AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1 Skrevet 16. februar 2018 Hvorfor det? Jeg glattbarberer underlivet to ganger i uken. Synes også det lukter mer søtlig. Er det en grunn? Anonymkode: 04d4d...0df
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #3 Skrevet 16. februar 2018 Alle får lov å ha underlivet sitt akkueat som de ønsker denne linken: https://www.google.no/amp/www.redbookmag.com/body/health-fitness/amp22143/vaginal-discharge/ Står at hår kan holde utflod "unna". Så mulig at når du nå har fjernet håret, så merker du bedre ufloden, som godt mulig er helt den samme som før Men om du er usikker går det alltid annå oppsøke lege Anonymkode: 7c713...2fa
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #4 Skrevet 16. februar 2018 Blir ofte klamt og ekkelt når man er glattbarbert. Stussing er best, eller normalt. Anonymkode: e3a40...e89 3
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. februar 2018 #5 Skrevet 16. februar 2018 Tror ikke du får mer utflod. Men kjønnshår er det bl.a for å fange opp utflod, slik at det kan oppleves som om man har mer utflod hvis man glattbarberer seg, siden alt havner i trusa.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #6 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, Anonymus Notarius skrev: Tror ikke du får mer utflod. Men kjønnshår er det bl.a for å fange opp utflod, slik at det kan oppleves som om man har mer utflod hvis man glattbarberer seg, siden alt havner i trusa. Jada, kjønnshår hos kvinner er for at utfloden skal kunne henge i det, akkurat som at skjegg er for å smale opp matrester Anonymkode: 4d724...9dd 2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 16. februar 2018 #7 Skrevet 16. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jada, kjønnshår hos kvinner er for at utfloden skal kunne henge i det, akkurat som at skjegg er for å smale opp matrester Anonymkode: 4d724...9dd Lik det eller ei, men det er funksjonen.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #8 Skrevet 16. februar 2018 Jeg blir mer plaget med sopp og kløe i underlivet (og da mener jeg i slimhinnene, ikke bare der jeg barberer) når jeg fjerner alt håret. Er det flere som opplever dette? Anonymkode: 8fdc3...f03 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #9 Skrevet 16. februar 2018 1 minutt siden, Anonymus Notarius skrev: Lik det eller ei, men det er funksjonen. Javel. Du får kose deg videre i kveld mens du undrer deg over hvorfor kvinner og barn ikke har skjegg. Anonymkode: 4d724...9dd
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #10 Skrevet 16. februar 2018 Jeg får skikkelig skarp, søtlig svette og utflod som svir og lukter sykdom i området noen minutter etter barbering. Det varer de neste 2-3 døgnene og stinker lang vei. Anonymkode: bdd4b...b0a
Nerine_ Skrevet 16. februar 2018 #11 Skrevet 16. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jada, kjønnshår hos kvinner er for at utfloden skal kunne henge i det, akkurat som at skjegg er for å smale opp matrester Anonymkode: 4d724...9dd Hårene er med på å holde fuktigheten på riktig nivå, fjerner man alt håret blir det mer fuktighet og man er mer utsatt for sopp og andre infeksjoner. Hvorfor kommer du her og er frekk når du åpenbart ikke kan fakta? 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #12 Skrevet 17. februar 2018 Håret leder svette og smuss vekk fra underlivet, og beskytter mot trangt og gnagende stoff som irriterer og fremprovoser "rensereaksjon", derfor får man mer utflod. Siden svette og smuss ikke blir ledet vekk, og tøystoff kommer helt innpå, så endrer ph balansen seg derfor lukter og smaker det anderledes. Man får lettere sopp som glattbarbert også. Så ja, håret er der for en god grunn. Personlig har jeg slutta å glattbarbere meg og har en mye friskere og behagelig både fysisk og smak og lukt messig underliv nå Anonymkode: 79653...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #13 Skrevet 17. februar 2018 Nyere studier har vist at å barbere vekk hår også setter ned immunforsvaret i huden. I tillegg til alle årsakene som allerede er nevnt. hvorfor er det så viktig å se ut som et lite barn nedentil? Er partneren din pedofil? Anonymkode: 295ea...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå