AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Jeg skal til Singapore i neste uke, og lurer på om noen her inne har noen tips til hva man kan gjøre? Kule museer, god mat, utesteder, områder? Anonymkode: d13db...a93
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Skrevet 17. februar 2018 Gardens by the bay, little India, Chinatown, botanic garden, rooftop bar med syk utsikt, kul musikk og gode drinker, shoppingsentre... Anonymkode: c9802...53b 1
Solknapp Skrevet 17. februar 2018 #3 Skrevet 17. februar 2018 Sentosa er en morsom opplevelse. Hvis du liker denslags kan du dra på Universal Studio. Du kan bruke mye tid der, mye å se/finne på. Anbefaler jeg IKKE zoo i Singapore, med mindre du synes det er stas å se på tigre som går rundt i ring og turkis isbjørn Orkide-garden synes jeg var en fin opplevelse. Også ville jeg oppsøkt foodcourt, morsomt og god mat i hektiske omgivelser. Anbefaler Little india, der spiste jeg fantastisk indisk mat. Ellers er det mye shopping som gjelder og gjerne i Tiong Bahru. God tur, Singapore er fantastisk! 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #4 Skrevet 17. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Gardens by the bay, little India, Chinatown, botanic garden, rooftop bar med syk utsikt, kul musikk og gode drinker, shoppingsentre... Anonymkode: c9802...53b 7 timer siden, Solknapp skrev: Sentosa er en morsom opplevelse. Hvis du liker denslags kan du dra på Universal Studio. Du kan bruke mye tid der, mye å se/finne på. Anbefaler jeg IKKE zoo i Singapore, med mindre du synes det er stas å se på tigre som går rundt i ring og turkis isbjørn Orkide-garden synes jeg var en fin opplevelse. Også ville jeg oppsøkt foodcourt, morsomt og god mat i hektiske omgivelser. Anbefaler Little india, der spiste jeg fantastisk indisk mat. Ellers er det mye shopping som gjelder og gjerne i Tiong Bahru. God tur, Singapore er fantastisk! Tuuusen takk for tips begge to!! Alt er notert! -TS Anonymkode: d13db...a93 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #5 Skrevet 18. februar 2018 Gardens by the bay! Helt fantastisk! Og akvariet på Sentosa er et av verdens beste (det er to, sjekk at du drar til det nyeste og største). Anonymkode: c670a...373 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #6 Skrevet 18. februar 2018 Jeg ELSKER zoo'en i Singapore jeg da, det er den fineste dyrehagen jeg har vært i! Som å gå i en jungel, ingen synlige gjerder, du føler du kan stikke ut hånda og ta på dyrene nesten. Nå er ikke jeg prinsipielt imot dyr i fangenskap da, og synes dyrene virket vel ivaretatt. Har bodd der i tre lange perioder, og zoo'en er favorittplassen min. Støtter Sentosa for bra strender, og Orchard Road for shopping! Anonymkode: ad7bc...451
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå