Gå til innhold

Chainakysten- Spørsmål, må ha svar fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bestille tur til Kreta/ chaina kysten. Noen som er kjent der som kan svare meg på spørmålene under?

Hvordan er det med resturanter ol. der?

Er du fornøyd med turen dit?

Ligger dette hotellet langt fra byen/shoppingmulighter og stranda?

https://www.ving.no/hellas/agia-marina-chaniakysten/bella-vista-village?push=locationAndTransfer

Hva annet bør vi vite om dette stedet før vi bestiller?

Jeg reiser sammen med en venninne dit

Anonymkode: 9071c...a33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange gode restauranter. Ligger et gåstykke utenfor Platanias som har mange bedre butikker og shoppingmuligheter. Bussturen til Chania er billig, og der kan man kjøpe det meste. Agia Marina ligger vel 30-40 minutter unna flyplassen ca., men hvor lang turen er dit kommer an på hvilken transport du bruker. Charterbusser bruker vel litt varierende tid, alt etter hvor mange stopp den har på veien. Stranda i Agia Marina er lang og fin den.

Anonymkode: 16171...f7b

Skrevet (endret)

Du reiser ikke til Agia Marina for å shoppe altså. Flere steder å spise der, men også kort busstur til Platanias med noe bedre restaurantutvalg og «shopping». Forøvrig er Agia rolig og hyggelig, med soling og bading som første aktivitet. 

Men enig i at Chania er mye hyggeligere for litt shopping og restaurantbesøk. 

Endret av reiseglad
Skrevet

Jeg vet ikke noe om strendene akkurat der, men når det gjelder shopping er det veldig kort vei til Chania

Anonymkode: 94313...df3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke noe om strendene akkurat der, men når det gjelder shopping er det veldig kort vei til Chania

Anonymkode: 94313...df3

Stranda i Agia Marina er mye finere enn f.eks. stranden i Platanias, etter min mening. Litt mindre mennesker, renere og bedre sand, finere restauranter ved stranden, osv. Nå er ikke Kreta og Agia Marina den mest eksklusive eller spennende plassen man kan dra på ferie til, men det er helt fint for noen dager med sol og varme. Behagelig og enkelt sted å være.

Anonymkode: 16171...f7b

Skrevet

Godt med restauranter. Går ofte busser inn til Chania for en billig penge. Er veldig glad i Kreta som feriemål pga god mat, kattene og menneskene som bor der.

Men shopping er vel ikke det som er viktigest på ferie. Og sjekker man priser på parfyme/sminke m.m ser man ofte de er billigere å kjøpe hjemme.

Anonymkode: ab479...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...