AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #21 Skrevet 16. februar 2018 8 minutter siden, CannibalLektor skrev: Det er pga idioter som dere, som tror alt handler om penger. Mange av problemene menn har med kvinner har ikke noe med penger å gjøre. Det er bare at de fleste er uutholdelige narssisistiske og egoistiske. Empatien og omtanken for andre forsvinner ut av vinduet, for alt handler om henne og hennes livsplan. Husk at nesten all verdiskapningen skjer av menn, og det er menn som har gitt kvinner frihet. De kan også ta den vekk. Dessverre er det flere mødre som indoktrinerer sønnene sine, og de møter kvinner fra de er 1 år gamle i barnehagen, til de er ferdige på skolen og vgs. Alle avvik korrigeres av alle kvinner de møter, og de blir essensielt emaskulerte, og lærer å "respektere kvinner". Dere skaper disse problemene ved å ikke verdsette maskuline verdier. Kunne du vennligst påpekt noen maskuline verdier som er gode? For jeg er sikker på at det er mange kvinner der ute som ikke vet hva sunne maskuline verdier er. I et land som scorer 8-9 av 100 på maskulinitet så sier det seg selv at det vil medføre problemer. Uten balanse blir det ikke harmoni. Men igjen, damer har karret seg til det de vil ha for å oppnå sin harmoni. Helt til de ser sønnene deres lide. Og ikke vite hva de skal gjøre for å hjelpe dem. Tull. Hvis sønnene lider, så er det ikke fordi kvinnene har vokst opp i dette landet. Det er fordi kvinnene er emosjonelt ustabile. Og hva med faren? Du legger jo skylden på kvinner for alt. Menn har gitt kvinner ditt og datt, bla bla. Essensielt emaskulerte? Typisk for menn som snakker sånn er ikke at de er emaskulerte, men svake, mest sannsynlig på grunn av omsorgssvikt, ikke feminisme. Anonymkode: c92e2...666 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #22 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Typisk for menn som snakker sånn er ikke at de er emaskulerte, men svake, mest sannsynlig på grunn av omsorgssvikt, ikke feminisme. Kan du utdype? Anonymkode: 1de35...186
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #23 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis penger er alt så er det kanskje sånn. Anonymkode: 1de35...186 Vi får jo alt med sølvskje; Gratis skolegang, trygge omgivelser uten krig og nød, et godt velferdssystem, frihet til å velge livssyn, frihet til å leve ut seksuell legning. Sett deg litt inn i hvordan land utenfor Europa har det. Anonymkode: 74ebb...484 2
CannibalLektor Skrevet 16. februar 2018 #24 Skrevet 16. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Psykiatrien er et veldig dårlig parameter. De får penger for å snakke med folk og styres ikke av empati, eller tårer i forhold til hverken kvinnelige eller mannlige pasienter. Feil. Folk blir rørt og begynner grine selv, når menn griner. Folk regner med det ikke er alvorlig når kvinner griner og gir F. Feil. Det er menn som står for hoveddelen av bruk og kast i relasjoner. ONS, FF, ghosting osv er ikke saker som er kommet fra kvinner. Anonymkode: 04e4a...e50 For mange som ikke er priviligerte (les: har mennesker som kommer løpende når man gråter), så har menn kun psykatrien å falle tilbake på. Det man møter der er regelrett søppel. Joda, de kan grine sammen med deg. Men når det kommer til å løse problemet, så må det mer enn følelser til. Og det er her kvinner absolutt ikke er på tilbudssiden. De må altså kollektivt gå inn for en endring, og den endringen vil skade selvfølelsen deres. De må innrømme at de tok feil og at de ikke har har den fulle oppskriften på omsorg og hvordan sosiale spilleregler burde være. Det eneste kvinner har brydd seg om de siste 50 årene har vært resursser. Åssen de får det er ikke så viktig. Litt social engineering og der. Noen holdningskampanjer for å få menn til å tenne på feite beist. Osv. Og jo, folk tar kvinner mer seriøst og løper lettere for å redde kvinner. Det har vært en greie opp igjennom historien, og vil fortsatt være en greie. Kvinner blir til og med tatt for å være bedre enn de er, kalt "Women are wonderful"- effekten. Menn velger denne strategien fordi den er mest gunstig. Hadde kvinner vært mer aktuelle til noe annet, så hadde menn valgt det også. Dette er bare en naturlig konsekvens av kvinnefrigjøringen. Noe mer?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #25 Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, CannibalLektor skrev: Det er pga idioter som dere, som tror alt handler om penger. Mange av problemene menn har med kvinner har ikke noe med penger å gjøre. Det er bare at de fleste er uutholdelige narssisistiske og egoistiske. Empatien og omtanken for andre forsvinner ut av vinduet, for alt handler om henne og hennes livsplan. Husk at nesten all verdiskapningen skjer av menn, og det er menn som har gitt kvinner frihet. De kan også ta den vekk. Dessverre er det flere mødre som indoktrinerer sønnene sine, og de møter kvinner fra de er 1 år gamle i barnehagen, til de er ferdige på skolen og vgs. Alle avvik korrigeres av alle kvinner de møter, og de blir essensielt emaskulerte, og lærer å "respektere kvinner". Dere skaper disse problemene ved å ikke verdsette maskuline verdier. Kunne du vennligst påpekt noen maskuline verdier som er gode? For jeg er sikker på at det er mange kvinner der ute som ikke vet hva sunne maskuline verdier er. I et land som scorer 8-9 av 100 på maskulinitet så sier det seg selv at det vil medføre problemer. Uten balanse blir det ikke harmoni. Men igjen, damer har karret seg til det de vil ha for å oppnå sin harmoni. Helt til de ser sønnene deres lide. Og ikke vite hva de skal gjøre for å hjelpe dem. Jeg er kvinne selv. Maskuline verdier er å være tøff nok til å kunne være seg selv, være i stand til å ta utfordringer på strak arm, fikse det som trengs og mye annet. Greia med oss mennesker er at ingen av oss blir gode mennesker om vi tror at kvinner skal ha feminine verdier og menn skal ha maskuline verdier. Vi innehar alle både feminine og maskuline verdier. Man kan ikke bare være den som setter krav (maskulin) eller bare være den som viser omsorg (feminin). Man er en blanding av begge deler etter hvilken situasjon man er i. Jeg synes for eksempel at min kjære er svært maskulin; han er beintøff (ikke som i aggressiv på noen måte) og på samme tid kan han ringe meg og si at han savner meg, drømmer om meg, vil bare ligge inntil meg og se film og sånne ting. Man må kunne være begge deler. Jeg er nok MYE mer maskulin enn de aller, aller fleste kvinner, men likevel har jeg og setter pris på mine feminine verdier på lik linje med mine maskuline verdier. Det er mine verdier som tilsammen gjør at jeg er den jeg er. Anonymkode: a5c0e...d24 6
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #26 Skrevet 16. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype? Anonymkode: 1de35...186 Det: Omsorgssvikt, på den ene eller andre måten. Oversett som barn, eller at deres følelser ikke blir tatt alvorlige. Så blir man bitter i ettertid og projiserer egne følelser over på noe mer generelt det er enklere å hanskes med. Ganske åpenbart blant en del menn: de har hatt problemer med den ene eller den andre forelder, eller begge. Anonymkode: c92e2...666 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #27 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, CannibalLektor skrev: For mange som ikke er priviligerte (les: har mennesker som kommer løpende når man gråter), så har menn kun psykatrien å falle tilbake på. Det man møter der er regelrett søppel. Joda, de kan grine sammen med deg. Men når det kommer til å løse problemet, så må det mer enn følelser til. Og det er her kvinner absolutt ikke er på tilbudssiden. De må altså kollektivt gå inn for en endring, og den endringen vil skade selvfølelsen deres. De må innrømme at de tok feil og at de ikke har har den fulle oppskriften på omsorg og hvordan sosiale spilleregler burde være. Det eneste kvinner har brydd seg om de siste 50 årene har vært resursser. Åssen de får det er ikke så viktig. Litt social engineering og der. Noen holdningskampanjer for å få menn til å tenne på feite beist. Osv. Og jo, folk tar kvinner mer seriøst og løper lettere for å redde kvinner. Det har vært en greie opp igjennom historien, og vil fortsatt være en greie. Kvinner blir til og med tatt for å være bedre enn de er, kalt "Women are wonderful"- effekten. Menn velger denne strategien fordi den er mest gunstig. Hadde kvinner vært mer aktuelle til noe annet, så hadde menn valgt det også. Dette er bare en naturlig konsekvens av kvinnefrigjøringen. Noe mer? Det er jo litt rart du sier det. Hvor mange kvinner i psykiatrien har du møtt, som kan oppsummere at kvinner i psykiatrien er sånn og sånn? Jeg har møtt flere og har ikke den samme erfaringen, og heller ikke jeg er noen tåreperse. Dine videre poenger er ikke så dumme. Menn blir snakket ned, på egne måter. Og kvinner blir snakket ned på andre. Anonymkode: c92e2...666
CannibalLektor Skrevet 16. februar 2018 #28 Skrevet 16. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tull. Hvis sønnene lider, så er det ikke fordi kvinnene har vokst opp i dette landet. Det er fordi kvinnene er emosjonelt ustabile. Og hva med faren? Du legger jo skylden på kvinner for alt. Menn har gitt kvinner ditt og datt, bla bla. Essensielt emaskulerte? Typisk for menn som snakker sånn er ikke at de er emaskulerte, men svake, mest sannsynlig på grunn av omsorgssvikt, ikke feminisme. Anonymkode: c92e2...666 Menn har ingenting de skal ha sagt.... Som igjen er hele grunnpremisset i denne tråden. Når kvinner alltid skal vite best og tror de er best, så oppstår slike situasjoner. Det har også skjedd en gradvis emaskulering i kultur/underholdningsbransjen også. Dette er ikke bare i familier, hele samfunnet går mot sterkere feminine verdier og væremåte. 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er kvinne selv. Maskuline verdier er å være tøff nok til å kunne være seg selv, være i stand til å ta utfordringer på strak arm, fikse det som trengs og mye annet. Greia med oss mennesker er at ingen av oss blir gode mennesker om vi tror at kvinner skal ha feminine verdier og menn skal ha maskuline verdier. Vi innehar alle både feminine og maskuline verdier. Man kan ikke bare være den som setter krav (maskulin) eller bare være den som viser omsorg (feminin). Man er en blanding av begge deler etter hvilken situasjon man er i. Jeg synes for eksempel at min kjære er svært maskulin; han er beintøff (ikke som i aggressiv på noen måte) og på samme tid kan han ringe meg og si at han savner meg, drømmer om meg, vil bare ligge inntil meg og se film og sånne ting. Man må kunne være begge deler. Jeg er nok MYE mer maskulin enn de aller, aller fleste kvinner, men likevel har jeg og setter pris på mine feminine verdier på lik linje med mine maskuline verdier. Det er mine verdier som tilsammen gjør at jeg er den jeg er. Anonymkode: a5c0e...d24 Men å prakke på gutta feminine verdier i overhånd, og så ikke gi de mulighet til å dyrke sine maskuline, gjør at menn går rundt og ikke er i balanse. De kan ikke prate om sine ubehag. Blir bare møtt med: "LOL VI BOR I VERDENS BESTE LAND LOL HVA KLAGER DU OVER"
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #29 Skrevet 16. februar 2018 Klassisk! Helga kommer, og da begynner innlegg fra bitre menn å ramle inn her på forumet. Jaja, ta dere en to-tre øl, så får dere sjølsentrerte, uopplyste grinebitere dere en fest i tillegg. Skål🍻. Anonymkode: 17627...74a 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #30 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, CannibalLektor skrev: Menn har ingenting de skal ha sagt.... Som igjen er hele grunnpremisset i denne tråden. Når kvinner alltid skal vite best og tror de er best, så oppstår slike situasjoner. Det har også skjedd en gradvis emaskulering i kultur/underholdningsbransjen også. Dette er ikke bare i familier, hele samfunnet går mot sterkere feminine verdier og væremåte. Men å prakke på gutta feminine verdier i overhånd, og så ikke gi de mulighet til å dyrke sine maskuline, gjør at menn går rundt og ikke er i balanse. De kan ikke prate om sine ubehag. Blir bare møtt med: "LOL VI BOR I VERDENS BESTE LAND LOL HVA KLAGER DU OVER" Ja, jeg er også blitt møtt med den, hva er så problemet? Vi har de beste forutsetninger. Det er faktisk litt greit å se ting i perspektiv. Hvorfor sier du at menn ikke har noe de skulle ha sagt? Si så mye du vil. Mange kvinner er blitt sviktet også, det betyr ikke at man trenger å si ALLE KVINNER ER SVIKTET. Hva mener du med at det har skjedd en gradvis emaskulering i kultur og underholdningsbransjen? Plager det deg at flere og flere kvinner driver med kultur og underholdning? Anonymkode: c92e2...666 4
CannibalLektor Skrevet 16. februar 2018 #31 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo litt rart du sier det. Hvor mange kvinner i psykiatrien har du møtt, som kan oppsummere at kvinner i psykiatrien er sånn og sånn? Jeg har møtt flere og har ikke den samme erfaringen, og heller ikke jeg er noen tåreperse. Dine videre poenger er ikke så dumme. Menn blir snakket ned, på egne måter. Og kvinner blir snakket ned på andre. Anonymkode: c92e2...666 Nja, vært kasteball i åresvis, og har hatt veldig mange "behandlere". Alt fra psykologspesialister, psyk sykepleiere, til psykiatere. Vært innlagt på forskjellige avdelinger. Min erfaring er at kvinner bruker i større grad sine følelser og er veldig, veldig avhengig av teamet sitt for å klare finne ut hvordan de skal "behandle" deg. Så slår de opp i oppslagsverk og følger rutiner slavisk. Det er utrolig få kvinner som kan håndtere komplekse problemer eller se komplekse årsaksvirkninger. De har lest det i en bok, men forstår det virkelig ikke. De kan hjelpe andre kvinner, for de kan mulighens ha relatert til det som blir snakket om på et følelsesmessig plan. Mens med menn? Ikke faen. Husker jeg leste om en soldat som slet med PTSD, og så snakket psykologen om hvor trist hun var da hun mistet hunden hennes. Som om det liksom skulle være i nærheten av hva han følte eller hvilke traumer han hadde. Videre må man se på hvem som blir disse legene. Det er jenter som har satt seg selv først fra dag en, og har en grenseland psykopatisk tilnærmelse til sine mål her i livet, grunnet ekstrem konkurranse med andre mennesker. De er så langt vekk fra menneskene de skal behandle. Hadde forøvrig flere psykologers om sa jeg var en mer kompetent og bedre psykolog enn de, så noen hadde vel litt selvinnsikt. Kort fortalt så skaper samfunnet flere problemer for menn enn de har lyst til å innrømme, og hver gang det tas opp så hysjes det ned. 1
CannibalLektor Skrevet 16. februar 2018 #32 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg er også blitt møtt med den, hva er så problemet? Vi har de beste forutsetninger. Det er faktisk litt greit å se ting i perspektiv. Hvorfor sier du at menn ikke har noe de skulle ha sagt? Si så mye du vil. Mange kvinner er blitt sviktet også, det betyr ikke at man trenger å si ALLE KVINNER ER SVIKTET. Hva mener du med at det har skjedd en gradvis emaskulering i kultur og underholdningsbransjen? Plager det deg at flere og flere kvinner driver med kultur og underholdning? Anonymkode: c92e2...666 Gamle meg skulle gjerne skrevet side opp og side ned om hvorfor dette er et problem. Jeg sier ikke at ALLE menn blir sviktet, men at utviklingen, institusjonene, og de sosiale spillereglene er ugunstige for menn, og gir de større sjanse for å slite senere i livet. Nå er jeg mer interessert i å drikke meg dritings. Skål.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #33 Skrevet 16. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vi får jo alt med sølvskje; Gratis skolegang, trygge omgivelser uten krig og nød, et godt velferdssystem, frihet til å velge livssyn, frihet til å leve ut seksuell legning. Sett deg litt inn i hvordan land utenfor Europa har det. Anonymkode: 74ebb...484 Alt dette er fint og flott på overflaten, men begynn å se litt rundt deg og les litt aviser så vil du se at alt ikke er så fint og flott alikevel. Trygge omgivelser f. eks er en sannhet med modifikasjoner. Flere tusen barn vokser opp med fyll og omsorgsvikt.Homofile mennesker som har endt sine liv i en tidlig grav pga fordommer og hat fra famile og andre. Spør man uteliggeren, h*n som selv sex, er innlagt på psyk eller sitter i fengsel om hvordan de endte opp i den situasjonen så vil man sannsynligvis få forbausende like svar. Anonymkode: 1de35...186 1
CannibalLektor Skrevet 16. februar 2018 #34 Skrevet 16. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Klassisk! Helga kommer, og da begynner innlegg fra bitre menn å ramle inn her på forumet. Jaja, ta dere en to-tre øl, så får dere sjølsentrerte, uopplyste grinebitere dere en fest i tillegg. Skål🍻. Anonymkode: 17627...74a Godt bidrag, virkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #35 Skrevet 16. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det: Omsorgssvikt, på den ene eller andre måten. Oversett som barn, eller at deres følelser ikke blir tatt alvorlige. Så blir man bitter i ettertid og projiserer egne følelser over på noe mer generelt det er enklere å hanskes med. Ganske åpenbart blant en del menn: de har hatt problemer med den ene eller den andre forelder, eller begge. Anonymkode: c92e2...666 Takker for utdypning. Anonymkode: 1de35...186 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #36 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, CannibalLektor skrev: Gamle meg skulle gjerne skrevet side opp og side ned om hvorfor dette er et problem. Jeg sier ikke at ALLE menn blir sviktet, men at utviklingen, institusjonene, og de sosiale spillereglene er ugunstige for menn, og gir de større sjanse for å slite senere i livet. Nå er jeg mer interessert i å drikke meg dritings. Skål. De sosiale spillereglene er absolutt ugunstige for menn som ikke klarer å tilpasse seg. Det har ikke så mye med maskulinitet å gjøre, men personlig bakgrunn og fleksibilitet, og selvfølgelig, litt samfunnet, som alltid. Du ville ha det siste poenget før du skålte, og det vil jeg også, for jeg vil også drikke meg dritings. SÅ SKÅL Anonymkode: c92e2...666 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #37 Skrevet 16. februar 2018 26 minutter siden, Lava Anne said: Norske menn er sexy, bortsett fra de som ikke kan fordra kvinner, de kan dra utenlands, eller dø ut. Mye billigere å spørre dem om hvorfor de ikke kan fordra kvinner i steden for å bruke masse penger på en flybillett. Virkelig lytte til hva de sier uten å dømme og prøve å fa tak i hva som ligger bak forakten. Tipper det egentlig handler om noe helt annet enn forakt. Anonymkode: 1de35...186 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #38 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt dette er fint og flott på overflaten, men begynn å se litt rundt deg og les litt aviser så vil du se at alt ikke er så fint og flott alikevel. Trygge omgivelser f. eks er en sannhet med modifikasjoner. Flere tusen barn vokser opp med fyll og omsorgsvikt.Homofile mennesker som har endt sine liv i en tidlig grav pga fordommer og hat fra famile og andre. Spør man uteliggeren, h*n som selv sex, er innlagt på psyk eller sitter i fengsel om hvordan de endte opp i den situasjonen så vil man sannsynligvis få forbausende like svar. Anonymkode: 1de35...186 Dette er jo unntak. Uansett samfunn vil du ha selvutslettere og folk som lider grunnet selvutslettere. Norge har få sammenlignet med andre land. Anonymkode: 74ebb...484 1
Lava Anne Skrevet 16. februar 2018 #39 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mye billigere å spørre dem om hvorfor de ikke kan fordra kvinner i steden for å bruke masse penger på en flybillett. Virkelig lytte til hva de sier uten å dømme og prøve å fa tak i hva som ligger bak forakten. Tipper det egentlig handler om noe helt annet enn forakt. Anonymkode: 1de35...186 Forakt er alltid en følelse som springer ut fra noe annet. 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #40 Skrevet 16. februar 2018 8 minutter siden, CannibalLektor skrev: Nja, vært kasteball i åresvis, og har hatt veldig mange "behandlere". Alt fra psykologspesialister, psyk sykepleiere, til psykiatere. Vært innlagt på forskjellige avdelinger. Min erfaring er at kvinner bruker i større grad sine følelser og er veldig, veldig avhengig av teamet sitt for å klare finne ut hvordan de skal "behandle" deg. Så slår de opp i oppslagsverk og følger rutiner slavisk. Det er utrolig få kvinner som kan håndtere komplekse problemer eller se komplekse årsaksvirkninger. De har lest det i en bok, men forstår det virkelig ikke. De kan hjelpe andre kvinner, for de kan mulighens ha relatert til det som blir snakket om på et følelsesmessig plan. Mens med menn? Ikke faen. Husker jeg leste om en soldat som slet med PTSD, og så snakket psykologen om hvor trist hun var da hun mistet hunden hennes. Som om det liksom skulle være i nærheten av hva han følte eller hvilke traumer han hadde. Videre må man se på hvem som blir disse legene. Det er jenter som har satt seg selv først fra dag en, og har en grenseland psykopatisk tilnærmelse til sine mål her i livet, grunnet ekstrem konkurranse med andre mennesker. De er så langt vekk fra menneskene de skal behandle. Hadde forøvrig flere psykologers om sa jeg var en mer kompetent og bedre psykolog enn de, så noen hadde vel litt selvinnsikt. Kort fortalt så skaper samfunnet flere problemer for menn enn de har lyst til å innrømme, og hver gang det tas opp så hysjes det ned. Her var det mye piss uten rot i virkeligheten. Anonymkode: cb827...de0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå