AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Noen som har oversikt? Hvis jeg skal være en uke i Sverige til sommeren, har Teliaabonnement, kan jeg bruke mobildata som vanlig? Hvordan er det med sms/mms? Anonymkode: 15c83...0c0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Og hvordan er det med reiseforsikring? Hvis den er i orden, koster det meg ingenting å havne på sykehus? Har endel allergier og går med epipen. Men første gang jeg reiser med den. Skal langt inn i Sverige. Anonymkode: 15c83...0c0
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Telia har oversikt over prisene på de ulike abonnementene sine på hjemmesiden sin. Hva som dekkes av reiseforsikringen står i vilkårene. Anonymkode: 3da02...12a
Christiane_W Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Som brukeren over skriver, sjekk betingelsene for ditt abonnement på Telia.no. Mange av abonnementene har "Roam like home" og kan brukes i mange land uten at det påløper ekstra kostnader. https://telia.no/roam-like-home I tillegg til reiseforsikring bør du bestille et Europeisk helsetrygdekort: https://helsenorge.no/turist-i-utlandet/europeisk-helsetrygdkort
Måbarefåsiat... Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Og hvordan er det med reiseforsikring? Hvis den er i orden, koster det meg ingenting å havne på sykehus? Har endel allergier og går med epipen. Men første gang jeg reiser med den. Skal langt inn i Sverige. Anonymkode: 15c83...0c0 Du skal vel uansett ringe ambulanse om du bruker epipen, så greit å ha ting på stell. Som de andre sier, sjekk abonnmentsvilkårene og reiseforsikringen din.
Gjest padawan Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Det er utdatert informasjon at man skal bruke roaming i EU. Fra midten av juni 2017 var det ikke noen forskjell å være i hjemlandet eller i et annet EU-land hva gjelder mobilbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå