Gå til innhold

Burgerdressing

HalldirV2

Anbefalte innlegg

Lager du din egen? Hvilke ingredienser bruker du?

Selv pleier jeg kjøre en blanding av ketchup, majones, dijon sennep, litt finhakka løk og litt sitron.

Noen som har en annen kombinasjon jeg kan teste ut? Kanskje en eller annen spennende blåmuggostdressing, eller noe annet morsomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den dressingen med kapers her (Hamburgerdressing med Cayenne) kan jeg tenke meg at er god https://grillhagen.no/lag-din-egen-hamburgerdressing/

Jeg har smakt en gul dressing med kapers som jeg dessverre ikke har oppskrift på, som smakte himmelskt.

Anonymkode: cd216...6b1

Kult. Den så spennende ut. Elsker kapers, bruker det mye til fisk. Har aldri prøvd det i en burgerdressing. Takk for forslag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er kanskje ikke det du er ute etter, da jeg lager den for å være sunn, ikke fordi den er bedre enn kjøpadressing. 

Jeg bruker mager kesam, ketchup, paprikapulver, ymse urter, og kanskje litt melk for å få passende konsistens om nødvendig. 

Anonymkode: 6a14d...605

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min er kanskje ikke det du er ute etter, da jeg lager den for å være sunn, ikke fordi den er bedre enn kjøpadressing. 

Jeg bruker mager kesam, ketchup, paprikapulver, ymse urter, og kanskje litt melk for å få passende konsistens om nødvendig. 

Anonymkode: 6a14d...605

Alltid fint med sunne alternativer, da blir hverdagsburgern fort akseptabel. Karbonadedeig, dressingen din, grove brød, salat, tomat osv...da har man en god og lett burger. Takk for tips 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere spennende tips her:

Ey, takk. Jeg må bli flinkere til å bruke søkefunksjonen på KG.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Det er bare fint at du laget en ny tråd også, slik at det kommer ferske tips :blomst:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare fint at du laget en ny tråd også, slik at det kommer ferske tips :blomst:

Hva skal du/dere spise i dag? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HalldirV2 skrev:

Hva skal du/dere spise i dag? 

Hei :) Jeg fikk faktisk lyst på en hamburger med en god dressing på :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lager min med den mayonesen på glass. Hausmann eller noe sånt???
Så finhakker jeg sylteagurk, litt dijonsennep, litt sukker, salt og pepper.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Jeg fikk faktisk lyst på en hamburger med en god dressing på :spise:

Tommel opp :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 14.42, HalldirV2 skrev:

Er bare en fordel at du startet en ny, siste svaret fra den der er snart et år gammelt, og du vet hvor glade folk her inne blir når man bumper en tråd som er mer enn en måned gammel. :fnise:

On-topic: Jeg bruker Thousand Island dressing fra flaske, enkelt og greit. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, BiancaH96 skrev:

Er bare en fordel at du startet en ny, siste svaret fra den der er snart et år gammelt, og du vet hvor glade folk her inne blir når man bumper en tråd som er mer enn en måned gammel. :fnise:

On-topic: Jeg bruker Thousand Island dressing fra flaske, enkelt og greit. :P

Skjerp deg unge dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Skjerp deg unge dame!

Hvorfor ikke? Sunt og godt. :fnise: Men når sant skal sies er det sjelden jeg steker burgere hjemme, blir som regel på gatekjøkken, og da tar jeg til takke med den glya jeg får. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, BiancaH96 skrev:

Hvorfor ikke? Sunt og godt. :fnise: Men når sant skal sies er det sjelden jeg steker burgere hjemme, blir som regel på gatekjøkken, og da tar jeg til takke med den glya jeg får. :)

Sunt kan hende, godt er'e ikke, dermed basta! Men vi kan gjøre en deal? Du kan få min topp hemmelige thousand island oppskrift, lag den selv, og døm deretter.  Om du liker den på flaske bedre, ja da skal jeg kjøpe en sånn møkka flaske fra idun og bruke den på alle neste burgere inntil flaska er tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Sunt kan hende, godt er'e ikke, dermed basta! Men vi kan gjøre en deal? Du kan få min topp hemmelige thousand island oppskrift, lag den selv, og døm deretter.  Om du liker den på flaske bedre, ja da skal jeg kjøpe en sånn møkka flaske fra idun og bruke den på alle neste burgere inntil flaska er tom.

Tviler ikke på at det meste er bedre enn Thousand Island, er nok en vane greie. :P Tips og opprksifter mottas med takk, og jeg tviler på at du behøver å kjøpe flaskevarianten etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...