AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Hei, Jeg skulle betale, og det sto man måtte bekrefte betalingen med BankID, men jeg hadde ikke BankID på meg, så gikk bare ut av det; fikk likevel fullført registreringen og betalt, og kvittering er levert i e-posten. Det er ikke det at jeg IKKE skulle registrere meg, men hvordan jeg greide å få gjennom betalingen likevel; aldri skjedd før? Anonymkode: 70dad...475
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #2 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg skulle betale, og det sto man måtte bekrefte betalingen med BankID, men jeg hadde ikke BankID på meg, så gikk bare ut av det; fikk likevel fullført registreringen og betalt, og kvittering er levert i e-posten. Det er ikke det at jeg IKKE skulle registrere meg, men hvordan jeg greide å få gjennom betalingen likevel; aldri skjedd før? Anonymkode: 70dad...475 Aner ikke. Ring banken og spør. Og du er sikker på at betalingen er gått ut av konto? At den ikke ligger og venter på bekreftelsen? Anonymkode: 463dd...2c2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg skulle betale, og det sto man måtte bekrefte betalingen med BankID, men jeg hadde ikke BankID på meg, så gikk bare ut av det; fikk likevel fullført registreringen og betalt, og kvittering er levert i e-posten. Det er ikke det at jeg IKKE skulle registrere meg, men hvordan jeg greide å få gjennom betalingen likevel; aldri skjedd før? Anonymkode: 70dad...475 Ikke alle steder har de bank id godkjenning. Noen butikker kommer dette opp men betalingen fullføres uten. Sånn er livet. Ser du at pengene blir trukket og du får kvittering så er vel alt i orden? Anonymkode: be876...eca
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Det er noen nettsider som kun tilbyr å signere med bankID som et valg, ikke som et krav. Norwegian hadde det vel sånn en stund, mener jeg å huske. Det er helt meningsløst, men sånn er det nå. Anonymkode: a6df5...5a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå