Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av 20 årene, han er 2 år eldre. Jeg er oktoberbarn, han november. Har hatt kontakt siden 2016 og hørte sist fra han for en uke siden. Jeg sliter litt med dårlig samvittighet, men jeg vet ikke om jeg overanalyserer det eller om jeg burde ta steget.

Får du opp hva han tenker om meg? skal jeg ta initiativ? Får jeg klarhet i dette? Vil vi treffes igjen? Eller vil han bli sur/krangle dersom jeg tar kontakt?

Anonymkode: 31514...ea2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser kaos og konflikt, "krangler så busta fyker" er ord som kommer for meg.Men jeg vet ikke om det gjelder dere to, eller ham og noen andre. Det er uansett en nåværende situasjon. Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet.

Jeg er usikker på om han egentlig er riktig for deg. Mitt råd er å vente og se hva som skjer, selv om det er vanskelig så er det det beste du kan gjøre nå. Du vil få klarhet - sannheten vil komme for en dag.

Jeg ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 4cc82...0dc

Skrevet

ser ikke noe fremtid mellom dere, det føles veldig dødt og som noe som tar for mye oppmerksomhet i ditt liv, fokuser på deg selv! :) Du har mye foran deg ! :) føler også at jeg må si at det er bra for deg å svømme! :) 

Anonymkode: d0acc...b2d

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser kaos og konflikt, "krangler så busta fyker" er ord som kommer for meg.Men jeg vet ikke om det gjelder dere to, eller ham og noen andre. Det er uansett en nåværende situasjon. Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet.

Jeg er usikker på om han egentlig er riktig for deg. Mitt råd er å vente og se hva som skjer, selv om det er vanskelig så er det det beste du kan gjøre nå. Du vil få klarhet - sannheten vil komme for en dag.

Jeg ønsker deg lykke til!

Anonymkode: 4cc82...0dc

Ok. Takk. Klarer du få op når jeg får klarhet? Får jeg det innen april? Og med klarhet, jeg vet ikke om jeg blr si noe eller holde kjeft. Jeg blir glad når han tar kontakt. Jeg føler det er forvudt å ta kontakt. :(((( som om jeg skal bli drept hvis jeg gjør det.

hadde bare vært kult om du kunne se evt når sannheten kommer, og i hvilken form. Om den vil såre eller lette...om vi får fred eller en blir såret...

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ser ikke noe fremtid mellom dere, det føles veldig dødt og som noe som tar for mye oppmerksomhet i ditt liv, fokuser på deg selv! :) Du har mye foran deg ! :) føler også at jeg må si at det er bra for deg å svømme! :) 

Anonymkode: d0acc...b2d

Ser du hvorfor han har holdt kontakt/tatt kontakt? 

Når vil jeg klare å glemme ham? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...