Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #1 Skrevet 12. februar 2005 Hei dere! Er det noen som husker en skatebordfilm fra slutten av 80 begynnelsen av 90 tallet. Det handler om en gutt som står på skateboard. Han forelsker seg i en jente som bor sammen med broren og vennene hans i en rønne. De skal liksom være "de beste" på skateboard Broren liker ikke at gutten har forelsket seg i søstern, så han utfordrer gutten til skateing i en farlig bakke etterhvert i filmen. Noe som ender med at gutten vinner. Jeg trodde det var Corey Haim som spilte filmen,men finner ikke noen film om skateboard som han har spilt. Dette ble litt rotete,men håper dere skjønner. Kan noen være så snill å hjelpe meg. Jeg husker veldig lite,men har glimt. Og klarer ikke å glemme den filmen. Klemz Susan
Gjest Lea Skrevet 12. februar 2005 #2 Skrevet 12. februar 2005 Er det Trashin' du tenker på kanskje? http://www.imdb.com/title/tt0092085/
Gjest Anonymous Skrevet 12. februar 2005 #4 Skrevet 12. februar 2005 Jaaaa. Åhh tuusen takk for hjelpen. Da skal jeg prøve å få kjøpt den. Masse klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå