Tullemafiaen Skrevet 16. februar 2018 #1 Del Skrevet 16. februar 2018 Jeg har prøvd alt. Jeg har lest manualen, jeg har googlet, jeg har sett på youtube og jeg har ringt IKEA. De gir den samme oppskriften som i brukermanualen, men herregud det fungerer jo ikke. Man skal liksom bruke noe spisst for å vippe ut glasset som ligger over spotten, men så langt har jeg bare laget sprekk i glasset. Jeg har mistet troa på at det er mulig å få til. Noen med erfaringer eller aller helst en løsning på problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VegardStrøm Skrevet 31. august 2018 #2 Del Skrevet 31. august 2018 Nå har du enten fått det til eller byttet ventilator. Men er faktisk bare å bruke en tapetkniv, vippe ut stårringen rundt pæra og dra den ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TastaMann Skrevet 2. februar 2019 #3 Del Skrevet 2. februar 2019 Du må bruke en skarp kniv eller ett veldig tynt flatt skrujern, og pirke forsiktig rundt kanten. Det er i tillegg oppgitt 2 forskjellige pæretyper i bruksannvisningen, øverst på siden står det : Advarsel : bruk kun 12V 20W 30˚ Ø35 12V GU4. Nede på siden står det : 10W GU4 12V 35mm 36˚ På pæren står det: MR11 GU4 12V 10W. Kan jo være noe forvirrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leilani Skrevet 9. februar 2019 #4 Del Skrevet 9. februar 2019 Sliter med det samme. Får den ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 9. februar 2019 #5 Del Skrevet 9. februar 2019 3 minutter siden, Leilani skrev: Sliter med det samme. Får den ikke ut! Svaret står lenger opp i tråden.. Et tynt skrujern (ev tapetkniv), og pirk forsiktig rundt kanten til den løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLiverpool Skrevet 9. mars 2019 #6 Del Skrevet 9. mars 2019 Bruk tapetkniven eller skrujernet fra innsiden av ringen med litt makt så får du dem ut Du må dytte kyset litt inn for å få plass Gjorde det i dette sekund Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2019 #7 Del Skrevet 9. mars 2019 28 minutter siden, MissLiverpool said: Bruk tapetkniven eller skrujernet fra innsiden av ringen med litt makt så får du dem ut Du må dytte kyset litt inn for å få plass Gjorde det i dette sekund Lykke til! Kul tapet. Hvor er den fra? Anonymkode: 0848b...7ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLiverpool Skrevet 9. mars 2019 #8 Del Skrevet 9. mars 2019 Takk 😄 fra nettet, haha, er vinyltapet. Husker ikke eksakt nettide. Men jeg googla bare. Tror kanskje etsy. Fikk den tilpasset på mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå