AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 I dagens verden virker det som om man må være fysisk attraktiv og spille på sex for å lykkes med musikken. Dette er sexistisk mot begge kjønnn som må prostituere seg for å lykkes kommersielt med musikken. Slik jeg ser det så er situasjonen uholdbar og den eneste løsningen er å forby musikkvideoer og salgsmateriale som bygger på utseende til artistene. Bør ikke musikk få være musikk og artistene få en rettferdig mulighet til å bli bedømt etter deres musikalske evner? Burde vi forby musikkvideoer? Anonymkode: ba7c1...83f
Ichiko Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Kanskje ikke forby musikkvideoer i seg selv, men heller få ryddet opp i selve innholdet og ikke minst uttrykksformen i musikkvideoer. Det finnes jo mange fine også, denne liker jeg godt!
Fru Uperfekt Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: I dagens verden virker det som om man må være fysisk attraktiv og spille på sex for å lykkes med musikken. Dette er sexistisk mot begge kjønnn som må prostituere seg for å lykkes kommersielt med musikken. Slik jeg ser det så er situasjonen uholdbar og den eneste løsningen er å forby musikkvideoer og salgsmateriale som bygger på utseende til artistene. Bør ikke musikk få være musikk og artistene få en rettferdig mulighet til å bli bedømt etter deres musikalske evner? Burde vi forby musikkvideoer? Anonymkode: ba7c1...83f Er du sånn på alt annet du ikke liker og?
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 2 minutter siden, Fru Uperfekt said: Er du sånn på alt annet du ikke liker og? Nei, jeg ønsker ikke å forby alt jeg ikke liker om det var det du spurte om. TS Anonymkode: ba7c1...83f
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 Lurer på hva slags musikk videoer du ser på? Ingen jeg ser på er slik du beskriver.
Fru Uperfekt Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg ønsker ikke å forby alt jeg ikke liker om det var det du spurte om. TS Anonymkode: ba7c1...83f Bare lurte siden du ikke liker den sexfikseringen som er innen en del musikkvideoer og dermed ville forby dem. Er en fin måte å ikke få flere slike å det er å ikke se på de. Tross alt er det markedsmakten som rår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå