Gå til innhold

Dere som er borderline.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er under utredning for dette nå, og lurer litt på hvordan dette påvirket livet til andre. Har dere opplevd noe i barndommen som utløste det? Når fikk dere diagnosen? Hvilken behandling får dere? Hvordan vil DU beskrive å ha dette?

Jeg for min del er ute av stand til å være i et nært forhold. Jeg har hatt ett forhold, som varte etpar år. Jeg var en grusom person så jeg tørr faktisk ikke gå inn i noe nytt. Noen gang. Jeg har aldri elsket noen så høyt som han, og jeg har aldri hatt en så stor sorg som når han forlot meg, jeg trodde virkelig jeg aldri skulle komme meg over han... Det er nå 4 år siden og jeg sliter fortsatt!! (Selv om vi ikke har kontakt)

Jeg finner sjeldent noen jeg liker, og om jeg finner noen jeg liker så blir jeg veldig opphengt i de og går langt i kjelleren om jeg blir avvist. I forhold blir jeg ekstremt sjalu, kranglete, klengete, ingenting er bra nok type «du må gi meg mer oppmerksomhet, blabla» Og jeg eksploderer veldig fort, er super sta og kan grine som en liten drittunge. Jeg vet jeg oppfører meg gyselig men jeg klarer faen ikke ta meg sammen. Det koker over i øyeblikket.....

Er veldig glad i unger og vil jo gjerne ha en familie en dag, men med mitt temperament er jeg redd jeg skal eksplodere i nærheten/på de.. :(

Er det håp?

Anonymkode: 1bf2e...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...