Gå til innhold

Orgasme og one night stands

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Martin20

Noe jeg har lurt på en stund og diskutert med kamerater. Er det omtrent komplett umulig for dere jenter å oppnå orgasme ved one night stands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe jeg har lurt på en stund og diskutert med kamerater. Er det omtrent komplett umulig for dere jenter å oppnå orgasme ved one night stands?

Ikke om mannnen kan sine saker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ekstremt enkel i bruk da' date=' men jeg kommer omtrent hver gang :oops:[/quote']

For gutta er det vel ikke et problem, værre med jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Fiona*

Kommer an på typen og omstendighetene det.

En unødvendig håpløs kanondritings drite seg ut og havne i samme seng greie du ikke husker etterpå - vel, orgasmen komme vel strengt tatt litt i skyggen av det å holde balansen og sørge for å få alle kroppsdeler til å havne sånn noenlunde i forhold til hverandre :ler:

Neida. Jo, altså, det kommer an på typen og tiltrekningen, bakgrunnen for hele greia. Som i alle andre situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare meg

Enig..Jeg tror man må kjenner hverandre rimelig godt for før man får orgasme... Er mange jenter som ikke klarer og slippe seg helt løs med en man ikke kjenner så godt. Tror jeg ikke er alene om å føle at man må være heelt trygg på den andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig..Jeg tror man må kjenner hverandre rimelig godt for før man får orgasme...

Jeg tror dette er veldig individuelt ;)

Men om man ikke klarer å slappe av nok til å nyte sex fullstendig med en fremmed så er vel heller ikke ONS et godt alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det varierer nok veldig.

Noen jenter er for unge, usikre og redde eller de er bare for fulle og gjør dette fordi de egentlig bare ønsker kos og nærhet (uten sex)..

Andre blåser i om de er billige eller ikke og fullfører med hele pakken.

Andre er rusa på livet og vil bare komme i stemning.

Andre igjen er litt mannshatere og vil bare få seg et ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost
Andre igjen er litt mannshatere og vil bare få seg et ligg.

Er man mannehater om alt man er ute etter er et ligg ?

Hva med alle de mannfolka som bare sjekker opp damer for å få seg et ligg .. er de kvinnehatere ?

Rimer ikke i mitt hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror første pri er at man føler seg avslappa med den man har sex med.

Noen er det og noen er det ikke.

Jeg personlig har aldri hatt noen ONS og er fullstendig avhengig av at det er trygghet og følelser inne i bildet før jeg hopper til køys med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innl *Fiona*
Andre blåser i om de er billige eller ikke og fullfører med hele pakken.

:o

Jaha..? Hva skal du frem til? At dem som nyter et knull og er i stand til å ha en orgasme, og tar ansvar for egen seksualitet, er billige??

Herregud. Dumskapen kjenner ingen grenser, selv i 2005...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke om mannnen kan sine saker ;)

Det er jo ikke alltid det hjelper da. Å si sånt blir vel å legge alt for mye av ansvaret for kvinnens orgasme på mannen, vi har da et ansvar selv også. Det er ikke noe noe menn bare kan gi oss uten videre, som en nytappa pils eller noe. For noen funker det, for andre funker det jævli sjelden, uavhengig av hvor dyktig mannen er eller ikke.

De som får orgasme kjempelett er helt ufattelig heldige, og ja, jeg misunner dem ganske ofte. Jeg har en mann som "kan sine saker" og som gjør alt han kan for å hjelpe meg til orgasme, men heldigvis slapper han av med det når jeg ber han om det. Han lager ikke noe pes om det, for da låser det seg bare enda mer for meg.

Så; trådstarter.Som en annen her sa; det er ekstremt individuelt. Så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

Jaha..? Hva skal du frem til? At dem som nyter et knull og er i stand til å ha en orgasme, og tar ansvar for egen seksualitet, er billige??

Herregud. Dumskapen kjenner ingen grenser, selv i 2005...

Sier det samme som deg, Fiona*. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Det som er så kjekt med en kjæreste som kjenner deg et at man kan "forme" det som man vil og liker. Dessuten må jeg hjelpe til litt ja, som oftest. Men skjer jo at jeg ikke trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si sånt blir vel å legge alt for mye av ansvaret for kvinnens orgasme på mannen, vi har da et ansvar selv også. Det er ikke noe noe menn bare kan gi oss uten videre, som en nytappa pils eller noe. For noen funker det, for andre funker det jævli sjelden, uavhengig av hvor dyktig mannen er eller ikke.

De som får orgasme kjempelett er helt ufattelig heldige, og ja, jeg misunner dem ganske ofte. Jeg har en mann som "kan sine saker" og som gjør alt han kan for å hjelpe meg til orgasme, men heldigvis slapper han av med det når jeg ber han om det. Han lager ikke noe pes om det, for da låser det seg bare enda mer for meg.

Så; trådstarter.Som en annen her sa; det er ekstremt individuelt. Så enkelt.

Veldig bra innlegg. Tror kanskje likevel Venus Venus mente at mannen kan sine saker i den betydning at han klaffer med henne - dvs at den skesuelle kjemien er der.

Det er helt åpenbart at ting blir mislykket om den ene parten ligger og venter på å få "god sex med knall orgasme" servert på et gullfat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle det være vanskelig å få orgasme ved ONS?

Fordi veldig mange jenter/kvinner trenger en viss grad av trygghet for å kunne slappe ordentlig av. Hvorfor disse kvinnene hiver seg ut i ONS er en annen diskusjon.

Er mannen ikke helt på jordet eller jeg har fått for mye alkehyder (alkohol) har jeg ikke lenger problemer på det området. Det var verre før da jeg var ung og usikker og trodde jeg måtte leve opp til visse forventninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...