AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #41 Skrevet 18. februar 2018 På 16.2.2018 den 14.38, Englejenta skrev: Anbefaler deg å kjøpe en slik Se større bilde Se større bilde Next Loveclone Sleeve penisforlenger disse kan du få i forskjellige størrelser. Lykke til :-) anbefales veldig😊 har prøvd en ekte penis i samme lengd å 17 cm i omkrins... helt fantastisk👍👍 Anonymkode: 933e4...7f6 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #42 Skrevet 18. februar 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må nok jobbe med deg selv. Bli bedre i sengen. Alt står på deg. Knipeøvelser☝️ Anonymkode: 81fe6...39d Tullprat , dette har du ingen peiling på, det er helt klart ! Anonymkode: dbe8f...660 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #43 Skrevet 18. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Den OPPLEVES strammere, samme faen hva de tekniske termene faktisk er. Når jeg har vært flink på å huske på knipeøvelsene, har daværende sexpartnere alltids bemerket hvor utrolig tight og deilig det kjennes ut. Anonymkode: 0d8db...e61 Hva du tror er en ting, men hva jeg vet er noe helt annet :-) Anonymkode: dbe8f...660
Minitroll Skrevet 18. februar 2018 #44 Skrevet 18. februar 2018 Det blir vel litt kjedelig for mannen å bruke sleeve. Kjenner han noe som helst med en sånn på? 2
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #45 Skrevet 18. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ah, herregud. Så glad jeg er for at jeg har utviklet meg over dyrestadiet og ikke trenger sex for å ha mening og lykke i livet mitt. Ekle, svette stinkende kropper og kjønnsorganer. Æsj. Anonymkode: 95ab6...f32 Det er virkelig synd på deg. Det å ikke ha sex, aldri noengang. -det må være trist som faen. Stakkars deg du går virkelig glipp av noe stort. Anonymkode: dbe8f...660 1
Sphere Skrevet 18. februar 2018 #46 Skrevet 18. februar 2018 37 minutter siden, Minitroll skrev: Det blir vel litt kjedelig for mannen å bruke sleeve. Kjenner han noe som helst med en sånn på? Veldig nedsatt følelse med den jeg prøvde, ja. Noe helt annet med hud mot hud. Som variasjon kan jeg synes det er spennende, men alle er ikke som meg og tenner på slik. Det kan virkelig ødelegge selvtilliten til en mann om man ikke legger det fram riktig.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #47 Skrevet 18. februar 2018 9 minutter siden, Sphere skrev: Veldig nedsatt følelse med den jeg prøvde, ja. Noe helt annet med hud mot hud. Som variasjon kan jeg synes det er spennende, men alle er ikke som meg og tenner på slik. Det kan virkelig ødelegge selvtilliten til en mann om man ikke legger det fram riktig. Har du kjøpt ny? Du kastet den jo for lenge siden. Det var jo ikke noe for deg. Anonymkode: cd125...ba1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #48 Skrevet 18. februar 2018 På 17.2.2018 den 5.03, AnonymBruker skrev: Hilsen uvitende gutt 18 år? Det går ikke an å gjøre vagina "strammere" på noe måte. Knipeøvelser styrker musklaturen for å ikke få urinlekkasjer, og gjør at man kan knipe noen sekunder av gangen under sex, men det gjør ikke vagina generelt strammere. Og når han har tynn penis er det ikke hennes vagina som er problemet. Anonymkode: 9524e...d4c Tynn kan være så mangt. Kan hende den er helt normal i tykkelse, men at exen hadde stor i tykkelse. Da går det begge veier. Man sier uansett ikke til kvinnelig eller mannlig partner at de er for vide/liten penis. Er lov å bruke hodet noen ganger.. Anonymkode: efefc...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #49 Skrevet 18. februar 2018 På 16.2.2018 den 14.29, AnonymBruker skrev: Partneren min har ganske grei lengde på utstyret, men dessverre er en for tynn til at jeg kjenner noe særlig under sex. Min forrige partner hadde kort, men tykk penis, og jeg fikk orgasme nesten med en gang den var inni meg. Har hatt denne partneren i snart ett år, får orgasmer 8/10 ganger, men jeg må jobbe veldig hardt og lenge, i tillegg til at de er ganske svake. Noen som har tips til stillinger eller andre ting? En dildo av tykk størrelse kunne selvsagt vært aktuelt, men det blir ikke det samme som å ha samleie. Noen som har erfaring med bruk av vibrator under penetrering? Anonymkode: 1642f...e63 Er det ikke det mannfolk må gjøre så å si nesten hele akten, mens damer sitter/ligger der og bare tar imot i 90% av økten? Anonymkode: 23c53...ecf 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #50 Skrevet 18. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke det mannfolk må gjøre så å si nesten hele akten, mens damer sitter/ligger der og bare tar imot i 90% av økten? Anonymkode: 23c53...ecf Godt poeng. Kvinner har blitt litt for bortskjemte å vil ikke gjøre sin del av jobben ofte. Anonymkode: efefc...ee0 1
Sphere Skrevet 18. februar 2018 #51 Skrevet 18. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du kjøpt ny? Du kastet den jo for lenge siden. Det var jo ikke noe for deg. Anonymkode: cd125...ba1 Jeg vurderer ny, ja. På grunn av fetisjen min. Som jeg dengang ikke hadde noen forståelse av. Ikke på grunn av friksjonen. Så ja, dengang var det ikke noe for OSS. Jeg er singel nå.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #52 Skrevet 18. februar 2018 Akkurat nå, Sphere skrev: Jeg vurderer ny, ja. På grunn av fetisjen min. Som jeg dengang ikke hadde noen forståelse av. Ikke på grunn av friksjonen. Så ja, dengang var det ikke noe for OSS. Jeg er singel nå. Ok. Lykke til med jakten på ny dame og ny sleeve. Sjekk ut Fatboy cocksleeve og humpgear fra perfectfit.com. Null lukt og ulike størrelser/farger mm. Vask dem og legg dem i et håndkle og de varer lenge. Anonymkode: cd125...ba1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #53 Skrevet 18. februar 2018 På 17.2.2018 den 13.27, Sphere skrev: Slappe av? Høres ut som utrolig kjedelig sex. Det beste er jo når begge er aktive. Ikke bare mannen. Jeg bruker PC-muskelen selv, så hvorfor skal ikke kvinnen kunne bruke den? Spesielt om det er hun som sier det er et problem. De jeg har vært med som har vært virkelig gode til å knipe, sier de knapt tenker over at de kniper. Det går så og si automatisk. Og sier at de har fått hardere orgasmer etter de begynte å knipe. Så vinn-vinn. Jeg har iallefall lært at dere kvinner er veldig forskjellige. Heldigvis. Men kniping blir anbefalt overalt, så hvorfor ikke? Mente jo å slappe av i underlivet da.. Og jeg kniper også når jeg har sex, men vil ikke MÅTTE knipe for å få noe ut av sexen. Når det skjer automatisk fordi sexen er digg, er det noe annet enn at jeg er avhengig av å knipe for å kjenne nok. Anonymkode: 734af...91d
Sphere Skrevet 18. februar 2018 #54 Skrevet 18. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mente jo å slappe av i underlivet da.. Og jeg kniper også når jeg har sex, men vil ikke MÅTTE knipe for å få noe ut av sexen. Når det skjer automatisk fordi sexen er digg, er det noe annet enn at jeg er avhengig av å knipe for å kjenne nok. Anonymkode: 734af...91d Når det blir bedre for begge, skjønner jeg ikke motviljen. Som sagt, jeg bruker PC-muskelen selv, fordi jeg vet det blir bedre for begge. Null problem.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #55 Skrevet 18. februar 2018 Kan man ikke bare sende kjerringa til Afrika isteden? Anonymkode: 80ac0...2ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå