved ONS så er det fordi han faker og ikk eholder igjen...hahaha

Ikke nødvendigivis. Men det kan bestemt være slik enkelte ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"Kanskje fordi du heller lukker øynene og fantaserer om den deilige sexen du hadde med en annen dame.

Som gutt kan du faktisk stikke pikken i et hull i madrassen og få utløsning...tenk litt over det. "

Ei jente kan faktisk få orgasme av å lukke øynene og tenke på noe sånn og så få orgasme UTEN berøring, men med en klønete gutt oppå seg, så mister en jo all tenning, og da får man heller ikke noe ut av det.

Konklusjon: gutter er så enkle at de ikke trenger at jenta gjør noe, de kommer uansett?? Ergo.. er guttene så dårlige, siden de jo kommer uansett, at jentene sliter pga at guttene ikke greier tilfredstille dem (guttene er ikke noe gode).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
hehe.. sorry men nå måtte jeg le... Er jo faktisk DU da som ikke greier svelge det at jenter faktisk faker for å slippe unna, det var du som startet en sånn sandkasse krangel med liksom å si at vi guttene faker også så..

Det er ikke så vanskelig å se hvem som kaster sand her i tråden, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tom, nei det er ikke vanskelig å se. Men i tilfelle du ikke greide det, påpekte jeg det i mitt forrige innlegg.

Har det plutselig gått opp for deg at alle du har knullet har faket? Og nå beskytter du deg selv med å si at deg gjorde jeg og.. hehe..jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Konklusjon: gutter er så enkle at de ikke trenger at jenta gjør noe, de kommer uansett?? Ergo.. er guttene så dårlige, siden de jo kommer uansett, at jentene sliter pga at guttene ikke greier tilfredstille dem (guttene er ikke noe gode).

Ja, det kreves mer av en mann for å få en kvinne til å få orgasme, enn det kreves av en kvinne for å gi ham en utløsning. Men en utløsning er ikke nødvendigvis tegn på god sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Jeg biter ikke på, kanskje fordi det ikke er den uka :o eller kanskje bare fordi det fortsatt er noen huller her... unnskyld ordspillet :sjarmor:

Noen her mener det går fint å stikke pikken i et hull og få det du vil (viktig å spre gener, altså).

Andre mener man helst bør ha en doktorgrad.

Det eneste det er en viss konsekvens i, virker det som, er at ONS altså er kult uansett resultat, for det er uansett bedre enn å aldri "få seg noe".

Og for øvrig, hvor sa jeg at onanering er en erstatning??

Du kan godt være så oppgitt du bare vil over andres tolkninger. Velkjent avsender - mottaker problematikk, som vel også avspeiler avsenderens evne til å uttrykke seg.

Jeg kunne ha skyldt på Uka, hva ville vært din unnskyldning?

:sjarmor:

*vifter med en fem-seks flagg for sikkerhets skyld så alle tar på seg morsomt brillene i stedet for kaste sand brillene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Har det plutselig gått opp for deg at alle du har knullet har faket? Og nå beskytter du deg selv med å si at deg gjorde jeg og.. hehe..jaja..

Hvem er det som beskytter seg her? Hvem er det som føler h*n er på utrygg grunn?

At noen i min seksuelle historie har faket, tviler jeg ikke et sekund på. Jeg tar meg heller ikke nær av det. Man kan ikke gjøre alt rett hver gang. Sex er prøving og feiling. Utforskning. Man bommer selvfølgelig på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*
Tom, nei det er ikke vanskelig å se. Men i tilfelle du ikke greide det, påpekte jeg det i mitt forrige innlegg.  

:o

Var ikke den litt...ehm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tom: som sagt har jeg aldri hatt ONS, så jeg kan ikke uttale meg personlig om disse fake greiene, men har skjønt nå at jeg ikke har gått glipp av noe...

Hva var peonget ditt med at sexen ikke behøver være god for at gutter kommer? Hva har det med saken om at kvinner ikke får NOE uta v det om gutten er dårlig? Guttene får da i det minste en utløsning da, om en dårlig sex. jentene.. nada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Hva var peonget ditt med at sexen ikke behøver være god for at gutter kommer? Hva har det med saken om at kvinner ikke får NOE uta v det om gutten er dårlig? Guttene får da i det minste en utløsning da, om en dårlig sex. jentene.. nada

Det var bare et bittelite skråblikk om at menn også kan "fake", men i svakhetens øyeblikk glemte jeg at det ville være flust av folk som ville tolke det fullstendig feil eller bli hårsåre, og kaste seg over meg i den feilaktige troen på at jeg var et lite forsvarsløst bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alle kan jo selvsagt fake, om du mener at å kommer fort for gutter er å fake, så ja da faker veldig mange gutter.. hehe..

Poenget er at betydningen av det her å fake ikke blir det samme for jenter og gutter, tror det er der du falt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
Alle kan jo selvsagt fake, om du mener at å kommer fort for gutter er å fake, så ja da faker veldig mange gutter.. hehe..

Poenget er at betydningen av det her å fake ikke blir det samme for jenter og gutter, tror det er der du falt av...

Så avansert er ikke dette temaet at jeg faller fra. Men tydligvis får ikke folk helt med seg poenget mitt, så jeg får gjenta det en siste gang:

En kvinne kan fake for å få det hele til å bli ferdig da sexen er dårlig.

En mann kan velge å ikke holde igjen for å få det hele til å bli ferdig da sexen er dårlig.

Begge to fører den andre bak lyset (faker), i den grad at den andre tror den andre ble tilfredsstilt. Sitter du på hesteryggen ennå?

Og så klart finnes det mange andre grunner til å fake og andre grunner til en mann kommer for tidlig. Det har jeg ikke sagt noen ting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne kan fake for å få det hele til å bli ferdig da sexen er dårlig.  

En mann kan velge å ikke holde igjen for å få det hele til å bli ferdig da sexen er dårlig.  

Begge to fører den andre bak lyset (faker), i den grad at den andre tror den andre ble tilfredsstilt.

Jeg har nok misforstått menn og sex i det hele tatt hvis det er slik fatt. Er det ikke noen menn som faktisk LIKER en quickie?

Mitt inntrykk er at når det tar LAAANG tid så sliter menn med å komme, og altså er sexen dårlig, eller de er ikke i form, eller det er noe annet som skurrer.

Og når menn kommer relativt raskt så kan det være pga at de er ekstra tent og (altså) sexen er god, eller de er fornøyd med ting (og ikke KLARER å vente lenger med å komme???

Du har sikkert rett litt, men jeg vil tro jeg har litt rett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

"En kvinne kan fake for å få det hele til å bli ferdig da sexen er dårlig.

En mann kan velge å ikke holde igjen for å få det hele til å bli ferdig da sexen er dårlig."

Du ser fortsatt ikke ulikheten her? Kvinnen får ingenting ut av det, mannen en utløsning og sannsynligvis en orgasme, han har uansett fått tømt seg, og slukket lysten for en stund. Han har jo tross alt nok lyst og tenning til at han greier og gidder å fullføre. Han kunne jo sluppet unna med å bare gi seg og si han hadde kommet hvis det var så dårlig, men neida, så dårlig var det da ikke, jeg greier da komme.

Altså VELDIG stor forksjell mellom menns "faking" som du kaller det og kvinners. At mannen fører kvinnen bak lyset i den situasjonen du skisserer vil jeg ikke si, han kom jo tross alt. Hvor bra det var ble vel ikke sagt, så da er hun da ikke ført bak lyset?? Ikke alltid sexen er like god med en kjæreste heller, men faker man da som mann om man ikke innrømmer at du kjære, i kveld var orgasmen bare 30 % av hva den kunne vært?? Eh.. nei tviler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest isabellee

Du kan ikke tenke deg at grunnen til at jenta ikke gidder gjøre noe, men bare ligger der er at han er dårlig da? Er han bra, får man automatisk lyst til å jobbe litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en verden menn lever i.

Når de har sex og synes det er dårlig og kjeder seg, så kan de bare "komme" og så er de ferdige med det.

Tror det er komplett umulig for de fleste jenter å få utløsning i en slik situasjon...

urettferdig, gitt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En annen forskjell her er at på en ONS og gutten kommer, tenker jenta 1: ikke noe over det, alle gutter kommer jo, 2: gudskjelov nå er han ferdig, 3: håper jeg ikkeblir gravid/syk av han her.. 4: uff, hvor skal jeg gjøre av sølet.

Når jenta kommer tenker mannen: YESS, jeg er konge-god ass, jeg knullet henne til den syvende himmel, jeg ruler ass... eller noe i den duren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen forskjell her er at på en ONS og gutten kommer, tenker jenta 1: ikke noe over det, alle gutter kommer jo, 2: gudskjelov nå er han ferdig, 3: håper jeg ikkeblir gravid/syk av han her.. 4: uff, hvor skal jeg gjøre av sølet.

Når jenta kommer tenker mannen: YESS, jeg er konge-god ass, jeg knullet henne til den syvende himmel, jeg ruler ass... eller noe i den duren...

:hoho: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...