AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Del Skrevet 16. februar 2018 Halloo!! Håper noen kan hjelpe meg 😂🤔🤔 Vi skal kanskje til Playa del ingles. Hvor mye koster mat og drikke der ? Feks hvor mye koster paella? Og hvor mye koster en øl og sangeria ? 😬 Generelt liksom prisnivået der ? Er det god mat der? Er det noe mat du anbefaler ? Feks tapasretter ? 😁 Anonymkode: ebb9a...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #2 Del Skrevet 17. februar 2018 Er det virkelig ingen som har noe peiling ? Anonymkode: ebb9a...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #3 Del Skrevet 17. februar 2018 Nå har jeg aldri vært der, men jeg bruker oftest Tripadvisor for å sjekke priser og gode spisesteder: https://www.tripadvisor.com/Tourism-g562819-Playa_del_Ingles_Maspalomas_Gran_Canaria_Canary_Islands-Vacations.html Anonymkode: bec9d...d35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #4 Del Skrevet 17. februar 2018 Har du virkelig ikke hørt om google? https://www.dinside.no/reise/dette-koster-det-a-spise-pa-gran-canaria/66702241 Anonymkode: 9e64d...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #5 Del Skrevet 17. februar 2018 Prisene på Gran Canaria er omtrent 75% av prisene her hjemme, fordi det er så mange turister der. Det varierer selvsagt fra restaurant til restaurant, men jeg tenker at paella koster rundt 20 euro for en porsjon som kan deles på to. Tipper 3 euro for den billigste ølen og 6-7 euro for ei mugge sangria. Maten er helt grei. Samme som du finner hvor som helst ellers i Spania. De tingene du spør etter er typiske spanske ting, så de er ofte billigere enn annen mat. For eksempel koster de fleste biffretter fra 18 euro og oppover. Anonymkode: e060f...c2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #6 Del Skrevet 21. februar 2018 AnonymBruker skrev (På 17.2.2018 den 12.06): Prisene på Gran Canaria er omtrent 75% av prisene her hjemme, fordi det er så mange turister der. Det varierer selvsagt fra restaurant til restaurant, men jeg tenker at paella koster rundt 20 euro for en porsjon som kan deles på to. Tipper 3 euro for den billigste ølen og 6-7 euro for ei mugge sangria. Maten er helt grei. Samme som du finner hvor som helst ellers i Spania. De tingene du spør etter er typiske spanske ting, så de er ofte billigere enn annen mat. For eksempel koster de fleste biffretter fra 18 euro og oppover. Anonymkode: e060f...c2d Ekspander Tusentakk for ett ordentlig og utfyllende svar! ❤️ Anonymkode: ebb9a...470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå