AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Del Skrevet 16. februar 2018 Er det noen som vet om det finnes oppskrift til denne genseren for voksne? Har leitet og leitet og spurt de fleste steder, men ingen kan svare på dette. Anonymkode: 5eee1...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Del Skrevet 16. februar 2018 Husker det ble spurt etter det samme på "Strikkesida" på Facebook, men husker ikke svaret. Anbefaler å spørre der dersom du ikke får svar her. Anonymkode: 1defc...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Del Skrevet 16. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husker det ble spurt etter det samme på "Strikkesida" på Facebook, men husker ikke svaret. Anbefaler å spørre der dersom du ikke får svar her. Anonymkode: 1defc...e1e Er ikke medlem der. Har du en link? Anonymkode: 5eee1...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Del Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er ikke medlem der. Har du en link? Anonymkode: 5eee1...07c https://m.facebook.com/groups/111343218955652 Anonymkode: 18e3e...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Del Skrevet 16. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om det finnes oppskrift til denne genseren for voksne? Har leitet og leitet og spurt de fleste steder, men ingen kan svare på dette. Anonymkode: 5eee1...07c Spørsmålet er stilt tusenvis av ganger på fb. Svaret er alltid at det er kjøpegensere og strikkemønster derfor ikke finnes. Du kan fritt tegne av og lage din egen strikkeoppskrift. Anonymkode: a0d1a...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Del Skrevet 16. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://m.facebook.com/groups/111343218955652 Anonymkode: 18e3e...b39 Tusen takk Anonymkode: 5eee1...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 16. februar 2018 #7 Del Skrevet 16. februar 2018 Valldalskofte er ikke helt ulik, og kan lett strikkes som genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Del Skrevet 16. februar 2018 11 minutter siden, Kontormus skrev: Valldalskofte er ikke helt ulik, og kan lett strikkes som genser Den var ikke så dum. Blir nok fin med andre farger. Tusen takk Anonymkode: 5eee1...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Del Skrevet 16. februar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spørsmålet er stilt tusenvis av ganger på fb. Svaret er alltid at det er kjøpegensere og strikkemønster derfor ikke finnes. Du kan fritt tegne av og lage din egen strikkeoppskrift. Anonymkode: a0d1a...7fe Nope, nå har jeg funnet oppskriften på en som er kliss lik Anonymkode: 5eee1...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 16. februar 2018 #10 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg syns den minner om en genser til dame fra den boka med retrooppskrifter fra Dalegarn, eller husker jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #11 Del Skrevet 17. februar 2018 16 timer siden, Vera Vinge skrev: Jeg syns den minner om en genser til dame fra den boka med retrooppskrifter fra Dalegarn, eller husker jeg helt feil? Skal se om jeg klarer å få tak i den. Tusen takk for godt tips Anonymkode: 5eee1...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. februar 2018 #12 Del Skrevet 17. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal se om jeg klarer å få tak i den. Tusen takk for godt tips Anonymkode: 5eee1...07c Jeg googlet den nå, og den er kanskje ikke såå lik, men litt i samme gate. Det er den som er avbildet i flere farger nederst til venstre på forsiden, hvis du googler "Dale retro bok" eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #13 Del Skrevet 18. februar 2018 19 timer siden, Vera Vinge skrev: Jeg googlet den nå, og den er kanskje ikke såå lik, men litt i samme gate. Det er den som er avbildet i flere farger nederst til venstre på forsiden, hvis du googler "Dale retro bok" eller noe sånt. Fikk tak i boken, så nå blir det genser. Tusen takk for hjelp alle sammen Anonymkode: 5eee1...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå