Gå til innhold

Noen dager i Singapore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Singapore i neste uke, og lurer på om noen her inne har noen tips til hva man kan gjøre? Kule museer, god mat, utesteder, områder? :) 

Anonymkode: d13db...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gardens by the bay, little India, Chinatown, botanic garden, rooftop bar med syk utsikt, kul musikk og gode drinker, shoppingsentre... 

Anonymkode: c9802...53b

• Liker 1
Skrevet

Sentosa er en morsom opplevelse. Hvis du liker denslags kan du dra på Universal Studio. Du kan bruke mye tid der, mye å se/finne på.
Anbefaler jeg IKKE zoo i Singapore, med mindre du synes det er stas å se på tigre som går rundt i ring og turkis isbjørn :(
Orkide-garden synes jeg var en fin opplevelse. 

Også ville jeg oppsøkt foodcourt, morsomt og god mat i hektiske omgivelser. Anbefaler Little india, der spiste jeg fantastisk indisk mat. 

Ellers er det mye shopping som gjelder og gjerne i Tiong Bahru. 

God tur, Singapore er fantastisk! :)

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gardens by the bay, little India, Chinatown, botanic garden, rooftop bar med syk utsikt, kul musikk og gode drinker, shoppingsentre... 

Anonymkode: c9802...53b

7 timer siden, Solknapp skrev:

Sentosa er en morsom opplevelse. Hvis du liker denslags kan du dra på Universal Studio. Du kan bruke mye tid der, mye å se/finne på.
Anbefaler jeg IKKE zoo i Singapore, med mindre du synes det er stas å se på tigre som går rundt i ring og turkis isbjørn :(
Orkide-garden synes jeg var en fin opplevelse. 

Også ville jeg oppsøkt foodcourt, morsomt og god mat i hektiske omgivelser. Anbefaler Little india, der spiste jeg fantastisk indisk mat. 

Ellers er det mye shopping som gjelder og gjerne i Tiong Bahru. 

God tur, Singapore er fantastisk! :)

Tuuusen takk for tips begge to!! :) Alt er notert! -TS

Anonymkode: d13db...a93

• Liker 1
Skrevet

Gardens by the bay! Helt fantastisk! Og akvariet på Sentosa er et av verdens beste (det er to, sjekk at du drar til det nyeste og største). 

Anonymkode: c670a...373

• Liker 1
Skrevet

Jeg ELSKER zoo'en i Singapore jeg da, det er den fineste dyrehagen jeg har vært i! Som å gå i en jungel, ingen synlige gjerder, du føler du kan stikke ut hånda og ta på dyrene nesten. :) Nå er ikke jeg prinsipielt imot dyr i fangenskap da, og synes dyrene virket vel ivaretatt.

Har bodd der i tre lange perioder, og zoo'en er favorittplassen min. :) Støtter Sentosa for bra strender, og Orchard Road for shopping! :)

Anonymkode: ad7bc...451

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...