Gå til innhold

Hvilke av disse tingene synes dere damer er verst med menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ranger fra verst til minst verst.

1. Dårlig selvtillit

2. Lav

3. Ølmage.

Anonymkode: 322ac...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ølmage. Kan nevne flere ting. Dårlig tannstell. Dårlig fotstell. Uflidd hår og skjegg som gror vilt. Ustemt bart.  Lange negler.

Anonymkode: f920e...92e

• Liker 4
Skrevet

Ølmage

Dårlig selvtillit

Lav

Høyde har ikke veldig mye å si for meg.

Dårlig selvtillit kan være verre enn ølmage, så klart. Det kommer an på hvor dårlig. Hvis man hver dag hakker på seg selv er det verre enn ølmage, men det skal absolutt være innafor å ikke hver dag føle seg på topp. Jeg har også mine dårlige perioder.

Hvis det er litt ølmage er det heller ikke et problem, men jeg ser nå for meg en stor mage med strekkmerker, hår, og som skjuler en stakkars penis. 

Anonymkode: 8abef...c59

• Liker 3
Skrevet

verst er lav. Har ingenting imot ølmage eller selvtillitsproblemer.

Anonymkode: 516d7...986

• Liker 1
Skrevet

ølmage er verst, så lav og til slutt selvtillit. selvtilliten hans kan vel boostes av meg :) (med lav regner jeg med du mener ordentlig lav og ikke 5 cm lavere enn jenta)

Anonymkode: a34e8...973

• Liker 3
Gjest Fjelldronning
Skrevet

Lavere enn meg, mye hår på ryggen, banner mye, har dårlig selvtillit, snakket nedlatende til andre, har langt hår, har lange negler, har dårlig hygiene, kler seg som en uteligger, er utro og flørter med andre damer. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ranger fra verst til minst verst.

1. Dårlig selvtillit

2. Lav

3. Ølmage.

Anonymkode: 322ac...1f9

Ølmage! 

tegn på latskap eller rett og slett usunn livsstil. Og den ser sykt i veien og ut

Anonymkode: d7e24...828

• Liker 1
Skrevet

Ølmage gjør meg fint lite hvis mannen er stor ellers. Noen er kraftige og er i ok form. Kan vitne om litt livsnyting, og det er så mye bedre enn de i kondomdrakt som aldri kan nyte det korte oppholdet vi har på jorda. Det at de ler og har litt mage er sjarmerende. Jeg har fått avsmak på de gutta som er for mye på trening. Dersom ølmagen er veldig stor og kroppen ellers er spinkel, da er det ganske turn off. Men få har jo det. De fleste er jo proporsjonelle.

Selvtillitsproblemer er verst.

Anonymkode: b839c...10d

• Liker 1
Skrevet

Ølmage. Man kan være en sjarmerende person selv om man er lav eller har lav selvtillit. Om man har ølmage tar man ikke vare på kroppen sin, det er ikke attraktivt å være usunn og slapp med egen helse. 

Anonymkode: 6d15c...dc4

• Liker 1
Skrevet

Ølmage. Alt annet enn sixpack er turn off.

Alt annet kan en leve med.

Bal44vwIMAEVerH.thumb.jpg.bef656db7416516ce02bbea35bff9efd.jpg

Anonymkode: f5d14...f50

Skrevet

Lav, om lavere enn 160.
Dårlig selvtillitt da jeg finner selvtillitt tiltrekkende , men ikke selvgod fordet
Ølmage , litt pondus er helt ok men ikke en svær kumage som stian stayzman f eks.

Anonymkode: 54efb...5c1

Skrevet

Lav

Det andre gjør ingenting. Finner bare ikke lave personer særlig attraktive, så om jeg skulle valgt partner hadde det vært en som var en del høyere enn meg.

(om han hadde krypet, fått kroppsskader eller blitt lam i forholdet hadde jeg såklart aldri forlatt pga noe så overfladisk, men med førsteinntrykk har det mye å si hvis du skjønner)

Anonymkode: 089cb...ef5

Skrevet

1. Dårlig selvtillit

2. Ølmage

3. Lav

Anonymkode: 8ae71...314

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

1. Dårlig selvtillit

2. Ølmage

3. Lav

Forklaring: Hvis selvtilliten er dårlig nok kan det skape problemer i mellommenneskelige relasjoner, man kan komme til å overkjøre personer med dårlig selvtillit uten å mene det, de kan bli fornærmet og krangle for ingenting etc.
Ølmage betyr at de drikker mye øl og/eller har en usunn livsstil, det er negativt fordi jeg ikke drikker, og spiser sunt.
Jeg er høy, men hvis fyren er ok har da høyden null å si. Ikke det at jeg ikke foretrekker noen som er høyere enn meg, men man kan ikke få alt her i verden.

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ølmage. Kan nevne flere ting. Dårlig tannstell. Dårlig fotstell. Uflidd hår og skjegg som gror vilt. Ustemt bart.  Lange negler.

Ustemt bart? :laugh:

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det du som lager tråden? Svar heller på det ts spør om!

Anonymkode: 48be7...25d

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, Fjelldronning skrev:

Lavere enn meg, mye hår på ryggen, banner mye, har dårlig selvtillit, snakket nedlatende til andre, har langt hår, har lange negler, har dårlig hygiene, kler seg som en uteligger, er utro og flørter med andre damer. 

Du er i feil tråd.

Anonymkode: 48be7...25d

• Liker 1
Skrevet

Lav

Ølmage

Dårlig selvtillit 

Anonymkode: 55b1b...cf9

Skrevet

Dårlig selvtillit

Lav 

Ølmage

Bryr meg ikke spesielt mye om ølmage, men dårlig selvtillit er så dealbreaker som man kan få det. Lav kan funke det, om han har høy selvtillit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...