Gå til innhold

Hva gjør man om man finner ut at en annen kvinne også vil ha samme mann som deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis han allerede har bra kontakt med deg og du har et håp om at han kanskje er intressert tilbake. Finner så tilfeldigvis ut at jeg ikke ke er den eneste som vil ha han. 

På en side blir jeg veldig irritert. Fordi jeg endelig har funnet en jeg kanskje tror jeg kan klaffe med uten p kunne håpe for mye enda. Men så må jeg føle på hennes evt sjalusi dersom vi skulle blitt sammen. Forstyrrende. Hun blir også en trussel. Da jeg ikke vet om han kanskje kan finne henne mer spennende.

På en annen side har jeg sympati. Jeg er på en måte ikke bedre selv. Ingen har mer "rett" på et menneske hvis dere skjønner. Jeg liker ikke å være grunnen til at andre får dårlig følelse. Jeg har heller aldri prøvd meg på noens kjæreste. 

Anonymkode: 32bb7...940

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde noe sånt i ungdommen. Trakk meg tilbake. Vel. 

Det endte opp med at ingen av oss fikk ham, han flyttet til Vestlandet eller noe og gikk på folkehøyskole, og gifta seg med en tysker :skratte:

Anonymkode: c0ec0...3b4

Skrevet

Men det virkelige spørsmålet er.

Vil han ha noen av dere ?

Anonymkode: 7e7d2...48f

• Liker 4
Skrevet

Jeg var i lignende situasjon. Jeg var interessert og hadde god kjemi med en fyr. Det var 2 andre som var interessert i han samtidig. 

Han viste godt at alle 3 var interessert så det var rett og slett bare for han å "plukke å velge". 

Jeg forklarte han direkte at jeg er interessert, jeg tror vi ville fått det bra sammen og at jeg ønsker et seriøst forhold. 

Vi endte ilag og er sammen 5 år etterpå med hus og barn. 

Samboer sier at han fikk "sommerfugler" i magen hver gang han tenkte på meg etter den samtalen. 

Verdt å prøve, jeg er venn med hun ene som var interessert. Hun er ikke bitter eller sjalu, hun har gått videre :)

Anonymkode: b2f46...058

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det virkelige spørsmålet er.

Vil han ha noen av dere ?

Anonymkode: 7e7d2...48f

Det vet jeg ikke. Jeg vet ikke hva slags kontakt han har med henne. Han har hatt det med meg en stund. Ikke hverdagslig, men av og til og mer intensivt igjen forrige uke. Men jeg fucket opp kontakten sist. Og gjorde det igjen :/ jeg kjenner ikke henne. Jeg vet ikke om han er intressert i henne.. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i lignende situasjon. Jeg var interessert og hadde god kjemi med en fyr. Det var 2 andre som var interessert i han samtidig. 

Han viste godt at alle 3 var interessert så det var rett og slett bare for han å "plukke å velge". 

Jeg forklarte han direkte at jeg er interessert, jeg tror vi ville fått det bra sammen og at jeg ønsker et seriøst forhold. 

Vi endte ilag og er sammen 5 år etterpå med hus og barn. 

Samboer sier at han fikk "sommerfugler" i magen hver gang han tenkte på meg etter den samtalen. 

Verdt å prøve, jeg er venn med hun ene som var interessert. Hun er ikke bitter eller sjalu, hun har gått videre :)

Anonymkode: b2f46...058

Ok fint. Det er vel mange grader av intressert. Jeg har følelser... 

Skrevet

Kan legge til at jeg har helvetes dårlig erfaring når flere kvinner blir involvert. Jeg ble fysisk slått og direkte mobbet over tid da noen menn viste interesse for meg for noen år siden. Disse var ekser og dater av kvinnene. Jeg var ikke intressert i dem. Men likevel var det jeg som skulle svi og de mente det var jeg som la meg etter og prøvde og ødelegge for dem :(

Skrevet

Jeg har også opplevd dette med en "venninne". Hun skulle absolutt ha alle jeg var interessert i, pulte dem fordi hun kunne, og elget seg opp på dem og slo til med full guffe mens jeg var tilstede. Hun visste at jeg var interessert i dem. Noen av dem hadde jeg hatt sex med også. Glad hun er ute av livet mitt, glad det ikke ble meg og disse guttene. Og så lærte jeg også at man kanskje burde holde sine forelskelser for seg selv og den det gjelder, for det er ekkelt mange damer som får et kick ut av å kapre menn andre er interessert i.

Anonymkode: 5d5c1...0c8

• Liker 2
Skrevet

Førstemann er vel mest fair :biggrin:

Gjest Mrs.Sunday
Skrevet

Da er det opp til mannen å velge, hvis han vil ha en av dere. 

Skrevet

Selv har jeg et ganske godt grep på mine følelser og hadde ikke trengt å dvele på om jeg ønsker å bli sammen x eller y. Dveling er for meg et tegn på at det ikke er rett med noen av dem. Så viss jeg treffer en mann som faktisk må dvele, treffe flere, evt ikke gi klar nok beskjed til den andre om at han ikke er interessert så er det noe jeg ikke vil ha i livet og jeg hadde bare gått videre, jeg altså.

Skrevet
27 minutter siden, Mass skrev:

Selv har jeg et ganske godt grep på mine følelser og hadde ikke trengt å dvele på om jeg ønsker å bli sammen x eller y. Dveling er for meg et tegn på at det ikke er rett med noen av dem. Så viss jeg treffer en mann som faktisk må dvele, treffe flere, evt ikke gi klar nok beskjed til den andre om at han ikke er interessert så er det noe jeg ikke vil ha i livet og jeg hadde bare gått videre, jeg altså.

Vanligvis ville jeg sagt meg enig i dette, men nå har jeg selv havnet i en situasjon hvor jeg er forelsket i to stykker, og de er like fine begge to. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanligvis ville jeg sagt meg enig i dette, men nå har jeg selv havnet i en situasjon hvor jeg er forelsket i to stykker, og de er like fine begge to. 

Det er vanskelig for meg å forstå siden jeg aldri har befunnet meg i en sånn situasjon. Men jeg vil jo gjerne tro at den ene forelskelsen stikker dypere enn den andre i så fall. Når man er med x vandrer tankene til y? Når man er med y vandrer tankene til x? Når man ikke er med noen av dem, hvem lengter man mest etter, x eller y? Hvem føler man seg mest hel og hjemme med?

Skrevet

maxresdefault.jpg

Anonymkode: eb1d1...319

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

maxresdefault.jpg

Anonymkode: eb1d1...319

:fnise:

Anonymkode: b4237...069

• Liker 1
Skrevet

Det jeg gjør er å steppe opp meg selv og pynte meg litt mer og sånn, og hvis jeg merker at han dras mot hun andre så dropper jeg hele greia. Syntes ikke det er verdt å måtte kjempe om oppmerksomheten til en mann. Nøler han så er han ikke all nok 100% inn for meg som jeg krever av en mann jeg skal være med.

Anonymkode: 3aa8a...1ab

Skrevet

Det kommer helt an på om mannen virker interessert i begge, mest meg eller mest henne. Hvis han vingler ville jeg faktisk tatt det litt rolig i starten og latt han 'riste fra seg' med hun andre. En mann + en kvinne han kunne og ville hatt sex med + ingen sex = problemer, spør du meg. Så jeg ville akseptert at han vinglet og 'pulte litt rundt' i starten, sørget for å holde igjen lengre enn hun andre dama selv og så gjøre som ab 048 etter at vi har begynt å ligge sammen.

Anonymkode: fdce8...a34

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde giddet å kjempe eller noe slikt. Drama er ikke min greie.

Jeg hadde forventet at han tok et valg og var ærlig med oss innen rimelig tid. Tror ikke jeg hadde giddet å gå og vente altfor lenge på at han skulle bestemme seg, men hvis han hadde vært en mann jeg hadde ønsket å ha et forhold med så hadde han gjort det.

Nå er jeg voksen og da forventer jeg at det ikke blir noe barnslig ungdomsskole-opplegg bare fordi to kvinner tilfeldigvis liker samme mann.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg gjør er å steppe opp meg selv og pynte meg litt mer og sånn, og hvis jeg merker at han dras mot hun andre så dropper jeg hele greia. Syntes ikke det er verdt å måtte kjempe om oppmerksomheten til en mann. Nøler han så er han ikke all nok 100% inn for meg som jeg krever av en mann jeg skal være med.

Anonymkode: 3aa8a...1ab

Nettopp 100%, for deg og ditt. Akkurat som pappa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...