Angrende synder Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Jeg skjønner om noen tror at dette er troll, men det er det dessverre ikke. Dette brevet sender jeg aldri, men måtte bare få det ut. Jeg har noe mer å innrømme ovenfor deg. Du har vært utsatt for et råttent veddemål av en gjeng tullinger, hvor dessverre jeg var en av dem. Vi var ute på byen, hvor vi så deg. En bekjent av meg fortalte at han hadde hatt sex med deg. Skrøyt av opplevelsen. Hvor på vi inngikk et veddemål på hvem av oss som klarte å få deg i seng. Du ble dritings og en av oss hadde sex med deg på toalettet på «utested». En annen av oss sendte anonyme SMS, hvor vi utga oss for å være NN (Vi kjente han), med deg i 2005. Dette var stygt og utrolig barnslig. Du skulle skrive en liste over hvem du hadde hatt sex med, vi viste at du hadde vært utro. Så derfor kjørte vi deg ganske hardt på hvem du hadde hatt sex med. Unnskyld!! Ettersom vi så deg bli med noen hjem, fra «utested», en annen gang. Viste vi med stor sannsynlighet at du hadde vært utro ned han. Så vi regnet med at du ikke var kom til å være ærlig. Kanskje du heller ikke husker episoden på toalettet på «utested». Så i desember i 2009, var jeg ved en med broren min som på den tiden bodde på «sted». Så når jeg fikk øye på deg på festen på hotellet på «sted». Tenkte jeg at nå har jeg kanskje muligheten. Jeg spanderte mye drinker på deg, jeg spurte om du ville være med på nachspiel. Noe du ville, vi endte opp med å ha sex. Men jeg var ikke forberedt på at jeg skulle bli så utrolig betatt av deg. Du var hyggelig, morsom og vill i senga. Så derfor prøvde jeg utover all sund fornuft å få til noe mer På bakgrunn av at dette var et veddemål, tok jeg bilder av at vi hadde oss. Disse er ikke blitt delt, bare vist frem som bevis. Jeg har igjen to bilder, som om du ønsker kan få se. Hvis ikke, slettes de når du gir meg beskjed om hva du ønsker. Unnskyld for all stress og plager vi må ha utsatt deg for. Jeg vet det er utilgivelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå