AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #21 Skrevet 17. februar 2018 18 timer siden, Sphere skrev: Her er det vel bare å knipe. Knipeøvelser gjort riktig vil i de aller fleste tilfeller sørge for bedre friksjon. En sleeve er nok kun et alternativ om du er sikker på at han ikke sliter med størrelsen sin, og du vet at han er villig til å leke. Kommer dette ut feil, kan det være ødeleggende for sexlivet deres. Bare å knipe? Å slappe av og få orgasme er uendelig mye bedre enn når man må kniiiipe og konsentrere seg om det. Sorry Anonymkode: 734af...91d 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #22 Skrevet 17. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å knipe? Å slappe av og få orgasme er uendelig mye bedre enn når man må kniiiipe og konsentrere seg om det. Sorry Anonymkode: 734af...91d Sphere er mann og har ideer som overgår alle kvinners kunnskap om egen kropp. Du må ikke utfordre det😇 Anonymkode: cd125...ba1
Sphere Skrevet 17. februar 2018 #23 Skrevet 17. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare å knipe? Å slappe av og få orgasme er uendelig mye bedre enn når man må kniiiipe og konsentrere seg om det. Sorry Anonymkode: 734af...91d Slappe av? Høres ut som utrolig kjedelig sex. Det beste er jo når begge er aktive. Ikke bare mannen. Jeg bruker PC-muskelen selv, så hvorfor skal ikke kvinnen kunne bruke den? Spesielt om det er hun som sier det er et problem. De jeg har vært med som har vært virkelig gode til å knipe, sier de knapt tenker over at de kniper. Det går så og si automatisk. Og sier at de har fått hardere orgasmer etter de begynte å knipe. Så vinn-vinn. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sphere er mann og har ideer som overgår alle kvinners kunnskap om egen kropp. Du må ikke utfordre det😇 Anonymkode: cd125...ba1 Jeg har iallefall lært at dere kvinner er veldig forskjellige. Heldigvis. Men kniping blir anbefalt overalt, så hvorfor ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #24 Skrevet 17. februar 2018 Får aldri orgasme av å knipe, kun når jeg slapper av med "musklene" Der nede...synes heller ikke det er behagelig når jeg kniper så da gjør jeg det bare litt i starten for hans del Men ser noen på KG har det ultimate svaret.. 🙃 Anonymkode: 0b7cf...845 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #25 Skrevet 17. februar 2018 21 hours ago, HanenIFlokken said: Nå er det kanskje flertallet av kvinner som IKKE får orgasme ved penetrering. Mye annet kjekt man kan gjøre for å lokke frem en orgasme eller 10 Men her er det jo snakk om en kvinne som er såpass heldig at hun faktisk får vaginale orgasmer... om det var meg det gjaldt ville jeg gjort alt jeg kunne for å fortsatt få det. Det er en helt annen sak med oss andre som aldri har fått en vaginal orgasme i våre liv. Anonymkode: 237ae...6fa
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #26 Skrevet 17. februar 2018 På 16.2.2018 den 14.29, AnonymBruker skrev: Partneren min har ganske grei lengde på utstyret, men dessverre er en for tynn til at jeg kjenner noe særlig under sex. Min forrige partner hadde kort, men tykk penis, og jeg fikk orgasme nesten med en gang den var inni meg. Har hatt denne partneren i snart ett år, får orgasmer 8/10 ganger, men jeg må jobbe veldig hardt og lenge, i tillegg til at de er ganske svake. Noen som har tips til stillinger eller andre ting? En dildo av tykk størrelse kunne selvsagt vært aktuelt, men det blir ikke det samme som å ha samleie. Noen som har erfaring med bruk av vibrator under penetrering? Anonymkode: 1642f...e63 Du må nok jobbe med deg selv. Bli bedre i sengen. Alt står på deg. Knipeøvelser☝️ Anonymkode: 81fe6...39d 5
Mr. Kilmister Skrevet 17. februar 2018 #27 Skrevet 17. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Sphere er mann og har ideer som overgår alle kvinners kunnskap om egen kropp. Du må ikke utfordre det😇 Anonymkode: cd125...ba1 Ikke glem meg😉
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #28 Skrevet 17. februar 2018 Trist å lese tråder som dette som en mann med litt tynn penis selv. Ts, hvor tynn snakker vi her? 11cm? Anonymkode: 2bcb6...e76
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #29 Skrevet 17. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Trist å lese tråder som dette som en mann med litt tynn penis selv. Ts, hvor tynn snakker vi her? 11cm? Anonymkode: 2bcb6...e76 Husk at det er jo ikke sånn at kvinner har valgt selv at de ikke ønsker tynne peniser, det er bare pga. hvordan kroppene våre er laget. Det er altså ikke noe samfunnsskap her. Vi kvinner seg ikke på deg som noe mindre verdt eller mindre verdig kun fordi du har en tynnere penis. Anonymkode: 237ae...6fa
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #30 Skrevet 17. februar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at det er jo ikke sånn at kvinner har valgt selv at de ikke ønsker tynne peniser, det er bare pga. hvordan kroppene våre er laget. Det er altså ikke noe samfunnsskap her. Vi kvinner seg ikke på deg som noe mindre verdt eller mindre verdig kun fordi du har en tynnere penis. Anonymkode: 237ae...6fa wtf, hva er poenget ditt? Tror du dette er trøstende ord for en kar med liten penis? Men dere sier jo stadig vekk her inne at penis størrelse ikke er så viktig og at menn er mest opptatt av dette? Kvinner her inne er virkelig "verdensmestere" i å lyve og dobbeltmoral, eller kanskje dere bare ikke forstår selv hva dere liker og vill ha? Får nesten inntrykk av det innimellom! Anonymkode: 2bcb6...e76 4
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #31 Skrevet 17. februar 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: wtf, hva er poenget ditt? Tror du dette er trøstende ord for en kar med liten penis? Men dere sier jo stadig vekk her inne at penis størrelse ikke er så viktig og at menn er mest opptatt av dette? Kvinner her inne er virkelig "verdensmestere" i å lyve og dobbeltmoral, eller kanskje dere bare ikke forstår selv hva dere liker og vill ha? Får nesten inntrykk av det innimellom! Anonymkode: 2bcb6...e76 Ja, det var egentlig ment å være litt trøstende. Til sammenligning så er det f.eks. en del av det samfunnsskapte skjønnhetsidealet at kvinner skal være solbrune. Det er ikke et samfunnskapt ideal at menn skal ha tykk penis; det er bare kroppene våre som er laget slik at vi foretrekker det. Det er ingen som ser ned på menn med tynn penis, men det finnes faktisk mennesker som ser ned på mennesker som er kritthvite i huden. At vi foretrekker tykk penis er i samme gate som at menn foretrekker en stram vagina. Ingen menn ser ned på kvinner med løs vagina, men de innrømmer gjerne at de foretrekker stram. Akkurat samme greien... Anonymkode: 237ae...6fa 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #32 Skrevet 17. februar 2018 På 16.2.2018 den 14.29, AnonymBruker skrev: Partneren min har ganske grei lengde på utstyret, men dessverre er en for tynn til at jeg kjenner noe særlig under sex. Min forrige partner hadde kort, men tykk penis, og jeg fikk orgasme nesten med en gang den var inni meg. Har hatt denne partneren i snart ett år, får orgasmer 8/10 ganger, men jeg må jobbe veldig hardt og lenge, i tillegg til at de er ganske svake. Noen som har tips til stillinger eller andre ting? En dildo av tykk størrelse kunne selvsagt vært aktuelt, men det blir ikke det samme som å ha samleie. Noen som har erfaring med bruk av vibrator under penetrering? Anonymkode: 1642f...e63 Ah, herregud. Så glad jeg er for at jeg har utviklet meg over dyrestadiet og ikke trenger sex for å ha mening og lykke i livet mitt. Ekle, svette stinkende kropper og kjønnsorganer. Æsj. Anonymkode: 95ab6...f32
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #33 Skrevet 18. februar 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hilsen uvitende gutt 18 år? Det går ikke an å gjøre vagina "strammere" på noe måte. Knipeøvelser styrker musklaturen for å ikke få urinlekkasjer, og gjør at man kan knipe noen sekunder av gangen under sex, men det gjør ikke vagina generelt strammere. Og når han har tynn penis er det ikke hennes vagina som er problemet. Anonymkode: 9524e...d4c Nei, ikke 18 år, men gammel nok til å forstå at du driver sexbutikk på nett og pøser ut utspekulerte innlegg og bidrar til at mange unge og usikre menn tror at det handler størrelse. Det er ganske simpel markedsføringsmetode du bedriver. Jeg hadde følt meg uvel. Anonymkode: 80ac0...2ae 2
Gjeste mann Skrevet 18. februar 2018 #34 Skrevet 18. februar 2018 Er det bare tilbakestående mennesker her? Hvis du har sånne problemer så gjør du følgende: 1. Snakker med partneren din om det på en ordentlig måte. 2. Dere prøver sammen å komme fram til løsninger som er bra for begge to. Blir virkelig trist når jeg leser her. Alt handler om meg, meg, meg, meg, meg. Til informasjon: Det viktigste for et godt sexliv er kommunikasjon. Jeg har to grunnregler for sex: 1. Prøv så godt du kan å formidle til den partner dine ønsker/behov 2. Prøv så godt du kan å oppfylle din partners ønsker/behov 3
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #35 Skrevet 18. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Trist å lese tråder som dette som en mann med litt tynn penis selv. Ts, hvor tynn snakker vi her? 11cm? Anonymkode: 2bcb6...e76 Trist å lese at selvtilliten din går i kjelleren av EI dame som forteller om EN tynn penis. Anonymkode: c63c6...608
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #36 Skrevet 18. februar 2018 Den ække så lang, men den er jævla tynn? Anonymkode: 1053e...d34
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #37 Skrevet 18. februar 2018 1 time siden, Gjeste mann skrev: Blir virkelig trist når jeg leser her. Alt handler om meg, meg, meg, meg, meg. Kvinner er slik. Å så er det aldri de det er noe galt med, men han, alltid. Er synd og veldig latterlig. Anonymkode: 81fe6...39d 4
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #38 Skrevet 18. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er slik. Å så er det aldri de det er noe galt med, men han, alltid. Er synd og veldig latterlig. Anonymkode: 81fe6...39d Ja, det er kun kvinner som er slik Anonymkode: 935ee...267 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #39 Skrevet 18. februar 2018 Hva er omkretsen? Anonymkode: d872a...705
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2018 #40 Skrevet 18. februar 2018 On 2/17/2018 at 7:03 AM, AnonymBruker said: Hilsen uvitende gutt 18 år? Det går ikke an å gjøre vagina "strammere" på noe måte. Knipeøvelser styrker musklaturen for å ikke få urinlekkasjer, og gjør at man kan knipe noen sekunder av gangen under sex, men det gjør ikke vagina generelt strammere. Og når han har tynn penis er det ikke hennes vagina som er problemet. Anonymkode: 9524e...d4c Den OPPLEVES strammere, samme faen hva de tekniske termene faktisk er. Når jeg har vært flink på å huske på knipeøvelsene, har daværende sexpartnere alltids bemerket hvor utrolig tight og deilig det kjennes ut. Anonymkode: 0d8db...e61 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå