Nerine_ Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Hvilken sminkefjerner bruker dere andre med sensitiv hud?
Gjest Tiaen Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Jeg har brukt kokosnøttolje, og det funker helt fantastisk. Du bare smører det godt inn, skyller og tørker resten bort med et håndkle. Det fjerner sminken så bra, og er samtidig bra for huden.
Nerine_ Skrevet 16. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2018 11 minutter siden, Tiaen skrev: Jeg har brukt kokosnøttolje, og det funker helt fantastisk. Du bare smører det godt inn, skyller og tørker resten bort med et håndkle. Det fjerner sminken så bra, og er samtidig bra for huden. Hvor kjøper du det?
Gjest Tiaen Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 12 minutter siden, Nerine_ skrev: Hvor kjøper du det? De pleier å selge i dagligvarebutikker, og spesielt helsekostbutikker. Ville kjøpt de økologiske da de er mest naturlig for huden
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 Jeg bruker bodyshop sin med kamomille-olje Anonymkode: c324d...917
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Bruker clinuque sin som heter gentle eye makeup remover. Utrolig god! I tillegg clinique sin lash power long wearing formula som kun går av med varmt vann. Det geniale er at den da smuldrer vekk i flak og man blir ikke sort rundt øynene. Anonymkode: 64402...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå