Gjest Daryl Dixon Skrevet 18. februar 2018 #81 Skrevet 18. februar 2018 Det virker som du er veldig flink med mennesker da @Rainstorm.
skruf Skrevet 18. februar 2018 #82 Skrevet 18. februar 2018 Jeg er god i yrket mitt, jobber med mennesker. Får gode tilbakemeldinger fra kollegaer, ledelse, pasienter og pårørende. Er en omsorgsperson av natur. Er også flink med dyr, har dyretekke. Har to hunder, to katter og en hamster her hjemme. Hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt enda flere. Jeg er en god fisker! Drar opp fisk etter fisk mens mannen min blir mere og mere muggen 😄 generelt friluftsliv. Skulle glatt ha klart meg lenge alene i telt ved et fjellvann. Orienterer meg med kart og kompass God på gjærbakst. Jeg tror jeg er ei god mor. Ting jeg ønsker å bli bedre på: -pianospilling. Spiller piano, men går mest i visesang og enkle stykker. Drømmer om å gruse til med et heftig avansert klassisk mesterverk -gå på ski. Går langrenn, men synes bratte bakker er skumle, så jeg setter meg bare ned hvis det blir for skummelt... Slalom likedan, det tør jeg ikke. Prøvde en gang, men så døden i hvitøyet og ble forbirent av en liten unge som attpåtil kjørte baklengs.. da ga jeg opp og krekte meg til nærmeste skipub og bestilte en whisky. Burde kanskje ikke ha gitt opp så fort.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #84 Skrevet 18. februar 2018 Jeg gir vanvittig god BJ Anonymkode: c05a0...d79
Mons Skrevet 18. februar 2018 #85 Skrevet 18. februar 2018 @Rainstorm, vafler er en metafor. Nå kan du kope, glane og være forvirret enda mer. Jeg er forresten elendig på å steke vafler. Mangler tålmodighet. Må gjøre andre ting samtidig, og da blir de ofte brent. Med fiskestangen er situasjonen motsatt. Da kan jeg være supertålmodig og glemmer alt rundt meg.
puppi Skrevet 18. februar 2018 #86 Skrevet 18. februar 2018 7 minutter siden, skruf said: Jeg er god i yrket mitt, jobber med mennesker. Får gode tilbakemeldinger fra kollegaer, ledelse, pasienter og pårørende. Er en omsorgsperson av natur. Er også flink med dyr, har dyretekke. Har to hunder, to katter og en hamster her hjemme. Hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt enda flere. Jeg er en god fisker! Drar opp fisk etter fisk mens mannen min blir mere og mere muggen 😄 generelt friluftsliv. Skulle glatt ha klart meg lenge alene i telt ved et fjellvann. Orienterer meg med kart og kompass God på gjærbakst. Jeg tror jeg er ei god mor. Ting jeg ønsker å bli bedre på: -pianospilling. Spiller piano, men går mest i visesang og enkle stykker. Drømmer om å gruse til med et heftig avansert klassisk mesterverk -gå på ski. Går langrenn, men synes bratte bakker er skumle, så jeg setter meg bare ned hvis det blir for skummelt... Slalom likedan, det tør jeg ikke. Prøvde en gang, men så døden i hvitøyet og ble forbirent av en liten unge som attpåtil kjørte baklengs.. da ga jeg opp og krekte meg til nærmeste skipub og bestilte en whisky. Burde kanskje ikke ha gitt opp så fort. Dette var fint å lese, godt med mennesker som klarer å gi seg selv ros, uten at dem fremstår som innbilske eller overlegne av den grunn.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #87 Skrevet 18. februar 2018 Jeg er ganske flink til å dykke Kjøre ski og svømme Lage mat Lytte til andre Styre økonomi og har generelt en bra selvdisiplin Men ingenting av dette er sånn helt spesielt, mange er like flinke som meg her. Har ikke noe helt spesielt talent. Anonymkode: ded7a...a29
Gjest supernova_87 Skrevet 18. februar 2018 #88 Skrevet 18. februar 2018 17 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Det virker som du er veldig flink med mennesker da @Rainstorm. Takk, det setter jeg pris på at du sier! Dessverre er dette med mennesker enklere på internett enn "i virkeligheten" da, men det er jo noe det her inne også! Hva er du god på da? -- Jeg blir så inspirert av å lese det dere skriver! Ikke bare at dere er god på ting, men at dere ser det selv og av en del så lyser det ut en sånn slags ... tilfredshet med tilværelsen og det man får til og det er spesielt inspirerende! @skruf, hva pleier du å lage av gjærbakst, forskjellige typer brød og sånt, eller søte bakverk?
Gjest Daryl Dixon Skrevet 18. februar 2018 #89 Skrevet 18. februar 2018 9 minutter siden, Rainstorm skrev: Takk, det setter jeg pris på at du sier! Dessverre er dette med mennesker enklere på internett enn "i virkeligheten" da, men det er jo noe det her inne også! Hva er du god på da? Det er nok flere som setter pris på deg her inne. Kommer ikke på noe nevneverdig jeg er god på her og nå, desverre.
skruf Skrevet 18. februar 2018 #90 Skrevet 18. februar 2018 16 minutter siden, puppi skrev: Dette var fint å lese, godt med mennesker som klarer å gi seg selv ros, uten at dem fremstår som innbilske eller overlegne av den grunn. Takk Håper jeg ikke fremstår innbilsk, for det er jeg ikke i det virkelige liv. Er jordnær og setter pris på enkle ting her i livet. Som å være i naturen, komme over ei god bok jeg ikke har lest før (elsker å lese), bruke tid med mannen og jentene, og ikke minst: reise. Å reise til nye steder og oppleve andre kulturer er noe av det beste jeg vet. Derfor bruker vi penger på å reise kontra materielle ting (jeg er god på å kjøpe brukt, nesten hele huset er innredet med brukte møbler og ting).
skruf Skrevet 18. februar 2018 #91 Skrevet 18. februar 2018 16 minutter siden, Rainstorm skrev: Takk, det setter jeg pris på at du sier! Dessverre er dette med mennesker enklere på internett enn "i virkeligheten" da, men det er jo noe det her inne også! Hva er du god på da? -- Jeg blir så inspirert av å lese det dere skriver! Ikke bare at dere er god på ting, men at dere ser det selv og av en del så lyser det ut en sånn slags ... tilfredshet med tilværelsen og det man får til og det er spesielt inspirerende! @skruf, hva pleier du å lage av gjærbakst, forskjellige typer brød og sånt, eller søte bakverk? Du er en av de som jeg har lagt positivt merke til her på forumet,du virker som et godt menneske som er god tvers igjennom. Du gir mange gode råd, du er rett og slett et medmenneske som gir av deg selv. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt deg som venn i det virkelige liv Ang gjærbakst så baker jeg mye grovbrød, men også søt gjærbakst som kanelsnurrer og hveteboller. Pluss pizzahorn og grove horn. Og ferske scones til søndagsfrokosten. Jeg var ikke flink da jeg begynte å bake, heller en katastrofe for å si det på en pen måte.. brødene måtte jeg jekke ut av formen med en stekespade, og jeg tror de kunne blitt brukt til slagvåpen... men det gikk seg til etter noen år.
absinthia Skrevet 18. februar 2018 #92 Skrevet 18. februar 2018 (endret) Her kommer jeg med en trøstesang, til de som føler at de ikke er flinke nok til et eller annet: Endret 18. februar 2018 av absinthia
Gjest supernova_87 Skrevet 18. februar 2018 #93 Skrevet 18. februar 2018 10 minutter siden, skruf skrev: Du er en av de som jeg har lagt positivt merke til her på forumet,du virker som et godt menneske som er god tvers igjennom. Du gir mange gode råd, du er rett og slett et medmenneske som gir av deg selv. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt deg som venn i det virkelige liv Ang gjærbakst så baker jeg mye grovbrød, men også søt gjærbakst som kanelsnurrer og hveteboller. Pluss pizzahorn og grove horn. Og ferske scones til søndagsfrokosten. Jeg var ikke flink da jeg begynte å bake, heller en katastrofe for å si det på en pen måte.. brødene måtte jeg jekke ut av formen med en stekespade, og jeg tror de kunne blitt brukt til slagvåpen... men det gikk seg til etter noen år. Å lære å bake (enten kaker, eller gjærbakst) har jo også vært en av mine store ideer, men igjen så blir det altså med ideene! Det er godt å bli minnet på dette med at "øvelse gjør mester" og at det er få som starter som gode. Jeg trenger å bli minnet på det, for enda så logisk som det er så forventer jeg jo det motsatte! Jeg tenker også at det er umulig å bli god på en sånn ting for en som bor alene, for "jeg kan jo ikke kaste ELLER spise alle prøvene", men jeg kan øve på å lage små porsjoner, og jeg har jo LITT plass i fryseren, og så kan jeg dermed slutte å kjøpe ferdige rundstykker, boller og pizzabrød, for det gjør jeg jo av og til. Takk for komplimentet! Det får meg til å tenke at kanskje en som kommenterte litt før i tråden at jeg virker litt nedlatende og kritisk mot meg selv har rett likevel, for det er skikkelig vanskelig å ta til seg, og jeg holder på å bare komme med masse "men, men, MEN!", og ser ikke det du kommenterer. Men jeg nøyer meg med: Takk, det setter jeg pris på å høre!
Anciol Skrevet 18. februar 2018 #94 Skrevet 18. februar 2018 Lage mat (kan trylle frem de lekreste retter), kommer fra en lang linje damer som kan lage mat:) Er i ferd med å lære jenta mi på 9 1/2 og sønnen min på 10 1/2 bli en god kokk som formødrene:) Selektiv hukommelse: Husker det jeg ønsker, elske å holde foredrag om gamle konger og diskutere historie med folk:) er svært god på eldre historie og norrøne gudesagn, kan gjenfortelle gudesagn:) (Ja jeg er autist og har asperger) Ka kjenne litt for mange lukter, kaster lett opp av stygge lukter. Trene og dressere hunder (har 24 års erfaring med å oppdra tervueren hunder ) Har vært en av de beste europeisk kvinnelige World of Warcraft spillerne i Vanilla wow 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #95 Skrevet 18. februar 2018 Vittig at du skriver dette, for jeg tenkte det samme om meg selv i dag. Jeg har en hobby og er sånn passe flink. Men en venn av meg som driver med det samme, er helt rå! Skikkelig naturtalent. Og jeg er glad på vennene vegne og trist på mine egne. For jeg er ikke skikkelig flink i noe, verken naturlig eller tillært. Jeg blir alltid helt sånn passe. Selv om det er noe som interesserer meg. Jeg har det rett og slett ikke i meg til å bli/være flink i noe. Jeg er bare middelmådig uansett. Anonymkode: 7a12f...3be
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #96 Skrevet 18. februar 2018 Jeg er veldig god til å holde presentasjoner og foredrag. Har godt språkøre og lærer meg lett nye språk. Er god i matematikk og ser lett logiske sammenhenger. Er god til å fokusere og fordype meg - er analytisk av natur. Anonymkode: bc0b5...687
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #97 Skrevet 20. februar 2018 Jeg syr. Stort sett klær. Både på maskin og for hånd. Jeg syr ikke de mest avanserte plaggene, men har sydd jeans. Holder også på med litt vev. Man må bare gå på kurs, så lærer man ting:) Anonymkode: 216e7...ee5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå