Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nettopp dumpet det ned en regning på over 300,- fra "Telefonkatalogen"!

Det tar de for å registrere 2 personer på samme adresse og nummer.

Det jeg lurer på er om det virkelig er nødvendig med denne registreringen? Er det slik at om vi ikke registrerer oss her så vil vi heller ikke være å finne andre steder - f.eks på de ulike "telefonkatalogene" på nettet?!

I så tilfelle hvor er konkuransen?! :roll:

Siden vi fikk telefonkatalogen/-blekka i fjor har jeg enda til gode å åpne den! Jg benytter kun Internett til dette.

Da er det litt bortkastet å bruke penger på det om det ikke er nødvendig... :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffegjesten
Skrevet

Dette kan du sikkert sjekke ved å sende en mail til Findexia som utgir den normale telefonkatalogen som alle med fasttelefon får. Vær obs på at har du mobiltelefon gjennom Telenor har(hadde?) du krav på en telefonkatalog derfra også.

Det som er sikkert er at med et fastabonnement koster det ikkeno' å bli oppført i katalogen. Hvis du skal registrere 1 person til på "ditt" nummer koster det noe, kanskje disse 300 kr? Men først ville jeg sjekket hvilken telefonkatalog du egentlig har fått! Hvis det ikke er den vanlige - da ville jeg returnert regningen (ta kopi!) og spurt hvor de har din bekreftelse på at du har bestilt 1 eller 2 oppføringer.

Det er mange kataloghaier ut på tur - i gamle dager og nå i dag. De vil bare ha penger..................

Skrevet

Det stemmer nok at vi i sin tid ville ha begge to oppført i katalogen.

Vi vil begge være tilgjengelige... :wink:

Så de 300,- er for 1 ekstra oppføring!

Spørsmålet er jo om det er nødvendig?! Kan man finne meg i telefonkatalogene på nett selvom jeg ikke registreres her på Telefonkatalogen?

:)

Skrevet

Du kan gå inn på www.gulesider.no og registrere deg. Da kan folk finne deg og du slipper å betale noe for det. Og hvem leser egentlig telefonkatalogen lenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...