Gå til innhold

Skal kjøpe ny parfyme i dag: Noen tips til lett/frisk duft?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bor i Oslo, så utvalget er jo stort. Kanskje for stort, så dermed vil nesa mi være imun mot lukter, etter at jeg har luktet på 4 parfyme. Sånn opplever jeg det hvertfall hver gang jeg har prpøvd tidligere. Klarer tilslutt ikke å skille duftene.

Noen som har tips. Orker ikke tunge parfymer. Den skal være lett, slik at den brukes til hverdags.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dra en tur i fjøset, så slipper du disse luktene.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

FCUK synes jeg er en ganske god duft.

Skrevet

den rosa guccien:)

Skrevet

L'eu D'Issey fra Issey Miyake og Laura fra Laura Biagiotti er gode. Lette friske deilige lukter. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Laura av laura Biagiotti og Glow av Jennifer Lopez er herlige rene friske lukter..

Gjest Daniella_
Skrevet
FCUK synes jeg er en ganske god duft.

Enig, lett og frisk.

Skrevet

Simply fra Clinique og 5th Avenue fra Elisabeth Arden :)

Skrevet

Jeg bruker Envy Me fra Gucci. En deilig frisk duft som sitter godt og alltid sikrer meg et kompliment for at jeg lukter godt. :wink:

Skrevet

True star-Hilfiger, den er kjempegod! :-)

Skrevet

L'eau d issey fra Issey Miyake eller Angel fra Thierry mugler er gode og friske. :)

Skrevet
L'eau d issey fra Issey Miyake eller Angel fra Thierry mugler er gode og friske. :)

Angel frisk? Den er vel noe av det tyngste på markedet, og lukter skikkelig søtt sjokolade...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har forelsket meg i en lett duft som heter JACKPOT, den er ikke fra et av de store motehusene og dermed ikke å få tak i alle steder, men jeg fant den i parfymeriet til Cubus i Bergen.

Skrevet

Jackpot har jeg sett hos Cubus og Vita. En annen kjempegod duft i den sjangeren, er faktisk den blå fra Mexx, tror den heter noe med Pure.

Ellers (de fleste allerede nevnt):

*Light Blue

*Laura

*Jil Sander Pure

*L'eau par Kenzo

*Acqua di Gio

*den nye Mango-duften (også hos Cubus og Vita)

Skrevet

Angel frisk? Den er vel noe av det tyngste på markedet, og lukter skikkelig søtt sjokolade...

Enig i at den faktisk er ganske tung. Men god er den, synes jeg ;) Synd jeg ikke passer den lengre. :-?

Skrevet
Ok da, men den er iallefall veldig god. :)

Det er den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...