AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Er det tegn på at du er uattraktiv? Anonymkode: 166d3...486
CannibalLektor Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Tegn på frihet som mann Og mislykket som kvinne 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Valgt til hva da? Kvinner velger partner. Menn blir valgt som partner. Supply and demand. Det er ingen krise at du ikke blir valgt, konkurransen er beinhard. Du må bare ikke gi opp og jobbe hardere for å danke ut andre menn så blir du valgt før eller siden du også. Anonymkode: 3053e...8b4 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Valgt til hva da? Kvinner velger partner. Menn blir valgt som partner. Supply and demand. Det er ingen krise at du ikke blir valgt, konkurransen er beinhard. Du må bare ikke gi opp og jobbe hardere for å danke ut andre menn så blir du valgt før eller siden du også. Anonymkode: 3053e...8b4 Nix, noen av oss satser på jobb og karriere istedet. Det holder med et rotterace i livet, om man ikke skal konkurrere beinhardt om kvinner også. Det gidder jeg ikke Anonymkode: 6fb08...b40 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Valgt til hva da? Kvinner velger partner. Menn blir valgt som partner. Supply and demand. Det er ingen krise at du ikke blir valgt, konkurransen er beinhard. Du må bare ikke gi opp og jobbe hardere for å danke ut andre menn så blir du valgt før eller siden du også. Anonymkode: 3053e...8b4 Jeg er kvinne. Anonymkode: 166d3...486
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Valgt til hva da? Kvinner velger partner. Menn blir valgt som partner. Supply and demand. Det er ingen krise at du ikke blir valgt, konkurransen er beinhard. Du må bare ikke gi opp og jobbe hardere for å danke ut andre menn så blir du valgt før eller siden du også. Anonymkode: 3053e...8b4 Hvis konkurransen er beinhard, hvorfor ser jeg da sø masse mindre pene kvinner i forhold? Mennene deres er hellr ikke tiltrekkende da, for meg ihvertfal. Anonymkode: 166d3...486
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 Det er da noen for alle Anonymkode: 8a3a2...11c
Morten1 Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Er det tegn på at du er uattraktiv? Anonymkode: 166d3...486 Ett direkte svar på spørsmålet, heller lever evig singel og fornøyd enn å leve ulykkelig i ett forhold. 3
Elaine Marley Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da noen for alle Anonymkode: 8a3a2...11c Er det nå det da eller er det bare noe man sier for å liksom få folk til å føle seg bedre? 4
Miklo Velka Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Du må bare ikke gi opp og jobbe hardere for å danke ut andre menn så blir du valgt før eller siden du også. Det finnes unntak til alle regler, tro meg. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da noen for alle Anonymkode: 8a3a2...11c Det hjelper da ikke dersom du ikke møter vedkommende. Kanskje min perfekte match holder til i Afghanistan liksom, og dit skal jeg aldri. Og det spørs også om din evt utkårede føler det samme for deg da. jeg er tydeligvis ei for mange. Men de var ikke for meg. Anonymkode: 166d3...486
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 Har ingen betydning om jeg blir valgt eller ikke. Foretrekker å være singel så samme for meg om det finnes en kvinne som vil ha meg. Nei forhold er ikke noe jeg gidder å kaste bort tiden på.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne. Anonymkode: 166d3...486 Ok. Det er ikke alltid så lett selv om man er kvinne og skal velge. Som mange bedrifter kan skrive under på, blant 400 søker til en jobb kan alle som én være helt feil kandidat. Og da er bedre å la være å ansette noen, enn å ansette feil person. Det er frustrerende at den rette kandidaten ikke har sendt deg søknad, men gi ikke opp. Det er bedre å være singel enn å velge feil fyr. Fortsett å ta i mot søknader og gå nøye gjennom hver og en selv om du er lei. Før eller siden ligger den perfekte kandidaten der midt blant alt annet søppel. Anonymkode: 3053e...8b4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #14 Skrevet 16. februar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da noen for alle Anonymkode: 8a3a2...11c Evig optimist?? Anonymkode: 555f8...0bd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #15 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok. Det er ikke alltid så lett selv om man er kvinne og skal velge. Som mange bedrifter kan skrive under på, blant 400 søker til en jobb kan alle som én være helt feil kandidat. Og da er bedre å la være å ansette noen, enn å ansette feil person. Det er frustrerende at den rette kandidaten ikke har sendt deg søknad, men gi ikke opp. Det er bedre å være singel enn å velge feil fyr. Fortsett å ta i mot søknader og gå nøye gjennom hver og en selv om du er lei. Før eller siden ligger den perfekte kandidaten der midt blant alt annet søppel. Anonymkode: 3053e...8b4 Jeg har funnet kandidaten, men jeg mistet ham 💔 Tror jeg. Jeg vil finne ut av det, men jeg vet ikkr om jeg tør. Men forelskelse vokser ikke på trær💓💓 Anonymkode: 166d3...486
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #16 Skrevet 16. februar 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Er det tegn på at du er uattraktiv? Ja, dessverre. Anonymkode: 1f490...133
Gjest Mass Skrevet 16. februar 2018 #17 Skrevet 16. februar 2018 (endret) Noen velger jo faktisk med hjertet og ikke hva som behager øynene. Man sier jo alltid at den som leter, den finner. Men når det kommer til kjærlighet så blir det motsatt; den som leter, den vil ei finne. Ei som i ikke. Klang bedre. Endret 16. februar 2018 av Mass
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #18 Skrevet 17. februar 2018 Nei, det kan være tegn på at man har dårlig selvtillitt og er lite imøtekommende mot folk. Da er det jo ingen som tør å ta kontakt, eller ser noe poeng å velge deg om du fremstår skjermet og uinteressert. Anonymkode: 4e6bb...a82 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #19 Skrevet 17. februar 2018 Er jo menn som har all makta nr det gjelder forhold, vi damer må bare vente på å bli valgt. Jeg blir heller aldri valgt og alle menn hater meg og vil meg vondt. Jeg kan vurdere å reise til Thailand og kjøpe meg en thaigutt med liten tiss lissom. Men foreløpig håper jeg at jeg havner i en ulykke eller noe så jeg slipper dø av ensomhet og depresjon. Er dsv for feig til å gjøre slutt på livet selv.. så da får jeg leve med alle stygge kommentarer fra dere slemme menn til jeg evt blir truffet av en buss eller noe. Anonymkode: 184a9...c84 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #20 Skrevet 17. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo menn som har all makta nr det gjelder forhold, vi damer må bare vente på å bli valgt. Jeg blir heller aldri valgt og alle menn hater meg og vil meg vondt. Jeg kan vurdere å reise til Thailand og kjøpe meg en thaigutt med liten tiss lissom. Men foreløpig håper jeg at jeg havner i en ulykke eller noe så jeg slipper dø av ensomhet og depresjon. Er dsv for feig til å gjøre slutt på livet selv.. så da får jeg leve med alle stygge kommentarer fra dere slemme menn til jeg evt blir truffet av en buss eller noe. Anonymkode: 184a9...c84 Måten du skriver på her summerer nok opp ganske greit hvorfor du er singel. Kom deg ut av offerrollen, så fremstår du som langt mer attraktiv med en gang. Anonymkode: 6b15f...4a0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå