AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Partneren min har ganske grei lengde på utstyret, men dessverre er en for tynn til at jeg kjenner noe særlig under sex. Min forrige partner hadde kort, men tykk penis, og jeg fikk orgasme nesten med en gang den var inni meg. Har hatt denne partneren i snart ett år, får orgasmer 8/10 ganger, men jeg må jobbe veldig hardt og lenge, i tillegg til at de er ganske svake. Noen som har tips til stillinger eller andre ting? En dildo av tykk størrelse kunne selvsagt vært aktuelt, men det blir ikke det samme som å ha samleie. Noen som har erfaring med bruk av vibrator under penetrering? Anonymkode: 1642f...e63
Englejenta Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 Anbefaler deg å kjøpe en slik Se større bilde Se større bilde Next Loveclone Sleeve penisforlenger disse kan du få i forskjellige størrelser. Lykke til :-) 3
Englejenta Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, Englejenta skrev: Anbefaler deg å kjøpe en slik Se større bilde Se større bilde Next Loveclone Sleeve penisforlenger disse kan du få i forskjellige størrelser. Lykke til :-) Glemte å si at disse puttes utenpå hans penis, så det er han som penetrerer deg og ikke en dildo :-) 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 TS her. Tusen takk for tips - en slik skal absolutt vurderes! Anonymkode: 1642f...e63 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 Ja kjøp en slik og sleng den på bordet foran han og se hele hans selvtillit og selvfølelse falle i grus på under ett sekund.. Anonymkode: 04c16...c33 44
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 Uff ja... stakkars mann. Synes det virker litt brutalt å foreslå at han skal polstre kølla si fordi den er så smal at du ikke kjenner noe. Tenk hvor sårende det hadde vært om han kom med en sleeve en dag og sa at dere kunne prøve ut det siden du er så vid at han ikke kjenner noe. Hvis du får orgasme 8/10 ganger dere har sex så vil jeg påstå at det er høy suksessrate. Antar at orgasmene kommer under selve samleiet siden du beskriver det sånn som du gjør. Dersom du craver kraftige orgasmer så kan du jo heller tenke at den delen av sexen der han penetrerer deg er for hans orgasme også kan du hinte frem til en omgang med oralsex med dildo før eller etter sånn at du kan få epic orgasme også. Men høres ikke akkurat ut som du lider noen nød... er ikke alle som klarer å komme i det hele tatt når de blir penetrert. Vær glad for det du har Anonymkode: dd1b0...1c8 16
stan Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja kjøp en slik og sleng den på bordet foran han og se hele hans selvtillit og selvfølelse falle i grus på under ett sekund.. Anonymkode: 04c16...c33 Det er jo mulig å tilnærme seg det på andre måter. De fleste menn ønsker jo at dama skal nyte sexen. Litt leketøy kan jo være spennende for begge. Dere kan jo velge ett leketøy hver, som dere kan bruke sammen. Endret 16. februar 2018 av stan 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 Joda det moro og utforske litt med leketøy og joda vi menn ønsker jo dama skal ha det digg under dyna. MEN når det kommer til utstyret vårt så burde dere damer være yttest forsiktig hvis det snakk om størrelse og spesielt hvis det snakk om for liten størrelse. Hvis samtalen går litt skeis så kan du ende opp med en mann som ligger i fosterstilling med tommelen i munnen. Er tåpelig at vi menn skal være slik men nå er nå slik uansett. Anonymkode: 04c16...c33 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 Den der er ikke en leke på lik linje som en dildo. Det der er en leke som forteller mannen at han har en liten penis og dama hans ikke er fornøyd med den heller. Anonymkode: 04c16...c33 4
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff ja... stakkars mann. Synes det virker litt brutalt å foreslå at han skal polstre kølla si fordi den er så smal at du ikke kjenner noe. Tenk hvor sårende det hadde vært om han kom med en sleeve en dag og sa at dere kunne prøve ut det siden du er så vid at han ikke kjenner noe. Hvis du får orgasme 8/10 ganger dere har sex så vil jeg påstå at det er høy suksessrate. Antar at orgasmene kommer under selve samleiet siden du beskriver det sånn som du gjør. Dersom du craver kraftige orgasmer så kan du jo heller tenke at den delen av sexen der han penetrerer deg er for hans orgasme også kan du hinte frem til en omgang med oralsex med dildo før eller etter sånn at du kan få epic orgasme også. Men høres ikke akkurat ut som du lider noen nød... er ikke alle som klarer å komme i det hele tatt når de blir penetrert. Vær glad for det du har Anonymkode: dd1b0...1c8 TS her. Savner bare de kraftige orgasmene jeg fikk av en litt tykkere penis. Lengden er ikke noe å si på, den er jo lang, men kjenner svært lite. Oralsex gir meg ingenting dessverre, og en dildo gir ikke samme følelse som penis - men kan vurdere en penisforlenger. Mulig jeg og partneren min ikke er helt seksuelt kompatible; når jeg er knusktørr pga manglende kåthet, får han orgasme med med en gang, men når jeg er dryppende våt sliter han, og det samme gjør jeg, da jeg kjenner mindre. Forstår at det er et "touchy subject" for mange menn, men jeg ønsker jo å kjenne noe under penetrering. Anonymkode: 1642f...e63 5
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 Ja det forstår jeg... blir jo mye mindre friksjon når man er søkkvåt. Det merker jeg også med typen. Men jeg tenker at tanken på at jeg er søkkvåt er såpass pirrende at det veier opp for at det er mindre motstand hehe. om du er misfornøyd så støtter jeg deg jo i det at du blr si noe eller gjøre noe. Men bare vær veldig forsiktig og omtenksom i måten du gjør det på, slik at han ikke blir såra Anonymkode: dd1b0...1c8 1
Sphere Skrevet 16. februar 2018 #12 Skrevet 16. februar 2018 Her er det vel bare å knipe. Knipeøvelser gjort riktig vil i de aller fleste tilfeller sørge for bedre friksjon. En sleeve er nok kun et alternativ om du er sikker på at han ikke sliter med størrelsen sin, og du vet at han er villig til å leke. Kommer dette ut feil, kan det være ødeleggende for sexlivet deres. 7
Hr. Aktiv Skrevet 16. februar 2018 #13 Skrevet 16. februar 2018 Her er det jo bare å følge strømmen som skriver i mange andre tråder her på KG. Flytt hvis du møter motbør. For all del ikke snakk om ting. For å være ærlig så har jeg ikke dette problemet, men om dama hadde dukket opp med en slik har jeg ikke tatt det ille opp nei. Spennende å prøve noe nytt å hvis hun får det bedre så hvorfor ikke. 5
innsats Skrevet 16. februar 2018 #14 Skrevet 16. februar 2018 52 minutter siden, Sphere skrev: Her er det vel bare å knipe. Knipeøvelser gjort riktig vil i de aller fleste tilfeller sørge for bedre friksjon. En sleeve er nok kun et alternativ om du er sikker på at han ikke sliter med størrelsen sin, og du vet at han er villig til å leke. Kommer dette ut feil, kan det være ødeleggende for sexlivet deres. Det kan en for liten penis og være. 2
Sphere Skrevet 16. februar 2018 #15 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, innsats skrev: Det kan en for liten penis og være. Klart. Størrelse betyr noe for noen. Men han kan uansett ikke gjøre noe med det han har fått utlevert. Det kan hun. Ønsker hun endring, er det jo en fordel å kunne gjøre noe med det selv, uten å kanskje knuse mannen totalt. Menn kan være følsomme når det gjelder penis, det er en kjennsgjerning. Som sagt. For å dra inn sleeves, bør man kjenne mannen sin godt. 2
Gjest HanenIFlokken Skrevet 16. februar 2018 #16 Skrevet 16. februar 2018 Nå er det kanskje flertallet av kvinner som IKKE får orgasme ved penetrering. Mye annet kjekt man kan gjøre for å lokke frem en orgasme eller 10
Englejenta Skrevet 16. februar 2018 #17 Skrevet 16. februar 2018 2 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Her er det jo bare å følge strømmen som skriver i mange andre tråder her på KG. Flytt hvis du møter motbør. For all del ikke snakk om ting. For å være ærlig så har jeg ikke dette problemet, men om dama hadde dukket opp med en slik har jeg ikke tatt det ille opp nei. Spennende å prøve noe nytt å hvis hun får det bedre så hvorfor ikke. Er såååå enig med deg 😉 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #18 Skrevet 17. februar 2018 TS, til refleksjon, det verste en mann vet er alt for vide vaginaer, kanskje du heller bør bruke litt fokus på å gjøre deg selv litt strammere? Anonymkode: 80ac0...2ae 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #19 Skrevet 17. februar 2018 Kjøp sleeve eller dump han om ikke sexlivet er tilfredstillende. Det finnes også penisfortykkende operasjoner , og han kan også bruke penispumpe eller penisring for å gjøre penis noe hardere og dermed kjennes litt tykkere ut. Anonymkode: 9524e...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #20 Skrevet 17. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: TS, til refleksjon, det verste en mann vet er alt for vide vaginaer, kanskje du heller bør bruke litt fokus på å gjøre deg selv litt strammere? Anonymkode: 80ac0...2ae Hilsen uvitende gutt 18 år? Det går ikke an å gjøre vagina "strammere" på noe måte. Knipeøvelser styrker musklaturen for å ikke få urinlekkasjer, og gjør at man kan knipe noen sekunder av gangen under sex, men det gjør ikke vagina generelt strammere. Og når han har tynn penis er det ikke hennes vagina som er problemet. Anonymkode: 9524e...d4c 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå