Gå til innhold

Burde vi forby musikkvideoer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dagens verden virker det som om man må være fysisk attraktiv og spille på sex for å lykkes med musikken. Dette er   sexistisk mot begge kjønnn som må prostituere seg for å lykkes kommersielt med musikken. Slik jeg ser det så er situasjonen uholdbar og den eneste løsningen er å forby musikkvideoer og salgsmateriale som bygger på utseende til artistene. 

Bør ikke musikk få være musikk og artistene få en rettferdig mulighet til å bli bedømt etter deres musikalske evner?

Anonymkode: ba7c1...83f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke forby musikkvideoer i seg selv, men heller få ryddet opp i selve innholdet og ikke minst uttrykksformen i musikkvideoer. Det finnes jo mange fine også, denne liker jeg godt! :nordvesta:

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dagens verden virker det som om man må være fysisk attraktiv og spille på sex for å lykkes med musikken. Dette er   sexistisk mot begge kjønnn som må prostituere seg for å lykkes kommersielt med musikken. Slik jeg ser det så er situasjonen uholdbar og den eneste løsningen er å forby musikkvideoer og salgsmateriale som bygger på utseende til artistene. 

Bør ikke musikk få være musikk og artistene få en rettferdig mulighet til å bli bedømt etter deres musikalske evner?

Er du sånn på alt annet du ikke liker og?

Skrevet
2 minutter siden, Fru Uperfekt said:

Er du sånn på alt annet du ikke liker og?

Nei, jeg ønsker ikke å forby alt jeg ikke liker om det var det du spurte om. 

TS

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Lurer på hva slags musikk videoer du ser på? Ingen jeg ser på er slik du beskriver.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg ønsker ikke å forby alt jeg ikke liker om det var det du spurte om. 

TS

Bare lurte siden du ikke liker den sexfikseringen som er innen en del musikkvideoer og dermed ville forby dem. 

Er en fin måte å ikke få flere slike å det er å ikke se på de. Tross alt er det markedsmakten som rår

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...