Gå til innhold

Kan en kvinne være truende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en mann sier, "jeg kommer til å jage deg om så til verdens ende for å drepe deg", så er det truende, noe som gjør en redd, noe skremmende. Hvis en kvinne sier det samme er det bare latterlig, en vits, noe man ler av.

Kan en kvinne faktisk være truende? Har noen kvinne noensinne skremt deg? Som i, gjort at du faktisk har vært redd?

Anonymkode: 83cd8...f97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes kvinner kan virke truende, men jeg er jo bare kvinne selv da:fnise:

Skrevet

Ja. Jeg er blitt skremt av kvinner.

Psykotiske hevngjerrige kvinner.

Anonymkode: cd98a...525

• Liker 5
Gjest making.a.mess
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann sier, "jeg kommer til å jage deg om så til verdens ende for å drepe deg", så er det truende, noe som gjør en redd, noe skremmende. Hvis en kvinne sier det samme er det bare latterlig, en vits, noe man ler av.

Kan en kvinne faktisk være truende? Har noen kvinne noensinne skremt deg? Som i, gjort at du faktisk har vært redd?

Åjada. Hvilken verden bor du i? 

Men nei, jeg har ikke opplevd det selv

Skrevet

Men, hva er det som er eller kan være truende med en kvinne?

Skrevet

Selvfølgelig kan en kvinne være truende. Og farlig.

Anonymkode: 2bc94...259

• Liker 3
Skrevet

Bare jeg som ville begynt å le hvis en kvinne prøvde å true meg med å oppsøke meg og skade meg, med andre ord?

Skrevet

For meg som er 2,04 cm og jobber som vekter, så kan en kvinne bare være truende dersom hun har et våpen.

Anonymkode: 59708...942

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en mann sagt noe sånt til meg, så hadde jeg trekt på skuldrene, smilt skjevt og ikke brydd meg. Hva er skremmende med et slikt utsagn?

Anonymkode: 57005...258

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg som er 2,04 cm og jobber som vekter, så kan en kvinne bare være truende dersom hun har et våpen.

Anonymkode: 59708...942

Men kan hun si noe som gjør deg redd? Kan en kvinne uten våpen, på noen måte være så alvorlig truende at du føler frykt, blir redd for henne, og vil komme deg unna henne?

Skrevet

Ikke fysisk, men tar aldri jobbrelaterte alvorsprater med kvinner uten å ha med meg noen, eller løyve om å ta opp samtalen. I ord mot ord taper oftest menn og noen kvinner er skikkelig skumle når det gjelder å finne på ting.

Anonymkode: 3a14e...159

Skrevet

Lol hvem er redde for kvinner?

Eneste måten de skader seg på er enten ved å nekte deg sex, eller å ødelegge din sosiale status. Eller bruke rettsvesenet mot deg. 

Lol jeg er en taper som runker hele livet uansett. Come at me, cunt lol

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en mann sagt noe sånt til meg, så hadde jeg trekt på skuldrene, smilt skjevt og ikke brydd meg. Hva er skremmende med et slikt utsagn?

Sa mannen og fikk snoppen kuttet av i nattens mulm og mørke.. 

Anonymkode: 2f059...694

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sa mannen og fikk snoppen kuttet av i nattens mulm og mørke.. 

Anonymkode: 2f059...694

Hvilken mann? 

Som sagt, om en mann hadde kommet med utsagn som det TS presenterer, så hadde jeg (kvinne) ikke blitt redd. Forøvrig hadde jeg ikke blitt redd om en kvinne hadde sagt det samme. 

Skrevet

Ikke så mange menn med empati i denne tråden (eller på KG generelt...). Hadde dere hatt et snev av forståelse for menneskelig sjeleliv, hadde dere svart annerledes.Men det viktigste er kanskje å beholde rollen som farlige selv?

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke så mange menn med empati i denne tråden (eller på KG generelt...). Hadde dere hatt et snev av forståelse for menneskelig sjeleliv, hadde dere svart annerledes.Men det viktigste er kanskje å beholde rollen som farlige selv?

Slapp av

Jeg lærte tidlig at den skaden man gjør på innsiden er den verste og at kvinnfolk er nest best til sånt 

En autistisk mann er best til sånt lol

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en pusekatt. ;)  Men jeg lurer på alvor, kan en kvinne være truende (i så fall hvordan?).

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare jeg som ville begynt å le hvis en kvinne prøvde å true meg med å oppsøke meg og skade meg, med andre ord?

3 minutter siden, CannibalLektor said:

Lol hvem er redde for kvinner?

Eneste måten de skader seg på er enten ved å nekte deg sex, eller å ødelegge din sosiale status. Eller bruke rettsvesenet mot deg. 

Lol jeg er en taper som runker hele livet uansett. Come at me, cunt lol

Om noen bryter seg mens dere sover, så er de strengt tatt farlige omtrent uansett. Men et annet menneske er ikke abre farlig fysisk, man kan også ødelegge noen psykisk. Og det er enkelte kvinner jævla god på. Noen rykter her, noen stygge "uskyldige" kommentarer der, setter andre mennesker mot dere. Dere aner ikke

Men jeg tipper de fleste menn låser døren om de hører en mentalt ustabil kvinne siktet for drap løper rundt i nabolaget med øks. Det er abre vanskelig for menn å sette seg inn i farlige situasjoner med mindre de blir veldig direkte konfrontert med dem. Dårlig empati og innlevelse i andre mennesker psyke er sannsyligvis en av grunnene til at menn ikke tar andre menn i offerposisjoner alvorlig, noe som fører til flere menn som faller utenfor samfunnet

Anonymkode: 952f6...09d

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken mann? 

Som sagt, om en mann hadde kommet med utsagn som det TS presenterer, så hadde jeg (kvinne) ikke blitt redd. Forøvrig hadde jeg ikke blitt redd om en kvinne hadde sagt det samme. 

Jeg er ikke overbevist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...